Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Miten tulisi rangaista? (26.11.2019 klo 13:20:31)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
06.12.2019, klo 05:08:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
478432 viestiä 10403 aihetta kirjoittanut 3830 jäsentä. Uusin jäsen: Testi
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
  Etusivu | Ohjeet | Haku | Jäsenet |   Galleria |   Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  

TULTAAH
Edellinen kuva | Seuraava kuva
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan
lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa.

Kommentteja
Vural
02.02.2009, klo 14:32:13              
Jättäkää kommentteja ja ohjeita nii mä kehityn piirtäjänä.
AapoK
02.02.2009, klo 19:11:55              
Mukavaa harmaasävytteistä jälkeä taas. Yleisilme hyvä, mutta aseissa on parantamisen varaa. Thompsonit näyttää liian kookkailta, varsinkin ekassa ruudussa ja hylsyt taas tuntuu liian pieniltä.
Viimeksi muokannut: AapoK 02.02.2009, klo 19:12:40
Valtteri
02.02.2009, klo 21:47:52              
Piirrä pyssyn sijaan ensin samankokonen laatikko perspektiiviin, löydä pyssystä mittasuhteet (esmes monissa laatikko ja piippukokonaisuus ovat about yhtä pitkiä, erillisä osia jne) ja lätki ne laatikkoon, mahdollisimman yksinkertaisia palikkamaisia muotoja käyttäen, joista sitten yksityiskohdilla ja muotoilemalla taikoo sen aseen. Kumia kuluu, mutta niinhän ne punkkaritkin laulaa, että so what..

Samoin pyssynkäyttöasentoihin kannattaa pistää hirveesti huomiota, Tompassa nyt etenkin on harvinaisen vammanen ergonomia. Kannattaa miettiä, että miten itse pitelis asetta, varsinkin jos turnuttaa sarjaa, jolloin tarttee oikein tukevan asennon.

Itehän olen hankkinut kaikki piirtämäni pyssyt dekoaseina tai kuulapyssyinä, että saa itse opiskella asentoja ja on mistä ottaa mallia Smiley
Vural
02.02.2009, klo 22:04:47              
Kiitos vaan, voin toki harjotella asentoja yms. muita laatikkomenetelmiä, mutta mun mielestä sarjakuvassa kokonaisuus on tärkeempi kuin yksityiskohdat ja mä oon aika laiska :/ Kuulapyssyjä en rupee ostelemaan. Smiley
Sika
02.02.2009, klo 23:03:38              
Jälki paranee kokoajan.
Vieraat
03.02.2009, klo 06:36:43              
Huvittavaa mutta näyttäisi että jätkät ampuisivat toisia jalkoihin. Cheesy
Muuten hyvää jälkeä.
kespa
03.02.2009, klo 10:37:03              
On hienoa nähdä, että kehityt oikeastaan kuva kuvalta, mitä tänne oot töitäs pistänyt. Harmaasävyt tässä näyttää erityisen kivalta. Jatka vaan piirtelyä!
echramath
03.02.2009, klo 11:49:36              
Sarjakuvassa kokonaisuus syntyy myös siitä, että mikään yksityiskohta ei hypi silmille. Aseiden mittasuhteista tulikin jo maininta, mutta entä nuo hylsyt ensimmäisessä ruudussa. Thompson ampuu .45 ACP:tä eli 12mm hylsyjen pitäisi olla isompia. Sarjakuvassa niitä ehkä voisi jopa liitoitella.
Vural
03.02.2009, klo 12:37:16              
Kiitti!!
echramath
03.02.2009, klo 17:40:40              
Tuosta oli muuten juttua Mythbusterissa ja muuallakin, veteen ammuttu luoti menettää liike-energiansa hyvin nopeasti.
Ami
03.02.2009, klo 18:02:47              
Sivulle saisi dramaattisempaa tunnelmaa myös tekemälä ruutujen rajat vähän paksummalla viivalla.
Doctor Phantomizer
04.02.2009, klo 11:40:24              
Samaa mieltä liioittelusta ja viivan paksuudesta. Liioittelu, psychodraama ja melodraama sopii muutenkin mainiosti teoksiisi, se on huomattu. Olet mielestäni erinomaisesti tähän asti toteuttanutkin noita, ja se näyttäisi olevan tyylisi, ja se toimii.

Ampujien kasvoissa saisi olla jotain ilmekkyyttä enemmän. Ehkä juuri sitä dramatiikkaa. Teknisesti olet kehittynyt huomattavasti. Tosin meininki on tässä vakavampi kuin aiemmin. Klassinen käsi-nousee-vedestä ilmiö lopussa on kuitenkin paras mitä olen eläissäni nähnyt.
Doctor Phantomizer
04.02.2009, klo 11:40:49              
Vahingossa tuli 2x sama kommentti, sori.
Viimeksi muokannut: Doctor Phantomizer 04.02.2009, klo 11:41:41
Vural
04.02.2009, klo 14:07:11              
Kiitos!!!
Vieraat
19.03.2009, klo 21:28:01              
Toi tohmpsonia (kolmannessa ruudussa oikealla joka vielä näkyy kokonaan) pitelevä tyyppi näyttää jotenkin koomiselta. En nyt ole varma asiasta, enhän thompsonia itse ole käsitellyt, mutta tuntuisi että se on sen verran jämerä ase että kun sitä tuolla tavalla pitää poskeaan vasten tulee kyllä mustelmia:D
Vural
19.03.2009, klo 21:46:31              
päärynä: konepistoolin rekyyli ei ole niin iso että pahoja ruhjeita tulisi poskeen, mut kiitos kommentista. Wink
Koomisuus on mielestäni aina vaan hyvä juttu.
OM
23.10.2009, klo 09:53:34              

MisterMinit,

Sinulla on erittäin hyvä hahmotus kyky mitä sarjakuva ruutujen jakoon ja tapahtumiin tulee. Ruuduissasi on loistavaa dramatiikkaa ja huipennus josta näkee mikä oli lopputulos. Harmaan käyttösi on hyvää-et tarvitse lainkaan rasteria. Osaat käyttää tussukyniä ilmeisen vaivattomasti. Hahmosi ovat hyviä. Vaikka en itse pidä sotasarjakuvista lainkaan, mutta tänä sivusi oli hyvin mielenkiintoinen. Sinusta tulee vielä taitava. Ja niinhän se onkin,mitä enemmän piirtää sitäparemmaksi tulee. Ja hyvä, että kirjoitat itse puhe kuplien tekstit. Siitä tulee omintakeinen juttu. Oikein upeita ruutuja.
Minä en kiinnitä huomiota partuunoiden kokoon tai pikku seikkoihin, jotka ovat varmasti tärkeitä ja arvokkaita kommentteja joita sinulle annettiin. Minä keskityn dramatiikkaan ja ulkoasuun. Ja ruuduissasi todellakin tapahtuu koko ajan. Hyvä.
Viimeksi muokannut: OM 23.10.2009, klo 09:54:48
Vieraat
28.05.2010, klo 17:58:17              
"Sinusta tulee vielä taitava." Ja hitot, sähän oot jo!
Illodiini
09.07.2011, klo 23:02:09              
Jep, kaikki elementit hyvällä alulla, edes tekstaus ei mätä paljoa. Vaikka oma tyyli onkin tärkeä, lue muidenkin tarinoita ajatuksella ja nimenomaan piirtäjän silmin.

Kommentoi kuvaa

HUOM! Ennen kuin kommentoit, lue seuraavaa:
  • Kommentoi vain jos sinulla on oikeaa sanottavaa työstä tai tekijästä. Vältä turhia, sisällöttömiä kommentteja. Arvostele ainoastaan työn alla olevilla tähdillä jos et keksi järkevää kommentoitavaa.
  • Kohdista kommenttisi ainoastaan kuvaan tai tekijään. Muista aiheista keskustellaan foorumilla. Tämä ei ole myöskään chatti!
  • Pysy asiallisuuksissa. Samat keskustelufoorumin säännöt pätevät myös täällä ja ylläpito valvoo kommenttejasi.

• Kiitokset kommentistasi! Kommenttisi ei kuitenkaan näy julkisesti, ennen kuin ylläpito on tarkistanut ja hyväksynyt sen.