Uutiset: (23.01.2019 klo 11:50:25)
|
Sneaking onboard |
Edellinen kuva |
Seuraava kuva
|
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
|
Kuvaus: Tässä sivu uusimmasta projektistani. Tämä on itseasiassa ensimmäinen kerta kun käytän harmaasävyjä joten siitä kaipaisin jotain vinkkejä. Mulla on jotenkin tuntuma että käyttäisin niitä liikaa - ykkössivulla oli meinaan aluksi harmaata jokaisessa pinnassa jota sittemmin olen vähän yrittänyt hillitä.
Jostain luin ettei tarvitsisi tehdä rasteripisteillä vaan voisi myös tälleen "fläteillä" joka on toki helpompaa, mutta tulisikohan sittenkin rasteripisteillä parempaa?
No anyway, itse olen sivuun tyytyväinen, ja harmaasävyt tuovat mielestäni kivasti lisää kolmiulotteisuutta...
Harmaasävyt olen lisännyt Fotarilla, piirros on skannattu.
Kuvan tiedot: Katsottu: 2761 kertaa, Tiedostokoko: 903.01kb - Korkeus: 990 Leveys: 700 Hakusanat: vampire, sneak, greytone Lisääjä: JPH 24.04.2018, klo 21:51:08
|
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa. |
Kommentteja |
Reima Mäkinen
| 25.04.2018, klo 15:04:38 Diginä julkaistessa ei ole väliä, oikeastaan harmaat pinnat on silloin paremmat, sillä rasteri ei useinkaan toimi ruudulla. Jos taas meinaat painattaa, ei kannata käyttää kovin tummaa harmaata, sillä painettuna sävyala on aika kapea.
Myös harmaiden määrä on makuasia. Noihin pintoihin voisi kuitenkin ainakin vähän avata myös valokohtia. Varsinkin kiiltäviin kohtiin ja veteen (heijastusta jnpp.) Ainakin minusta toimisi paremmin. | |
|
|
|
|