Artikkelit ja henkilökuvat: (22.02.2018 klo 21:57:15)
|
yhteenlaskua |
Edellinen kuva |
Seuraava kuva
|
© Kuvan tekijänoikeudet kuuluvat kuvan lisääjälle tai kuvauksessa ilmoitetulle taholle. Kuvan kopiointi tai luvaton käyttö ilman tekijänoikeuksien haltijan lupaa on ehdottomasti kielletty. Julkaisu Kvaakin sarjakuvagalleriassa tapahtuu kuvan lisääjän hyväksymän julkaisusopimuksen lisensoimana.
|
Kuvaus: Lumisateen, talven ja perjantain kunniaksi yhteenlaskun opettelua Södikan eskarilaisten oppikirjasta.
|
0 Jäsenet ja 1 vieras katselee tätä kuvaa. |
Kommentteja |
kaltsu
| 23.01.2009, klo 22:17:18 Kadehtittavan eleetöntä osaamista. | | Locheed
| 23.01.2009, klo 23:56:45 Saisinko tiedustella (näin aloittelijana), että millä metodilla tämä kuva on väritetty? Vaikuttaa erittäin "elävältä" väritykseltä.
Ja olisiko tästä nähtävissä jossain isompaa kuvaa, mahdollisesti? Viimeksi muokannut: Locheed 23.01.2009, klo 23:57:35 | | Ile Ruokola
| 25.01.2009, klo 20:13:11 Kuva on tussattu kopiopaperille valopöydän päältä, kopioitu 120g vesiväripaperille, kiinnitetty jäykkään pohjaan ja kopio väritetty sitten vesiväreillä. Väritetystä kopiosta tulee siten "alkuperäinen" -pikseleiden syynääjien kauhuksi  Värittelen kopiota, koska tussaan siten rennommin ilman paineita söhrimisestä, sitä kun sattuu mulle aika usein. Kun näitä kuvia pitää tehdä melko liuta oppikirjaan, tämä tapa nopeuttaa mun työtä. Nopeampaa olisi varmaan osata koneväritystä, mutta enpä tuohon ole ehtinyt/jaksanut/uskaltanut panostaa. Ja toistaiseksi on kanssa hauskin osa kuvien tekemistä mulle tuo vesivärihomma. Mun näytöllä toi kuva toistuu melkein yhtä isona kuin originaali, 18 cm leveänä. Kuvat teen oppikirjaan yleensä 1:1. | |
|
|
|
|