Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Angoulême 2012 (19.02.2012 klo 17:49:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 04:19:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355628 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvantekijöiden keskustelut
| |-+  Piirtäminen, tekstaus, väritys ja skannaus
| | |-+  Mitä on vaikea piirtää?
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 33 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mitä on vaikea piirtää?  (Luettu 78409 kertaa)
Jouni Ahola
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #30 : 19.03.2004, klo 14:49:35 »

Mullapa on ongelmana miesten huulet, muuten naamat onnistuvat omasta mielestäni suhteellisen hyvin mutta kun lisään johonkin pärstään huulet niin miehet muuttuvat yhtäkkiä amazooneiksi .

Mulla on sama ongelma, mutta ei miehille tarvitse huulia piirtääkään, joten sillä on minun osaltani se ratkaistu. Smiley

Huulet ovat todellakin se pienin ongelma.. Mulle vaikeinta on piirtää mitä tahansa. En osaa piirtää mitään.

Joten palaan asiaan sitten kun (jos) olen joskus oppinut piirtämään.
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #31 : 19.03.2004, klo 15:03:15 »

Mutta pyöreiden esineiden (tai esineiden joissa on pyöreitä kohtia) piirtäminen eri perspektiiveistä on kidutusta.
Eikös jalkapallo ole kaikista suunnista aivan samanlainen? Vaikka perspektiivi olis mikä... Eikös olekkin?
tallennettu
Rami Selin
Avustava toimittaja
*
Poissa

Uskon kaiken

« Vastaus #32 : 19.03.2004, klo 15:46:51 »

Eikös jalkapallo ole kaikista suunnista aivan samanlainen? Vaikka perspektiivi olis mikä... Eikös olekkin?

Onhan se. Pyöreä se on mistä tahansa katsottuna.
tallennettu
Rami Rautkorpi
Siirtäjä
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #33 : 19.03.2004, klo 18:10:23 »

Mutta kaikki pyöreät esineet eivät ole palloja. Esimerkiksi renkaat.
tallennettu

Älä puhuttele natsimuumiota, ellei natsimuumio ensin puhuttele sinua.
Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #34 : 19.03.2004, klo 18:13:15 »

Joo, mutta luulisi pyöreän silti olevan suht. helppo. Tuollaisia rakennuksia on hankalista näkövinkkeleistä ainakin minulle lähes mahdoton piirtää, mutta renkaan voi tehdä vaikka niin että leikkaat pahvista/kartongista irti pyöreän palasen harpin avulla (tarpeentullen vaikka pyöreän mukin) ja sitten kääntelet sitä tarpeen mukaan. Silloin kun olen tehnyt omaksi ilokseni sarjakuvaa ja on ollut aikaa niin olen käyttänyt tuota ja toiminut on. Onnistuu vielä paremmin jos pidät toisen silmän kiinni!
tallennettu
Poissa

« Vastaus #35 : 19.03.2004, klo 20:09:09 »

No jaa, mutta jos sää haluat piirtää pallon niinkuin 3D? Eli varjot ja niin edelleen. Voi se jo joitahkii onkkelmia tuottaa. Undecided
tallennettu

Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...
Ville-04
Uusi jäsen
*
Poissa

Elämäni on yhtä sarjakuvaa... ...Onneksi!

« Vastaus #36 : 20.03.2004, klo 18:45:22 »

tarkotin lähinnä rakennuksia tms. kyllä pallon piirtää helposti... yrittäkääpä piirtää kauemmaksi menevää seinää jossa on pyöreä teksti... Tongue

tallennettu

Jos katse voisi tappaa
..niin maailma olisi melko tyhjä paikka!
jpan
Jäsen
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #37 : 20.03.2004, klo 20:29:20 »

Mutta pyöreiden esineiden (tai esineiden joissa on pyöreitä kohtia) piirtäminen eri perspektiiveistä on kidutusta.
jalkapallo se vasta onkin vaikea. Yrittäkääpä piirtää sellainen  pallo, jossa on mustia kuusikulmioita valkoisella pohjalla.
tallennettu
Esa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #38 : 20.03.2004, klo 21:26:06 »

jalkapallo se vasta onkin vaikea. Yrittäkääpä piirtää sellainen  pallo, jossa on mustia kuusikulmioita valkoisella pohjalla.

En osaa lisätä näitä kuvia, mutta osoitteessa http://www.geocities.com/eza90/kerkko.html on lisää pari, ei kyllä mistään parhaasta päästä.
tallennettu

Kurmeloinen
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #39 : 26.11.2005, klo 23:19:50 »

No mä voin sanoa, että Disney ankkojen räpylät tai oikeastaan niiden asennot JA varsinkin ne himskutin kädet ja sormet, niistä ei tule mitään. Jep, ne on vaikeita piirtää.
tallennettu

jaa.
rama
Jäsen
Poissa

”Be a devil, not a crybaby!”

« Vastaus #40 : 13.12.2005, klo 18:02:00 »

Heh, oletteko muuten huomanneet etteivät jalkapallot enää ole tuollaisia kuusikulmaisilla kuvioilla koristeltuja? Onneksi ovat vielä kuitenkin pyöreitä...

Polkupyörä on painajainen.
tallennettu

”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

http://msmandu.blogspot.com/
Lind JR.
oikee meka agtiivi.
Jäsen
Poissa

"omapa on mielipiteeni."©

« Vastaus #41 : 13.12.2005, klo 21:59:46 »

polkupyörä,,, (klups)
tai realistiset silmät. en voi kuvitella vaikeampaa.
tallennettu

miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?
Jho
Jäsen
Poissa

« Vastaus #42 : 14.12.2005, klo 13:31:51 »

Olen tässä yhtä työtä vääntänyt jo pitemmän aikaa, siinä on valkohai joka ui "kameraa" kohti ja sen tulisi näyttää rauhalliselta.
Sitä luulisi että hai on vaan semmonen pötkylä, millä on suu edessä, mutta varsinkin suoraan edestä muoto on helvetin hankala, ja itku on meinannut tulla moneen otteeseen.

Olen ottanut jo ihan tavaksi piirtää miehille huulet. Hiltusen albumeista on luultavasti ollut iso apu (ei voi tietää kun on tapahtunut tiedostamatta).
tallennettu

ökpö
ääpylä
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

Vanhana sitä tulee piisamiksi.

« Vastaus #43 : 14.12.2005, klo 16:20:58 »

Kädet jotka puristaa jotain pehmeää ja/tai kaartuvaa. Ylipäätään käsien piirtäminen usein. Nopean liikkeen ja lyömisen piirtäminen. Leveästi hymyilevät ja nauravat ihmiset. Koiran ja mm. hevosen pää edestä. Kaikki liian uudenaikainen teknologia...

Jos ei ole edes jonkinlaista tarinanpätkää jonka pohjalta piirtää, niin kaikki on vaikeaa. Tyhjästä on paha nyhjäistä.
tallennettu

comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia
Qrpitza
Vieras
« Vastaus #44 : 14.12.2005, klo 18:28:35 »

...naisia.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 33 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: