Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: 1952 / 100 – Seikkailuja erämaassa (13.03.2018 klo 11:48:55)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
04.04.2020, klo 11:34:04

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
481509 viestiä 10440 aihetta kirjoittanut 3840 jäsentä. Uusin jäsen: kris
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
  Etusivu | Ohjeet | Haku |   Galleria |   Kirjaudu | Rekisteröidy  

Strippejä 29
Edellinen kuva | Seuraava kuva
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan
lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa.

Kommentteja
Juhis
26.09.2014, klo 00:09:59              
Alin tosi hyvä. Mikä tuossa kauppahommassa on jujuna?
Vural
26.09.2014, klo 11:12:12              
Jos kaalista saa alennusta -50% eli vähennetään negatiivinen prosentti luku niin summasta tuleekin suurempi? 100%-(-50%)=150% Huh Tässä mun ajattelukaava.

Viimeinen tosi hyvä, tykkään. Kakkosen viimeisessä ruudussa leikkaat suojaviivan eli kuvakulma hyppää yhtäkkiä parivaljakon puolelta toiselle. Olen monasti miettinyt että päteekö Hollywood-estetiikan säännöt sarjakuvakerrontaan ja myönnettäköön että ensimmäinen mielikuva oli että hahmot vaihtoivat paikkaa, mutta ei se mikään vitsiä latistava tekijä ole. Omasta mielestäni nämä säännöt eivät ole kiveenhakattuja ja tarkoitettu uudistettaviksi.

Tulipa nyt turhan pitkä ja virallinen kommentti. Yhteenveto: sigamageeta työtä secos-billy!
Secos-Bill
26.09.2014, klo 11:49:44              
Kiitoksia suopeista kommenteista. Vuralin matematiikka menee oikein ( tai niin minä sen kouluajoilta muistan... ), mutta kysessä ei ole kaali, vaan leipäpaketti. Itse asiassa strippi pääsi joukkoon vain seinällä olevan 'Reissumies'-mainoksen takia, joka naurattaa ainakin minua enemmän kuin stripin varsinainen vitsi, joka on mielestäni hiukan ennalta-arvattava. Näitähän näkee silloin tällöin oikeastikin.
Ja neljäs... joskus ihmettelen itsekin, että mitä päässäni oikein voi liikkua... tämä syntyi niin, että päätin tehdä stripin, jossa on juoksuhiekkaa ja tuloksena oli tämä Huh
Merrot
26.09.2014, klo 12:44:56              
Neljäs on tosiaan ihan nerokas.

Kommentoi kuvaa

HUOM! Ennen kuin kommentoit, lue seuraavaa:
  • Kommentoi vain jos sinulla on oikeaa sanottavaa työstä tai tekijästä. Vältä turhia, sisällöttömiä kommentteja. Arvostele ainoastaan työn alla olevilla tähdillä jos et keksi järkevää kommentoitavaa.
  • Kohdista kommenttisi ainoastaan kuvaan tai tekijään. Muista aiheista keskustellaan foorumilla. Tämä ei ole myöskään chatti!
  • Pysy asiallisuuksissa. Samat keskustelufoorumin säännöt pätevät myös täällä ja ylläpito valvoo kommenttejasi.

• Kiitokset kommentistasi! Kommenttisi ei kuitenkaan näy julkisesti, ennen kuin ylläpito on tarkistanut ja hyväksynyt sen.