Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mustapukuinen mies (18.05.2012 klo 18:29:56)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 04:03:37

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355627 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Retconein parempaan elämään
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Retconein parempaan elämään  (Luettu 2332 kertaa)
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 08.11.2007, klo 23:53:37 »

Image ei ole kuitenkaan kadonnut mihinkään, kuten vaikka samanaikainen kilpailija Valiant. Silloin Valiant oli minusta se parempi ja innovatiivisempi. Olin väärässä.

Itse asiassa Imagelta on tullut mahdottoman hyvää sarjakuvaa tällä vuosituhannella.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Tarkkis
Kirjastotätisetä
Jäsen
Poissa

« Vastaus #16 : 08.11.2007, klo 23:55:33 »

Image ei ole kuitenkaan kadonnut mihinkään, kuten vaikka samanaikainen kilpailija Valiant. Silloin Valiant oli minusta se parempi ja innovatiivisempi. Olin väärässä.

Itse asiassa Imagelta on tullut mahdottoman hyvää sarjakuvaa tällä vuosituhannella.

Juu, niin kuin aikaisemmin mainitsin, olen sittemmin imagen tarjontaan ollut ihan lääpälläni. Erityisesti The Walking Dead kuuluu suosikkeihini... mutta nyt mennään jo pahasti ohi threadin aiheista...
tallennettu

When the going gets weird, the weird turn pro! H.S.T
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #17 : 08.11.2007, klo 23:58:59 »

Juu, niin kuin aikaisemmin mainitsin, olen sittemmin imagen tarjontaan ollut ihan lääpälläni. Erityisesti The Walking Dead kuuluu suosikkeihini... mutta nyt mennään jo pahasti ohi threadin aiheista...

Joo tietysti, ja siitä täällä. Ja siellä myös miksi Walking Dead tuntuu väsähtäneen?
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Jiksi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #18 : 09.11.2007, klo 00:02:31 »

Eihän Image tai kukaan sen perustajista ole maan päältä kadonnut. Esim. Jim Leen Wildstorm on nyt DC:n siipien suojassa ja sieltäkin tulee hyvää tavaraa. Planetary (DC-spesiaali 3/2007) on sieltä kotoisin.
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #19 : 14.06.2011, klo 23:18:15 »

Tässä ketjussa voisi oikeastaan jatkaa DC:n post-Flashpoint-maailmasta joka alkaa syyskuussa.

Ensimmäisenä:
JUSTICE LEAGUE #1
Comics superstars Geoff Johns and Jim Lee make history! In a universe where super heroes are strange and new, Batman has discovered a dark evil that requires him to unite the World Greatest Heroes!

Tulemme siis näkemään Oikeuden Puolustajat niinkuin ensimmäistä kertaa. On heitetty ilmaan teoria, että jokainen lehti olisi omassa universumissaan. Saapi nyt nähdä.

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=32768

Ei ainakaan tunnu olevan mitään järkeä siinä että Teräsmies, Teräspoika ja Terästyttö tekevät ensiesiintymisensä samaan aikaan.
tallennettu

X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #20 : 15.06.2011, klo 22:15:22 »

Terästytön uusi asu on kyllä persiistä. Teräsmiehen asu tuo mieleen sen what if-tarinan jossa Jor-El ja muut Kryptonilaiset tulivat maapallolle kotiplaneetan räjähdettyä.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: