Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Varo ettei satu liikaa (15.10.2017 klo 12:05:15)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
21.10.2017, klo 06:03:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459787 viestiä 10205 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
  Etusivu | Ohjeet | Haku | Jäsenet |   Galleria |   Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  

Partio 100 v. Suomessa
Edellinen kuva | Seuraava kuva
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan
lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa.

Kommentteja
Vieraat
20.12.2010, klo 17:30:56              
Taas kiinnityy huomioni lautasiin. Nehän ovat kaikki pyöreitä, eikö?
Eikös niiden pitäisi olla kaikkien samassa perspektiivissä?
Nyt niiden pakopisteet ovat minne sattuu tai ne näyttävät soikioilta.
Mitä mieltä muut ovat?
Nää lautaset on yks mun traumoista (polkupyörät toinen)
yueyay
20.12.2010, klo 17:50:57              
No eikös lautanen näytä soikealta, kun sitä katsoo viistosta eikä suoraan ylhäältä?

Näin isossa kuvassa en myöskään näe mitään järkeä kiinnittää huomiota lautasten pakopisteisiin. Tämähän olisi suorastaan ilkeätä piirtäjää kohtaan. On epäkohteliasta etsiä väkisin / turhia virheitä toisten töistä.
Vieraat
20.12.2010, klo 17:58:06              
Olen vaan itse huomannut pyöreiden esineiden piirtämisen laajaan kuvaan vaikeaksi (liian vaikeaksi minulle).
Kuvan kompositio on mielestäni hyvä, koska ihmispiiri on sijoitettu selkeästi kuvan toiseen reunaan (ei siis keskelle). Kuvassa mukava jännite ja lehden otsikkotekstin kanssa vielä parempi, oletan. Bra.
Yksityiskohdat ja niiden huolellinen toteutus hivelee silmää.
Valoefekti ei mielestäni toimi kovin hyvin. Kontrastia kaipaisin enemmän. Ymmärrän kyllä että piirtäjä ei ole halunnut piirtää LIIAN tummaa, jotta katsoja pääsee nauttimaan yksityiskohdista. Piirin takaosassa on aika pitkäkätistä porukkaa. Nuotion savun rosoinen jälki on rohkea ratkaisu, mutta toimii aika hyvin.

edit:
Olen nyt toisen tietokoneen ääressä. Värit toimivat hyvin!!! Kalibrointi...

Melkein pitäis pistää neljä tähteä.

Viimeksi muokannut: 21.12.2010, klo 00:43:14
JV
21.12.2010, klo 15:12:15              
Tämmösellä huumorityylillä piirretyssä kuvassa rupeaa etsimään, missä on vitsi. Mutta ei löydy...

Mutta tekniikka ja kompositio on Jyrkillä hallussa.
echramath
21.12.2010, klo 16:37:08              
Minä luulen, että metsäaukio harvemmin on niin tasainen, että sille levitellyt lautaset olisivat kaikki samassa perspektiivissä.
Jyrki Vainio
21.12.2010, klo 18:38:16              
Lautasten perspektiivistä en jaksa olla kauhean huolissaan, mutta hassua että kiinnitit huomiota niihin - etkä siihen, mitä samassa asiassa tapahtuu paljon isommassa koossa itse piirin perspektiiville suhteessa telttoihin niiden takana. Siitä olen valmis keskustelemaan... (piiri on nähty enemmän ylhäältä päin, teltat ja metsä enemmän viistosta).
Vieraat
21.12.2010, klo 21:38:20              
Noi lautaset pistää silmiini, missä kuvassa tahansa (= hen.koht. trauma). teltat ja piiri on minusta keskenään ok. Piiri on nähty ylempää koska se on lähempänä. Toimii. Tuo voisi olla tarkoituksella tehty visuaalinen kikka.

Viimeksi muokannut: 21.12.2010, klo 22:07:14
Vieraat
15.01.2011, klo 17:52:03              

Huomautettavaa on vain yhdessä asiassa. Nuotion takana on lyhyt poika jolla on keltainen huppari ja pipo menee silmille. Miten sen kädet on noin isot. Siis jos se laittaisi ne suoraksi, sehän ylettäisi maahan ilman että kumartuu.
Tämä ei ole moite vaan.. öö... kuhan vain sanoin. Smiley
Viimeksi muokannut: 05.05.2011, klo 20:47:10
Illodiini
20.03.2011, klo 15:31:41              
Jos nuo ei hymyilis, niin tää olis aika pelottava konklaavi...Wink
Viimeksi muokannut: Illodiini 20.03.2011, klo 15:32:02

Kommentoi kuvaa

HUOM! Ennen kuin kommentoit, lue seuraavaa:
  • Kommentoi vain jos sinulla on oikeaa sanottavaa työstä tai tekijästä. Vältä turhia, sisällöttömiä kommentteja. Arvostele ainoastaan työn alla olevilla tähdillä jos et keksi järkevää kommentoitavaa.
  • Kohdista kommenttisi ainoastaan kuvaan tai tekijään. Muista aiheista keskustellaan foorumilla. Tämä ei ole myöskään chatti!
  • Pysy asiallisuuksissa. Samat keskustelufoorumin säännöt pätevät myös täällä ja ylläpito valvoo kommenttejasi.

• Kiitokset kommentistasi! Kommenttisi ei kuitenkaan näy julkisesti, ennen kuin ylläpito on tarkistanut ja hyväksynyt sen.