Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mestaaja omilla nettisivuillaan (14.05.2012 klo 17:07:17)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 03:37:34

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355627 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvantekijöiden keskustelut
| |-+  Piirtäminen, tekstaus, väritys ja skannaus
| | |-+  Sarjakuvantekijä: Kerro ilonaiheesi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvantekijä: Kerro ilonaiheesi  (Luettu 24436 kertaa)
Anssi Rauhala
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Aces High!

« Vastaus #255 : 09.03.2012, klo 11:52:20 »

Majuri Niskasen loppusotaa varten on tekstirunko nyt hallussa. Professori Isotalosta pitäisi varmaan mennä lähiaikoina juttelemaan kaffekupin ääreen. Töitä riittää vaikka lampaat söis, mutta tietenkään kukaan ei ole maksanut tekijänpalkkioita eikä muitakaan palkkioita. Yritän jaksaa.
tallennettu

"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/
Esa O.
Tomustuva avustaja
Avustava toimittaja
*
Poissa

Kerran kvaakki, aina kääkki

« Vastaus #256 : 18.04.2012, klo 01:28:37 »

Luulin hukanneeni vanhan, jälleen ajankohtaisen sarjakuvan iäksi. Heittelin kohtuu määrän sen aikaisia ala-arvoisia originaaleja muun roskapaperin seassa hyllysiivouksen yhteydessä. Yllättäen olinkin jossain välissä tehnyt saman luvattoman huonosti organoisoidulle digiläjälleni jossa luulin tuon olevan. Mutta koska en kuitenkaan voisi uudelleen julkaista sitä vielä vähään aikaan, en sitten murehtinut liikoja.

Nyt käväisin puolen vuoden tauon jälkeen Google Docsissani tutkiessani josko aloittaisin kirjan kirjoittamisen sinne vai minne. Ja arvaa mikä siellä odotti? Olin ladannut sinne ilmeisesti jonain kokeiluna yhden ja ainoan sarjakuvan, sekä netti- että raakaversiona, ja tuo samainen sarjishan se jostain sattuman oikusta oli!
tallennettu

Miha
Galleriataiteilija
Poissa

hyvää amatööritasoa

« Vastaus #257 : 22.04.2012, klo 14:51:47 »

Pistin Lopunperä kolmosen jäihin koska päätin vihdoin tehdä sarjakuvan josta olen haaveillut 15 vuotta, ja josta on minulle tullut sen takia pakkomielle.

Nyt se on nyt päässyt kunnolla alkuunsa, olen kirjoittanut synopsiksen lopulliseen kuntoon, kierrellyt pitkin helsinkiä ja espoota kuvaamassa referenssimateriaalia, sekä kirjoittanut muistiinpanoja ja piirtänyt sivukaupalla luonnoksia.

Lisäksi olen rekisteröinyt domainin sivustoa varten jossa sen julkaisen. Kyllä tämä taitaa ihan oikeasti tapahtua.
tallennettu

Aura
Wannabe
Jäsen
Poissa

« Vastaus #258 : 07.05.2012, klo 12:54:53 »

Mukavaa nähdä sarjakuvansa albumina, se on ihan eri fiilis kuin tehdä pelkästään nettiin.
tallennettu

Anssi Rauhala
Avustava toimittaja
*
Poissa

Aces High!

« Vastaus #259 : 07.05.2012, klo 20:49:15 »

Mukavaa nähdä sarjakuvansa albumina...

No eikö totta!

Ostakaa! Ostakaa vaikka lahjaksi toinenkin Yläkerran Huone!!
tallennettu

"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/
Aura
Wannabe
Jäsen
Poissa

« Vastaus #260 : 07.05.2012, klo 20:53:51 »

No, olen varsin tyytyväinen jo siihen jos joku tykkää siitä lainattuaan sen kirjastosta (ja tietenkin jos Seitti saa painokulut katettua) Cheesy Tällaisella "pseudomangalla" kun ei ole liiemmälti mahdollisuuksia, veikkaan yhä...
tallennettu

Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #261 : 07.05.2012, klo 20:53:56 »

Pistin Lopunperä kolmosen jäihin koska päätin vihdoin tehdä sarjakuvan josta olen haaveillut 15 vuotta, ja josta on minulle tullut sen takia pakkomielle.

Nyt se on nyt päässyt kunnolla alkuunsa, olen kirjoittanut synopsiksen lopulliseen kuntoon, kierrellyt pitkin helsinkiä ja espoota kuvaamassa referenssimateriaalia, sekä kirjoittanut muistiinpanoja ja piirtänyt sivukaupalla luonnoksia.

Lisäksi olen rekisteröinyt domainin sivustoa varten jossa sen julkaisen. Kyllä tämä taitaa ihan oikeasti tapahtua.

Hienoa Miha että projektisi on päässyt noinkin hyvään alkuun jo. Minusta on aina kiva lukea tälläisiä uutisia. Minkälaisia referenssi kuvia olet ottanut?  Kuinka pitkä käsikirjoituksesi on?
tallennettu
Miha
Galleriataiteilija
Poissa

hyvää amatööritasoa

« Vastaus #262 : 07.05.2012, klo 23:28:07 »

Hienoa Miha että projektisi on päässyt noinkin hyvään alkuun jo. Minusta on aina kiva lukea tälläisiä uutisia. Minkälaisia referenssi kuvia olet ottanut?  Kuinka pitkä käsikirjoituksesi on?

En voi hirveästi paljastaa kuvien olemusta juonta spoilaamatta, mutta keran seudulta kuvasin asuinlähiötä, sekä luvan kanssa hieman lähikaupan henkilötiloja joihin ei normaalisti saa mennä. Talvena kuvasin hesan keskustaa kun oli vielä lumikinoksia.

Tänään varmistui myös että siirryn syyskuun ajaksi Prahaan asumaan ja työstämään tätä, tarkoituksena on että voin keskittyä tämän sarjan tekoon kokonaan ilman ulkoisia häiriötekijöitä. Jos teen kuvakäsiksen etukäteen niin voisi olla mahdollista että kykenen ehkä tekemään sen siellä kokonaan, mutta nähtäväksi jää.

Kyllä se varmasti tulee aika pitkälle siellä kehittymään.
Käsikirjoituksen pituus ei korreloi tällä hetkellä itse sarjan pituuden kanssa, mutta kyllä siihen kolminumeroinen määrä sivuja tulee.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2012, klo 23:29:49 kirjoittanut Miha » tallennettu

Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: