Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Suomessa julkaistut Tarzan- ja Tarzanin poika -erikoisjulkaisut (15.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 07:22:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355629 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Lännensarjat
| | |-+  OK-Corral ensimmäisen painoksen painojälki
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: OK-Corral ensimmäisen painoksen painojälki  (Luettu 1744 kertaa)
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 04.04.2008, klo 09:59:44 »

Heips,

Minulla tuli tälläinen ajatus mieleen, en tiedä onko ihan tyhmä juttu, mutta esitän ajatukseni kuitenkin.

Blueberry albumi OK-Corallin 1.painoksessa on ikävä painovirhe jonkas syytä en osaa sanoa. Albumi maksoi sentään 13 euroa ja on ikävää, että joillakin sivuilla hahmojen kohdalla on inhottavaa valkoista viivaa joka TODELLA haittaa. Siksi kysyisin, mitä mieltä olette siitä, voisiko kirjakaupat ottaa albumin takaisin ja vaihtaa sen 2.painokseen jossa painojälki on upeaa ja virheitä eli valkoisia raitoja sarjakuvaruuduissa ei ole.
Voisinko näin.....jälkikäteen vedota siihen, että kyseessä on viallinen tuote?

Mitä mieltä sarjakuvien ystävät olette?

t: redman

Otsikkoa ei tarvitse kirjoittaa kokonaan isoilla kirjaimilla. Foorumisofta huolehtii tarvittavasta korostuksesta boldaamalla otsikon. t: Rami
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008, klo 12:19:19 kirjoittanut Rami Rautkorpi » tallennettu
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #1 : 04.04.2008, klo 11:31:21 »

voisiko kirjakaupat ottaa albumin takaisin ja vaihtaa sen 2.painokseen
Minusta tuo ei ole kirjakaupan vika.

Ota yhteyttä Like kustannukseen.

Mä otin jo kerran yhteyttä Egmontiin, kun muistin väärin, että Egmont kustantaa Blueberryä.
Hiukan ihmettelivät, mistä oikein on kyse.

En ole saanut vielä aikaiseksi lähettää mailia Likelle.
Ehkäpä viikonloppuna, kun kiireet on jäänyt taa.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008, klo 11:39:58 kirjoittanut Tertsi » tallennettu
JussiP
Jäsen
Poissa

Muutoksen tuulipuvut

« Vastaus #2 : 04.04.2008, klo 11:51:33 »

Älä viitsi käyttää ketjujesi otsikoissa pelkkiä isoja kirjaimia. Se on ÄRSYTTÄVÄÄ!.

Valvojat, korjaisitteko?
tallennettu

Jos haluat masentua tai vahingoniloistua, lue Ilman naista.
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #3 : 04.04.2008, klo 12:17:10 »

Korjattu on.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Rami Rautkorpi
Siirtäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #4 : 04.04.2008, klo 12:20:28 »

Korjattu on.

Niin on.
tallennettu

Älä puhuttele natsimuumiota, ellei natsimuumio ensin puhuttele sinua.
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #5 : 04.04.2008, klo 13:55:33 »

Kyllä tuo on kustantajan "vika", mutta tietysti tässäkin pelataan kuluttajasuojalain ehdoilla.

Itsekin olen ajatellut hankkia (tilata) nuo kaksi vikaa Perryä, mutta tuo painojälkisotku juttu on siirtänyt asiaa ja paree on ostaa jostain kirjakaupasta jotta itse pystyy kattoon että painoksessa on hyvä jälki.

PS! On se kumma kun viime aikoina muutamissa sarjakuvissa on tuota painojälkisotkua, harvittava yhteensattuma!
tallennettu
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #6 : 05.04.2008, klo 09:49:43 »

Kyllä tuo on kustantajan "vika", mutta tietysti tässäkin pelataan kuluttajasuojalain ehdoilla.

Itsekin olen ajatellut hankkia (tilata) nuo kaksi vikaa Perryä, mutta tuo painojälkisotku juttu on siirtänyt asiaa ja paree on ostaa jostain kirjakaupasta jotta itse pystyy kattoon että painoksessa on hyvä jälki.

PS! On se kumma kun viime aikoina muutamissa sarjakuvissa on tuota painojälkisotkua, harvittava yhteensattuma!

Heips,

Akateemisessa oli enää yksi kappale jäljellä tuota 2.painosta. Suomalaisessa kirjakaupassa oli vain 1.painosta jäljellä eli sitä jossa on tuo painovirhe. Mistähän tota 2.painosta vielä löytäisi. Minulla on aina tapana ostaa kaksi kappaletta. Toinen lukukappale ja toinen varasto kappale jos jotain albumille tapahtuu.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: