Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Nastolan Väristyksissä teemana sarjakuva (13.06.2019 klo 13:19:55)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
19.06.2019, klo 15:00:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
474991 viestiä 10539 aihetta kirjoittanut 7405 jäsentä. Uusin jäsen: fenlan
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
  Etusivu | Ohjeet | Haku | Jäsenet |   Galleria |   Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  

Tarkkaavainen
Edellinen kuva | Seuraava kuva
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan
lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa.

Kommentteja
Orjan May
30.03.2010, klo 23:22:57              
Sinun ei kannata olla huolissasi miehen ilmeestä. Kuka nyt todellisessa sota tilanteessa nauraa, koska on kysymys omasta hengestä. Siksi ilme on oikein hyvin onnistunut ja kuvaa kyllä sodan tunnelmaa ja mielialaa erittäiin hyvin.

Sinulla on samaa teknistä puutetta kuten minulla- taustoihin panostaminen. Itse en viitsi tehdä taustoja valmiiksi. Jotenkin mua  tökkii liian kauan tuhertaminen saman kuvan kanssa ja  sit iskee kyllästymis reaktio. Harvoin teen kuvani 100%sesti loppuun. Teenhän niitä vain piristääkseni itseäni enkä tyrkyttele niitä kovin usein mihinkään.

Minusta kuvasi olisi ollut taustan kanssa vieläkin onnistuneempi  piirroksellisesti. Käytät mukavaa elävää viivaa, joka tulee hyvin esille aseessa ja patruunoissa. Pieni korjaus kuvaan mikäli päätät tehdä taustan joskus tai vaikkapa värit on tuo oikean leukakaaren turhan loiva kaartuminen lähelle korvaa. Mutta se on pieni tekninen juttu ja korjattavissa minusta helposti. Näin minä kommentoisin kuvaasi. Hyvä kokonaisuus.
Viimeksi muokannut: Orjan May 30.03.2010, klo 23:25:16
Immu
31.03.2010, klo 00:36:05              
Yhdyn ylläolevaan - sotilaan ilme on kyllä just sellanen kun odotellaan seuraava hyökkäystä. Ehkäpä kyseinen kaveri pohtii jotain itelleen tärkeetä, niinkuin yleensä vaikeissa paikoissa tulee tehtyä. Sotilaan naama on tyylinsä puolesta hyvä; näyttää omaperäiseltä.

Toisaalta toi oikean puolen viiva tosiaan venähtää aika leveäksi, ja myös nenän kaari alkaa hassusta kohtaa ( eli katsojasta vasemmalle oleva pitkä viiva, jonka itse piirtäisin alkamaan suoraan kulmakarvan kärjestä sen sijaan, että se alkaa nyt silmien välistä ).

Kelpo kuva, jatkoa samaan malliin !
Viimeksi muokannut: Immu 31.03.2010, klo 00:37:08
Korro
31.03.2010, klo 07:53:12              
Kehitys kelpoinen,jatka piirtämistä ihmeessä.
Gothicus
31.03.2010, klo 09:52:17              
Jotakin mahdottoman kiehtovaa tässä kuvassa on puutteistaan huolimatta. Hyvä Paavo. N!
Paavo.N
31.03.2010, klo 18:16:35              
Kiitoksia kommenteista!
On totta, että kuvassa saisi olla jonkinlainen tausta. Tuli vain jostain syystä kiire saada kuva valmiiksi (en tiedä miksi, sillä kuva ei mihinkään kilpailuun tai vastaavaan ole menossa), ehkäpä sen takia työ on hiukan keskeneräisen näköinen. Tai ainakin omaan silmään.

Myös itseäni häiritsee hiukan tuo posken leveä viiva, olisi saanut olla hitusen ohuempi. Yksityiskohtiakin voisi tietenkin lisätä vaikka kuinka paljon, työ on kuitenkin A4 kokoa. Nyt työ näyttää melko pelkistetyltä.
Mutta kaiken puolin olen itse melko tyytyväinen kuvaan, se on kuitenkin aikalailla ensimmäinen vakavasti väännetty tussityö.
Master
07.04.2010, klo 20:26:40              
Minä pidän tästä työstä minusta ilmekkin sopii sotilaalle!

Kommentoi kuvaa

HUOM! Ennen kuin kommentoit, lue seuraavaa:
  • Kommentoi vain jos sinulla on oikeaa sanottavaa työstä tai tekijästä. Vältä turhia, sisällöttömiä kommentteja. Arvostele ainoastaan työn alla olevilla tähdillä jos et keksi järkevää kommentoitavaa.
  • Kohdista kommenttisi ainoastaan kuvaan tai tekijään. Muista aiheista keskustellaan foorumilla. Tämä ei ole myöskään chatti!
  • Pysy asiallisuuksissa. Samat keskustelufoorumin säännöt pätevät myös täällä ja ylläpito valvoo kommenttejasi.

• Kiitokset kommentistasi! Kommenttisi ei kuitenkaan näy julkisesti, ennen kuin ylläpito on tarkistanut ja hyväksynyt sen.