Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Mike Diana, epäsiveellinen (15.04.2018 klo 08:07:48)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
21.11.2018, klo 00:34:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
468902 viestiä 10442 aihetta kirjoittanut 7333 jäsentä. Uusin jäsen: anttinel@gmail.com
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
  Etusivu | Ohjeet | Haku | Jäsenet |   Galleria |   Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  

adagio
Edellinen kuva | Seuraava kuva
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan
lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa.

Kommentteja
Vieraat
13.04.2011, klo 21:08:36              
Taaempi tyyppi on hirmu hieno! Aika pelottava... Etualan tyyppi taas näyttää siihen verrattuna hieman tylsältä. Mikrofoni näyttäis olevan ihan kiinni suussa.
Lönkka
13.04.2011, klo 21:28:47              
komea kuva jossa hyvä fiilis!

Mikin asettelu ei haittaa minua vaan ihan uskottavalta tuntuu; itse ainakin vedän useimmiten huulet kiinni mikissä.
Pynnönen
13.04.2011, klo 21:52:44              
Jeah. Etualan tyyppihän on Suvi Isotalo, siis laulaja, josta olen aiemminkin tehnyt muotokuvan. Törmäsin eräässä yhteydessä niin järjettömän komeaan Suvi-kuvaan, että se oli aivan pakko piirtää.
Tän kuvan alkup.versiossa oli taustalla rumpali haitsuineen päivineen, mutkun tääkin piti Tähtivaeltajaan saada, niin piirrosta oli muokattava kauhumpaan suuntaan. Siitä voi johtua noiden hahmojen pieni tyylillinen epäsynkkä. Mikki tosiaan oli jo valokuvassa ihan suun edessä. En tiedä, ehkä tositilanteessa niin täytyykin. Mutta kiitos kommenteista.
Korro
14.04.2011, klo 06:58:06              
Hei Ville,tunnistin heti etusivulta että tämä kuva on sinun tekemäsi.Näin, jäin kaipaamaan tussiterällä yms tehtyä pientä katkonaista viivaa.Se mitä ollaan nähty edellisissä töissäsi on aina erottanut sinut muiden jouokosta.
Huom,ei tämäkään huono ole.
Lönkka
14.04.2011, klo 23:50:32              
"ei tämäkään huono ole"
heh heh, hyvää kannustusta Wink

Viiva toimii ja usvakiehkurat sekä huilisti antavat hienon eterisen ja unenomaisen tunnelman jota vielä upea sininen väritys korostaa.

Mielestäni ihan napiin osunut kuva!
Viimeksi muokannut: Lönkka 14.04.2011, klo 23:50:44
Pynnönen
15.04.2011, klo 00:23:44              
Hei Korro, pidetään meiden Riihimäkeläisten lippua korkealla! Sivellin tai hiusterä? Jälkimmäinen, nykyään. Vittu, epä-osaavuutta,haparoivuutta. Lönkka, Viis sek. Tositilanteeseen. Ja sit. Kipsi murtuu. Kais tiiät? Korrokin tietää, ehkä. Rock`love `roll!!
Korro
15.04.2011, klo 11:36:15              
Taidan olla vähän sivistymätön kun en oikein ymmärtänyt viestisi loppua,Ville.Mutta ROCK'N'ROLL menee aina!
Pynnönen
15.04.2011, klo 13:50:05              
Et sä oo Korro yhtään sivistymätön. Itse olin eilen hieman ´liikuttuneessa mielentilassa`. Mutta niin, sivellinhommia tosiaan.
Hiusterää pitäis opetella. Ja Riihimäen taideliikkeiden tarjonta on mitä sattuu (vaikka muuten onkin ok pikkukaupunki). Kyllä mä Korro sinuna lähtisin kumminkin Helsinkiin taidetarvikeostoksille, Temperaan ja Tuubiin. Hyviä jatkoja!
Korro
15.04.2011, klo 14:04:12              
Kiitos samoin,Ville.Toivon mukaan jatkossakin kuvitustasi nähdään täällä(?) Temperassa pitäisi käydä mutta ei näin opiskelia-budjetilla paljoa Palmuilla.Sikaria ja kossupulloa ostamaan..

Kommentoi kuvaa

HUOM! Ennen kuin kommentoit, lue seuraavaa:
  • Kommentoi vain jos sinulla on oikeaa sanottavaa työstä tai tekijästä. Vältä turhia, sisällöttömiä kommentteja. Arvostele ainoastaan työn alla olevilla tähdillä jos et keksi järkevää kommentoitavaa.
  • Kohdista kommenttisi ainoastaan kuvaan tai tekijään. Muista aiheista keskustellaan foorumilla. Tämä ei ole myöskään chatti!
  • Pysy asiallisuuksissa. Samat keskustelufoorumin säännöt pätevät myös täällä ja ylläpito valvoo kommenttejasi.

• Kiitokset kommentistasi! Kommenttisi ei kuitenkaan näy julkisesti, ennen kuin ylläpito on tarkistanut ja hyväksynyt sen.