Jess!
Nyt pitää odotella sen aikaa, että tuo elokuva ilmestyy.
Olen sanonut tämän tuhat kertaa ja sanon vieläkin, että en tajua sitä, että miksi kaikki ovat niin epäluuloisia sarjakuvista tehtyihin elokuviin, minusta Scoobi Doo oli todella hyvä samaten kummatkin Asterix-elokuvat sekä monet muut samaan tapaan tehdyt elokuvat . Tuohon litanniaan pitää kyllä lisätä Dilbert animaatio.
Kun olen kuunnellut noita väitteitä, että ne olisivat huonoja jokaisella sellaisella henkilöllä joka on haukkunut elokuvaa on tarkastellut elokuvaa liian tarkkaan eikä nauttinut elokuvasta viihteenä.
Voinhan minä tietysti olla tyhmäkin koska en tajua kuinka huonoja ne ovat, mutta sitten olen tyytyväinen tyhmä koska osaan nauttia ja nauraa hyville elokuville, enkä nirpistellä nenään niille, jos olisin niin tehnyt olisi moni hyvä elokuva jäänyt katsomatta, vaikka olisin katsonutkin ne olisin ollut kokoajan sillä mielellä, että katson kaikki virheet ja huonot jutut sekä vieläkin oikein etsimällä etsisin huonoa elokuvasta, samalla kun koko elokuva on kerennyt mennä enkä ole pystynyt siitä nauttimaan koska olen ollut liian kriittinen elokuvaa kohtaan kokoajan. No onneksi en ole kriittinen ihminen vaan osaan nauttia elokuvista. Ikävä kyllä aika moni suomalainen on ennakkoluulojen vanki, no kai se kuuluu suomalaiseen luonteeseen.
Ei millään pahalla, mutta en käsitä teitä jotka haukkuvat elokuvia jotka on sarjakuvista tehtyjä.
Vielä yksi kysymys jota jokainen voi miettiä itsekseen.
Olenko tulossa liian vanhaksi kun lapsen mielisyys on hävinnyt itsestään?
Jos joku mietti mitä tuo tarkoitti niin katsokaa lapsia jotka leikkivät pihalla tai tulevat elokuvista tai menevät sinne, onko heillä ennakkoluuloja toisiaan tai elokuvaa kohtaan, voin sanoa, että ei heillä ole, mutta jos on niin maailma on menossa sekaisin. Nimittäin aikuisilta ihmisiltä lapsi ennakkoluulonsa oppii ei mistään muualta.
Ja kun ennakkoluulot valtaaavat vanhenevan lapsen tien niin lapsenilo kaikesta uudesta haihtuu ja lopulta siitä tulee nykyaikuinen. Näin ei tarvitse käydä jos aikuiset eivät näytä esimerkkiä lapsille.
Minullakin on ennakkoluuloja jotka on tullut, mutta ei niin paljon koska kodissani ei oltu niin ennakkoluuloisia. Yritän päästä ennakkoluuloista irti, mutta vaikeata se on voin sen sanoa.
Noiden sanojen jälkeen menkää ja katsokaa elokuvia lapsen mielellä, niin nautit ja saat siitä enemmän, sama pätee myös elämään.