Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Yön Ritari III: Herrakansa (02.12.2018 klo 19:30:53)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
17.12.2018, klo 06:01:17

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
469656 viestiä 10443 aihetta kirjoittanut 7341 jäsentä. Uusin jäsen: levonmar
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvaelokuvat, -TV-sarjat ja animaatiot
| | |-+  Thor
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Thor  (Luettu 101993 kertaa)
X-men
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #405 : 30.10.2013, klo 20:48:43 »

Menkää katsomaan.

Saatan mennäkkin sillä Thor 2 voi liittyä Avengers 2seen jotenkin kuten Thor 1 liittyi Avengers 1 seen.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

Bite from the dust til the dawn

« Vastaus #406 : 31.10.2013, klo 12:27:16 »

Lopputekstien myötä siis...

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi piilotetun sisällön)

Mitään järin uutta ja ihmeellistä ei tässä nyt tarjota, mutta tosiaan, nyt tuli vahvistus ainakin seuraaviin asioihin:

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi piilotetun sisällön)
« Viimeksi muokattu: 31.10.2013, klo 12:28:56 kirjoittanut M. B. Rudyard Greysma » tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #407 : 31.10.2013, klo 13:09:39 »

Nyt kuulostaa pahasti siltä että olet lukenut juonikuvauksen netistä spoilereissa olevien loppukohtausten kohdalta, varsinkin jälkimmäinen kun on hatunnosto ensimmäiseen Thor-elokuvaan ja jopa näytetään tämän jatko-osan Greenwichosiossa.

Saman osuuden kamerakännykohtaus taas joko oli joko tyylikkäimpiä hattuiluja innokkaille bootlegkuvaajille tai koko juttu oli alunperinkin ovela sissimarkkinointitempaus.

Cameot ovat mainiot, en tarkoita nyt vain Stan Leeta.
Näitten ei pitäisi spoilata ennen elokuvan näkemistä.

Saatan mennäkkin sillä Thor 2 voi liittyä Avengers 2seen jotenkin kuten Thor 1 liittyi Avengers 1 seen.

Meinaatko? Että ihan Kostajien jäsen voi jotenkin liittyä Kostajiin jollain tasolla.

Avengers 2 toimii varmasti ihan itsekseenkin ilman tämän näkemistä, tai pikakelattuna tai juonikuvauksen mukaan, mutta Thor the Dark World pelittää ihan omilla meriiteillään.

Siinä kun vasara retuuttaa miestä taivaan halki suorastaan jumallisen näköisesti, tai pompöösisti lähes Riefenstahlin hengessä.
Mutta silloin vasara pitäisi olla eri asennossa.
tallennettu
smitty
Jäsen
Poissa

« Vastaus #408 : 31.10.2013, klo 14:39:09 »

Thor the Dark World nähty.

Spoilaamatta mitään: ei vain vuoden supersankarielokuva vaan kevyesti yksi vuoden parhaista.

"Thor: The Dark World on kuin kännisten teinikuskien käsiin päätynyt isukin bemari. Se jyskyttää bassoa ja kiiltelee pinnalta, mutta heittelehtii heti alusta saakka tien puolelta toiselle ja rysäyttää lopulta nolosti päin kaidetta."
Arvio: *
Lähde: Iltalehti

Kai se on itse koettava.
tallennettu
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #409 : 31.10.2013, klo 20:41:46 »

Meinaatko? Että ihan Kostajien jäsen voi jotenkin liittyä Kostajiin jollain tasolla.

En vaan Thor 1 olisi voinut olla esiosa Avengers 1lle kun Thorissa esiteltiin artefakti (kosminen kuutio) ja Loki oli pääpiruna molemmissa.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Lönkka
Jäsen
Poissa

Life goes on (except for those who die)

« Vastaus #410 : 31.10.2013, klo 21:37:25 »

Miten vertautuu ekaan Thoriin?
tallennettu
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #411 : 31.10.2013, klo 22:06:35 »

En vaan Thor 1 olisi voinut olla esiosa Avengers 1lle kun Thorissa esiteltiin artefakti (kosminen kuutio) ja Loki oli pääpiruna molemmissa.

Tässä on useampikin kuvio jota voivat käyttää. Eikä vain Avengers 2ssa.

Kävin tänään katsomassa 2Dna pojan kanssa, tipahti molempiin oikein kelvollisesti.

Kummasti lähirivien teinit (>50vuotiaat) hiljenivät kun juniori juuri ennen trailereita päätti tivata moniko äitinsä kertomista jutuista "isäsi muuten sitten vetää elokuvateattereissa mölyäviä pataan eikä vaan uhkaa" pitää paikkansa.

Kai se on itse koettava.

suosittelen samaa.

Itsellä ei kotimaisissa lehtien arvioijissa ole oikeastaan kuin ne jotka ajoittain tällä foorumilla muutenkin hyörivät joiden kommentteja sarjakuva/ muista elokuvista voi ottaa mitenkään vakavissaan täysipäisinä kommentteina .
kvaakkia vähemmän seuraaville siis: Asko A Alanen, Toni Jerrman ja Vesa Kataisto.
Jokaisen kanssa olen ainakin jossain ollut täysin eri mieltä, mutta arviot perustuvat muuhunkin kuin liian isoon egoon ja merkkimääräiseen hinnoitteluun.
Ehkä myös  Tatu Junni hänen arvioitaan ei ole tullut niin paljoa tsekattua että voisin liittää joukkoon tummaan.

Ja kriitikko kertoo sen oman kantansa, ei Aasojen, Mythoksen tai Cromin totuutta. Omaa päätä on käytettävä ihan itse vaikka se monille onkin ylivertainen koitos.

Ei Thor kaikille nappaa, se on varmaa.

Miten vertautuu ekaan Thoriin?

Loki ja Thor saavat enemmän aikaa.
Tuttu Hiddlestonfani pelkäsi RDJtautia(ihan sama oli sitten rautajamppa tai serlokki sama show) mutta tätä ei yliannosteltu.
Huumoria ja väkivaltaa on jatko-osassa selkeästi enemmän, sotimisesta tulee muitakin mieleen kuin ohjaajan Game of Thrones, sillä hurmetasolla kun ei kuiteskaan liikuta.
kelvollinen jatko-osa mitä ei kuitenkaan järin useasti voi sanoa.
Jatkaa ensimmäistä Thoria ja Avengersia.

Portman parantaa ensimmäisestä elokuvasta.

Toivottavasti auttoi.

Krediiteissä ei mainita oivallista cameota lainkaan. Tiukat asut on varmaan sitten tehty CGIllä...

tallennettu
kespa
Avustava toimittaja
*
Poissa

Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014

« Vastaus #412 : 31.10.2013, klo 22:33:57 »

Juuri tulin kanssa katsomassa. Oli muuten pirun hyvä!

Ei mulla muuta...
tallennettu

Maisteri Outo
Jäsen
Poissa

(Ei tekstiä)

« Vastaus #413 : 31.10.2013, klo 22:39:41 »

Tesserakti esiteltiin kyllä Kapteeni Amerikka ykkösessä.

Just tulin katsomasta ja tykkäsin kovasti. Asgard tuntui nyt ihan oikealta paikalta kun ykkösosassa hengailtiin vain lähinnä palatsissa. Näyttelijätyöstä ei paljoa valittamista, tosin Malekith tuntui aika geneeriseltä pahikselta ja  sir Anthony Hopkins kävi suurimman osan ajasta automaattiohjauksella. Hemsworth ja Hiddleston pelittivät puolestaan täysillä.

Jo mainittu cameo (ei Stan Lee) oli hauska, kirvoitti yleisesti ehkä suurimmat naurut. Smiley
tallennettu
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #414 : 31.10.2013, klo 22:44:52 »

"Thor: The Dark World on kuin kännisten teinikuskien käsiin päätynyt isukin bemari. Se jyskyttää bassoa ja kiiltelee pinnalta, mutta heittelehtii heti alusta saakka tien puolelta toiselle ja rysäyttää lopulta nolosti päin kaidetta."
Arvio: *
Lähde: Iltalehti

Kai se on itse koettava.

Thor kuulostaa coolimmalta kuin twerkkaus, joka myös on coolia, koska se on tällä hetkellä vaarallista ja kielletty. Lisäksi minä en ole koskaan kokenut arvostelijan mainitsemaa, joten näkisin tämän turvallisena tapana kokea sen. Let's be dangerous! Minä menen katsomaan!

Tässä on useampikin kuvio jota voivat käyttää. Eikä vain Avengers 2ssa.

Minusta Marvel elokuvissa ylipäätään on useampi kuvio jota voi käyttää, mutta ei käytetä. Se juuri on minusta ongelmana näissä pitkään jatkuneiden sarjojen filmatisoinnissa. Sarjakuva tarjoaa materiaalia, niistä tehty elokuva tarjoaa materiaalia ja muut elokuvat ja sarjakuvat ja kyseinen sarjakuva tarjoaa keinoja. Ja mitään näistä ei käytetä.

Yleensä siksi, että tulee kiire rebootata. Tai siksi, että kun studio tekee toista jatko-osaa, minä olen päässäni työstänyt jo seuraavat 50 elokuvaa. Mielikuvilleni ei tarjota riittävästi vastinetta edes silloin, kun elokuvat ovat kerran katsottavia (ne ovat aina vain kerran katsottavia, lukuunottamatta muutamaa poikkeusta).

Silti minä katson ne kaikki, kunhan elämäni antaa myöten, ja usein jopa jo ennen kuin se antaa, ilman että hakkaan päätä seinään. Mikä minua vaivaa?

Kummasti lähirivien teinit (>50vuotiaat) hiljenivät kun juniori juuri ennen trailereita päätti tivata moniko äitinsä kertomista jutuista "isäsi muuten sitten vetää elokuvateattereissa mölyäviä pataan eikä vaan uhkaa" pitää paikkansa.

Lupaan maksaa lippusi seuraavaksi kun menen elokuviin, jos tulet samaan saliin, etkä hermostu siitä että kynäni sauhuaa, sillä muuta ääntä en pidä. Okei? Diili?
tallennettu

"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.
Lönkka
Jäsen
Poissa

Life goes on (except for those who die)

« Vastaus #415 : 01.11.2013, klo 16:11:54 »

Toivottavasti auttoi.
En tiiä.
Mun mielestä eka oli kovin pökkelömäinen enkä siitä juuri innostunut vaikka pompöysiyden keskellä oli toki jonkin vreran kelpo juttujakin.

Hämmensi kun männäviikonloppuna näin aikoinaan tuon skipanneen exän ja tämä oli juuri katselemassa leffaa telkusta ja sanoi pitävänsä siitä.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2013, klo 18:26:41 kirjoittanut Lönkka » tallennettu
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #416 : 01.11.2013, klo 17:42:46 »

Tämä on vähemmän pökkelömäinen, eikä kasvutarinaa alleviivata joka käänteessä korostuskynän lisäksi.
Sitäkin yhä löytyy mutta ei toisteta kaavaa.
On vähemmän muovinen.
Hakee Simonsonin kauden tasoja, massasotineen ja aikojen takaisine vihollisuuksineen jne eikä pääse ihan sarjisten tasolle.

Omista eksistä useampikin diggaa juurikin ensimmäistä Thoria ja tätä toistakin, osaltaan koska varsinkin tällä jälkimmäisellä kerralla feminiinit huokailut lähiriveistä niissä osuuksissa joissa kamera nuolee aasavelipuolia korostuivat.

Ei ole wanhan ajan elokuva kuten ensimmäinen Kapteeni Amerikka, mutta verrattuna suosittuihin koti-ja ulkomaisiin draama& actionhuttuihin?
Pesee kilpailijat korvientauksia ja intiimialueita myöten.

tallennettu
Tina DeMona
Pervo Örvelö
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #417 : 01.11.2013, klo 18:34:32 »

Hakee Simonsonin kauden tasoja, massasotineen ja aikojen takaisine vihollisuuksineen jne eikä pääse ihan sarjisten tasolle.

Tämä kuulostaa juuri siltä miltä toivoinkin. Nyt vaan peukut pystyyn että jossain vaiheessa viikonloppua riittää raha, aika ja energia menemään katsomaan tämä.
tallennettu
Doctor Phantomizer
Kesyttämätön outolintu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #418 : 02.11.2013, klo 00:36:39 »

Tämä kuulostaa juuri siltä miltä toivoinkin. Nyt vaan peukut pystyyn että jossain vaiheessa viikonloppua riittää raha, aika ja energia menemään katsomaan tämä.

Yhdyn Demonan toiveisiin, mutta nyt hyvät naiset ja herrat, vihdoin ja viimein, tämän foorumin historian aikana, kerron, että mitä mieltä olen Walter Simonsonin Thorista ja mitä minä siinä näen. Minusta nimittäin tuo, mitä Curt käyttää kuvauksena Simonsonin Thorista, ei ole minusta se ainoa asia, mikä tekee siitä niin kiehtovan, ja uniikin.

Thor #260–271, Annual #7 (artist only); #337–355, 357–382 (writer; also artist on #337–354, 357–367) (1977–86)

Nämä olen siis Simonsonilta lukenut. En ole lukenut mieheltä tuon lisäksi muistaakseni muuta kuin pätkän suomennettua  Ihmenelosten alkua. Tuon lukeminen ensimmäisestä 24 sivusta eteenpäin on venynyt, ja paljon. En jotenkin pääse siihen koskaan kiinni.

Mutta siis itse ajattelen Simonson/Buscema Thorin eräänlaisena Stan Lee/Steve Ditko Dr. Strange + Stan Lee/Jack Kirby Thor. Minä näen Simonsonin ja Busceman luoman Thorin eräänlaisena "What if?" sarjakuvana. Mitä jos nämä kaikki kolme mestaria olisivat luoneet yhdessä yhden ainoan sarjakuvan, jossa käyttävät tyylinsä parhaimmat puolet?

Tarina on eeppinen, mutta se on myös minusta toisinaan psykedeelinen. Simonson/Buscema Thor on eeppinen psykedeelinen Thor, by none other than Stan Lee/Jack Kirby/Steve Ditko, if they only would have done it. Siksi se on yksi kaikkien aikojen cooleimmista sarjakuva juoksuista.

Joten Curt, kertoisitko, onko elokuvassa siis myös minun Smonsonin Thor?
tallennettu

Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #419 : 02.11.2013, klo 05:21:48 »

ei ole ihan noin psykedeelinen, Waltin kautta sivutaan ja käytetään ohjenuorana mutta  siihen ei ihan ylletä.
Sitä haetaan, painotus haetaan. Ei ole 1:1 vaan ihan oma eläimensä.

Spoilaamatta voin sanoa ettei Thorista tule sammakkoa kuten tuolloin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: