Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Sadan vuoden sarjakuvat, osa 1 (07.10.2017 klo 18:50:16)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
22.10.2017, klo 20:27:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459861 viestiä 10207 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
  Etusivu | Ohjeet | Haku | Jäsenet |   Galleria |   Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  

Ensin he hakivat...
Edellinen kuva | Seuraava kuva
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan
lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa.

Kommentteja
Curtvile
17.04.2011, klo 18:38:26              
aika hyvin hanskaat tämänkin tyylin. Kuvakerronta auttaa kiteyttämään sanoman mainiosti.
Ihan siveltimelläkö vedit?
Sika
17.04.2011, klo 18:53:52              
Itse veikkaisin, että olisi tehty tietokoneella. Hieno on kyllä. Viimeinen ruutu on yksinkertaisuudessaan upea. Ainut ongelma on noitten ruutujen järjestyksessä. Tulee luettua ekana toi "sitten vuorossa olin minä" ja sitten vasta tuo "enhän itse ollut juutalainen".
ps. nyt kun katsoin muita töitä galleriassa, niin näytät tekevän suurimmanosan tusseilla, eli taidan olla väärässä.
Viimeksi muokannut: Sika 17.04.2011, klo 18:58:44
Juuso Laasonen
17.04.2011, klo 21:51:42              
Oikeastaan käytin 2-millistä kalligrafiakynää ja enimmäkseen puutöihin tarkoitettua jättimarkkeria, ote oli kyllä aika rento joten jälki saattaa vaikuttaa siveltimellä tehdyltä. Smiley

Ruutujaon ongelman huomasin itsekin, eipä vaan tullut mieleeni ennenkuin tein. Koko sivu tuli tehtyä ns. hatusta vedettynä joten en hirveämmin miettinyt ruutujakoa. :/

Kiitos kommenteista-
Korro
18.04.2011, klo 06:23:26              
Upeaa! Todellinen kokonaisuus.
kaltsu
18.04.2011, klo 08:21:21              
Ajankohtaisuudesta plussaa!
Lokkiparvi
24.04.2011, klo 01:18:40              
Jokainen kuva sarjakuvassa on tosi hieno ja viesti on tärkeä. Viisi tähteä minulta.

Kommentoi kuvaa

HUOM! Ennen kuin kommentoit, lue seuraavaa:
  • Kommentoi vain jos sinulla on oikeaa sanottavaa työstä tai tekijästä. Vältä turhia, sisällöttömiä kommentteja. Arvostele ainoastaan työn alla olevilla tähdillä jos et keksi järkevää kommentoitavaa.
  • Kohdista kommenttisi ainoastaan kuvaan tai tekijään. Muista aiheista keskustellaan foorumilla. Tämä ei ole myöskään chatti!
  • Pysy asiallisuuksissa. Samat keskustelufoorumin säännöt pätevät myös täällä ja ylläpito valvoo kommenttejasi.

• Kiitokset kommentistasi! Kommenttisi ei kuitenkaan näy julkisesti, ennen kuin ylläpito on tarkistanut ja hyväksynyt sen.