Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Oulun Sarjakuvafestivaali viikonloppuna (30.11.2017 klo 09:55:35)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
15.12.2017, klo 21:46:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
461098 viestiä 10219 aihetta kirjoittanut 7213 jäsentä. Uusin jäsen: timotonttu59
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Netti- ja mobiilisarjakuvat
| | |-+  Egmontin sarjakuvablogi Mustaa valkoisella
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Egmontin sarjakuvablogi Mustaa valkoisella  (Luettu 34692 kertaa)
tertsi
Vieras
« Vastaus #105 : 14.08.2014, klo 16:55:03 »

Pelonsekaisuuteni johtuu siitä, että harvoinpa sitä lukijoilta mitään kysytään, kun menee hyvin. Vrt. Stockmann, eipä niilläkään ole ollu tapana pahemmin kysellä, ennen kuin nyt.
tallennettu
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #106 : 14.08.2014, klo 17:39:12 »

Toiseen ketjuun kirjoitin, että kun liike-elämässä on iät ajat toitotettu kuinka asiakkaita tulee kuunnella, niin mielestäni tällainen ehdottelukanava on ehdottomasti iso plussa.
tallennettu
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

Bite from the dust til the dawn

« Vastaus #107 : 15.08.2014, klo 02:51:45 »

Jiksi on kyllä asian ytimessä, mutta minusta asian uhkaavuutta liioitellaan. Minulla ainakin ennemmin heräsi käsitys että Egmontilla ei ihan aikuisten oikeasti ilman Rmäkeä tiedetä supersankareista mitään, ja tuskin mistään muustakaan. Johtajat pelaavat golfia ja lukevat sanomalehteä, eivät sarjakuvia.
tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
tmielone
Il Dille
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #108 : 15.08.2014, klo 08:56:15 »

Ei tuo TMielosen toteamus mun mielestä ollut negatiivinen. Eikä kyllä pelonsekainenkaan. Pikemminkin asiantilan toteava, koomisuus johtuen asioiden liittymisestä toisiinsa, sarjistoimittaja lähtee ja kenelläkään ei ole tietoa mitä kannattaisi julkaista jolloin kysytään lukijoilta, missä ei todellakaan ole mitään vikaa, päinvastoin.

Onneksi sentään joku on kanssani samalla aaltopituudella. Ei minulla todellakaan ole mitään sitä vastaan, että lukijoiden mielipiteitä kysellään (ja toivottavasti kuullaan). Koomisuus tuli vain tuosta ajoituksesta.

Toiseen ketjuun kirjoitin, että kun liike-elämässä on iät ajat toitotettu kuinka asiakkaita tulee kuunnella, niin mielestäni tällainen ehdottelukanava on ehdottomasti iso plussa.

Kuten Henry Fordin väitetään sanoneen: "If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses".

On myös hyvä muistaa, että Apple nousi hitiksi tekemällä sitä mitä Job halusi ja nykyisin, kun kuunnellaan mitä asiakkaat haluavat, firma ei ole saanut aikaiseksi mitään mullistavaa, ainoastaan pieniä parannuksia vanhoihin tuotteisiin.

Ei sillä, että näillä esimerkillä olisi mitään tekemistä sarjakuvien kustantamisen kanssa. Kustantajalle on ihan hyvä strategia, että selvittää mitä ihmiset haluaisivat lukea ja tarjoaa sitä sitten heille. Luulisi riskin olevan hieman pienempi. Luonnollisesti riskin pienentäminen kyselyllä vaatii hyvän ja edustavan otoksen potentiaalisista asiakkaista.
tallennettu

"Now there's only two things in life but I forget what they are"
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #109 : 15.08.2014, klo 10:46:17 »

Jiksi on kyllä asian ytimessä, mutta minusta asian uhkaavuutta liioitellaan. Minulla ainakin ennemmin heräsi käsitys että Egmontilla ei ihan aikuisten oikeasti ilman Rmäkeä tiedetä supersankareista mitään, ja tuskin mistään muustakaan. Johtajat pelaavat golfia ja lukevat sanomalehteä, eivät sarjakuvia.

Eli tyypillisiä suomalaisia pomoja. Nyt kun suomalaisilla firmoilla menee huonosti niin on kummasti alkanut asiakkaat ja asiakaspalvelu kiinnostamaan, jopa ylimielisyydestään tunnettu Stokka on ottanut lusikan kauniiseen käteen.

Oli ihan hyvä että Egmont kyselee mitä halutaan, mutta luulen että toiveita on niin paljon että saas nährä miten käy esim. tuleeko lisää integraaleja vai uutta sarjakuvaa vai klassista sarjakuvaa jne.?
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
tertsi
Vieras
« Vastaus #110 : 15.08.2014, klo 10:55:50 »

Mäkin luulen, että ehdotuksia tulee "laidasta laitaan".
Niistä oikeiden (= mahd. paljon voittoa tuottavien) tuotteiden valkkaaminen ei oo varmaan ihan helppo homma.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2014, klo 12:48:30 kirjoittanut Tertsi » tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #111 : 15.08.2014, klo 14:35:24 »

Mikä tää Stokka-juttu on?

Timo
tallennettu

Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #112 : 15.08.2014, klo 14:59:13 »

Mikä tää Stokka-juttu on?

Timo

Stokka kysyi kanssa palautetta asiakkailta, oikeastaan se lähti enemmän siitä että joku perusti facebook-ryhmän pelastetaan stokka jonka keskustelusta vedettiin kehitysehdotukset yhteen ja luovutettiin stokkalle. Sen lisäksi Stokka pyysi vielä itsekin palautetta, muistaakseni hesarissa oli pyyntö/mainos.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
katja27
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #113 : 08.10.2014, klo 19:18:26 »

hienoa
tallennettu

tertsi
Vieras
« Vastaus #114 : 24.01.2015, klo 00:02:58 »

Ei ole kuukauteen tapahtunut Egmontin blogissa päivityksiä. Asterix on ajankohtainen aina vaan.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #115 : 24.01.2015, klo 07:15:59 »

Mä olen odotellut lisä-infoa Egmontin lupaamasta Punaparta 2 integraalista. Ei ole kuulunut mitään sen suunnalta.
Toivottavasti pitävät lupauksensa. Tätä odotan ehkä eniten Egmontilta tänä vuonna.

tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #116 : 24.01.2015, klo 09:33:07 »

Toivottavasti pitävät lupauksensa. Tätä odotan ehkä eniten Egmontilta tänä vuonna.

Ovat vahvistaneet tiedon Twitterissä: "Suunnitelmissa on julkaista Punaparran 2. osa suomeksi ensi vuoden loppupuolella".
tallennettu
tertsi
Vieras
« Vastaus #117 : 24.01.2015, klo 11:27:13 »

Oishan se kiva jos valottaisivat hiukan salaisuuden verhoa tämän vuoden julkaisujen suhteen täällä Kvaakissakin. Itseäni kiinnostaa eniten Yannin ja Schwartzin Piko-kakkososan ilmestymisajankohta.

Uusia avauksia eurooppalaisen sarjakuvan tiimoilta tuskin nähdään. Barbarellaa tulee tänä vuonna ranskaksi integraalimuodossa. Oishan se komeeta saada tuo klassikkosarjakuva suomeksikin, mutta...
(Kas, tuleehan tuo näköjään enkuksikin)
« Viimeksi muokattu: 24.01.2015, klo 12:33:37 kirjoittanut Tertsi » tallennettu
Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #118 : 24.01.2015, klo 12:43:23 »

Tosiaan yllättävän pitkään kestää ennen kuin kerrotaan kevään ohjelmasta. Ehkä Egmontilta on heitetty väkeä pois taikka lähtenyt itse niin paljon, että firmalla menee aikaa kasata suunnitelmat?
tallennettu
Kumara
Jäsen
Poissa

« Vastaus #119 : 24.01.2015, klo 13:16:46 »

Ovat vahvistaneet tiedon Twitterissä: "Suunnitelmissa on julkaista Punaparran 2. osa suomeksi ensi vuoden loppupuolella".

Tälle iso "peukku" jos toteutuu
« Viimeksi muokattu: 24.01.2015, klo 13:45:59 kirjoittanut Kumara » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: