Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Riad Sattouf Suomessa (11.10.2017 klo 20:36:43)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
23.11.2017, klo 20:20:56

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460329 viestiä 10197 aihetta kirjoittanut 7210 jäsentä. Uusin jäsen: kuak
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Manga ja anime
| | |-+  W.I.T.C.H.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: Pitäisikö sinusta Witchin tulla Mtv3:selta?
Ehkä
Ei missään nimessä
Voi kai
Siis en tiedä vielä
Kyllä en pystyisi olla ilman sitä

Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: W.I.T.C.H.  (Luettu 79276 kertaa)
Jonz8
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #165 : 03.07.2010, klo 23:20:29 »

Luen W.i.t.c.h:iä vieläkin vaikka olen jo 20-vuotias.  Embarrassed Olen aloittanut w.i.t.c.h.:in lukemisen 12-vuotiaana ja pidin siitä todella paljon!  Smiley Lempi hahmoni ovat Will, Hay Lin ja Elyon. Tilaan W.i.t.c.h. lehteä kestona. Ja katson myös W.i.t.c.h. sarjaa tv:stä. Sekä kerään W.i.t.c.h. tavaroita esim. dvd:tä, kirjoja, tarrakirjoja, kyniä ja nukkeja yms.
tallennettu
Nina Jurvanen
Maailmantuskailija
Jäsen
Poissa

I will find out who killed my bro.

« Vastaus #166 : 04.07.2010, klo 01:54:20 »

Luen W.i.t.c.h:iä vieläkin vaikka olen jo 20-vuotias.  Embarrassed

Heh, minä täytin tänään 35 vuotta ja aloitin W.I.T.C.H.-lehden lukemisen ja keräämisen heti, kun se alkoi ilmestyä Suomessa 10 vuotta sitten Grin Vaikka joidenkin mielestä lehden piirrostyyli ei hurraita ansaitse, minusta taiteilijat osaavat kyllä asiansa sekä tarinankuljetuksen, piirrosjäljen että värityksen osalta. Hieman harmittaa, että kaupallisuuden vuoksi moninumeroisista "saagoista" siirryttiin yhden lehden mittaisiin tarinoihin, mutta kyllä niitäkin tulee luettua mielellään - niihin tottui ihan mukavasti parin numeron jälkeen.

Tilaan W.i.t.c.h. lehteä kestona.

Kaksi viikkoa sitten ryhdyin viimein miettimään, pitäisiko minunkin laittaa kestotilaushakemus menemään, sillä olin jäädä tykkänään ilman kesäkuun numeroa. En ole aiemmin edes harkinnut W.I.T.C.H:in tilaamista, sillä pelkään postinkantajan repivän lehden ängetessään sitä väkisin postiluukusta sisään. Rusikointia näet tapahtuu toisinaan Tekniikan maailmalle sekä Tähdet ja avaruus -lehdelle Angry Kestotilaamalla ei kuitenkaan tarvitsisi pelätä jäävänsä ilman jonkin kuun numeroa, kuten oli käydä nyt kesäkuussa...
tallennettu

"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet
Nanna
satunnainen silminnäkijä
Jäsen
Poissa

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn

« Vastaus #167 : 04.07.2010, klo 20:15:03 »

Satuin äsken kahvilassa piipahtaessani lukaisemaan jotain kiiltäväkantista lehteä, jossa oli lähinnä jotain muotia ja photoshopattuja naisia - naistenlehdiksi näitä kai kutsutaan? Joka tapauksessa lehden sivuilla silmiin pisti uutinen, jossa kerrottiin, että Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.

"Äiti, osta mulle Armanin noitapuku."
tallennettu
haplo
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #168 : 04.07.2010, klo 21:13:44 »

Joka tapauksessa lehden sivuilla silmiin pisti uutinen, jossa kerrottiin, että Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.

Onkos tämä sitä cosplayta?   Tongue
tallennettu
Nina Jurvanen
Maailmantuskailija
Jäsen
Poissa

« Vastaus #169 : 05.07.2010, klo 00:25:20 »

Joka tapauksessa lehden sivuilla silmiin pisti uutinen, jossa kerrottiin, että Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.

Siis hääh? Vastahan W.I.T.C.H:ssä oli Armanin suunnittelemat kledjut stailattuna jokaiselle noitajengin jäsenelle. Aikooko tuo vielä toteuttaa pukumalliston ihan oikeasti käytännössä? Mikähän lienee vaatteiden tuleva hintaluokka?

Nyt menee tuotteen kaupallistaminen mielestäni jo ihan liika pitkälle...
tallennettu

"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet
Nanna
satunnainen silminnäkijä
Jäsen
Poissa

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn

« Vastaus #170 : 05.07.2010, klo 01:33:42 »

Altistuin kyseiselle lehtijutulle vain pintapuolisesti, joten en osaa kertoa yksityiskohtia. Yritin googlettaa asiasta lisää, mutta haku ei tuottanut tulosta. Saattaahan olla, että kahvilassa pyörinyt lehti oli vähän vanhentunut ja että uutinen itse asiassa viittasi näihin jo nähtyihin kuteisiin... Tosin jotain jutussa sanottiin siitä, että äitien kannattaa varautua tavallista kalliimpiin oheistuotteisiin.

Mielestäni on yleensäkin aika ällöttävää, että lapsille yritetään myydä leffojen, animaatiosarjojen ja sarjakuvien avulla kaikenlaista krääsää. Puhumattakaan sellaisista oheistuotteista, joihin useimmillakaan vanhemmilla ei edes olisi varaa.
tallennettu
VNaomi
Jäsen
Poissa

Aarresaari

« Vastaus #171 : 08.07.2010, klo 18:07:36 »

Kuvittelenko vain, vai onko W.I.T.C.H.-lehteä nykyään todella vaikea löytää? Asuin vielä keväällä Jyväskylässä ja siellä jouduin etsimään lehteä useiden ruokakauppojen ja R-kioskien hyllyiltä ennen kuin se löytyi. Nyt olen palannut Etelä-Pohjanmaalle eikä lähimmän kirkonkylän R-kioskista tai kolmesta ruokakaupasta lehteä enää saa.

Siirryin siis minäkin tilaajaksi. Lähden syyskuussa vuodeksi Saksaan, joten tilasin lehden vanhempieni kämpille. Lehteä julkaistaan myös Saksassa muistaakseni yhden numeron verran Suomea edellä, joten sen lukeminen onnistuu sielläkin, mutta minun on pakko saada suomalaiset numerot kokoelmaani.

Heinäkuun numero oli muuten omasta mielestäni huonoin ikinä. En voi uskoa, että edes kohderyhmään kuuluvat lukijat pitäisivät tätä "Iik, iik, mitä laitan päälle?!" -juttua hauskana. Masentaa oikein ajatella, miten sarjassa on välillä ollut eeppisiä taisteluita, maagisia maailmoja ja hienoa hahmokehitystä. Nyt sitten vedetään draamaa siitä, miten tytöt eivät osaa valita vaatteita ekana koulupäivänä.
tallennettu

Nina Jurvanen
Maailmantuskailija
Jäsen
Poissa

« Vastaus #172 : 08.07.2010, klo 18:33:15 »

Kuvittelenko vain, vai onko W.I.T.C.H.-lehteä nykyään todella vaikea löytää?

Et kuvittele, puhut totta. Mie sentään asustan Kehä III:n sisäpuolella, mutta silti oli jäädä kesäkuun numero saamatta. Tänään vilkuilin Kampin vanhan metroaseman R-kioskin hyllyiltä jos heinäkuun numero olisi jo lehtihyllyssä, mutta siellä mitään W.I.T.C.H:iä ollut - olen ollut siinä luulossa, ettei heinäkuun numero ole vielä edes ilmestynyt. Perhanan Lehtipiste on lisäksi lakannut lähettämästä sähköpostiini tiedotuksia seuraamieni mangasarjojen & W.I.T.C.H.-lehden ilmestymisistä, tiedä sitten, mikä niillä kusee...?

EDIT: Lehtipisteestä - ne urpot uudistavat täysin toimivaa sivustoaan ja nyt ei sitten tipu meili-ilmoja enää. Stna.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2010, klo 18:39:33 kirjoittanut Nina Jurvanen » tallennettu

sila
Vieras
« Vastaus #173 : 09.07.2010, klo 12:10:15 »

Armani suunnittelee W.I.T.C.H. -sarjaan perustuvan pukumalliston tytöille.
"Äiti, osta mulle Armanin noitapuku."

Kyllähän noita kaikenlaisia asuja tehdään aikuisillekin.

Ajattelin löysätä ponnaria Helsingin sarjakuvafestareilla, vaikka ikää onkin yli 35.

Hommaan ebaysta Final Fantasyn Squallin asun (ilman miekkaa) ja päästän persuksille asti olevat punertavat hiukset auki.Pitää nääs eläytyä festarin tunnelmaan.

Saa nähdä onnistuuko tämä, mutta ei pidä ajatella, että on liian vanha johonkin.

Made in HongKong..Hintaa näkyy olevan n. 70-120 $.Postarit vielä päälle.
tallennettu
Nina Jurvanen
Maailmantuskailija
Jäsen
Poissa

« Vastaus #174 : 09.07.2010, klo 12:38:31 »

Saa nähdä onnistuuko tämä, mutta ei pidä ajatella, että on liian vanha johonkin.

Jees, koskaan ei ole liian vanha pukeutumaan muullakin tavoin kuin mummomaisesti. Itse rakastan gootti- ja hippikledjuja - saas nähdä uskaltaisinko joskus harrastaa cosplayta sarjisfestareilla... Silloin pitäis kyl ommella ite jokin Oh My Goddessin Urdin sexyista mekoista Grin
tallennettu

sila
Vieras
« Vastaus #175 : 09.07.2010, klo 14:44:16 »

No,Aku Ankan lukeminen pitää nuorena Cheesy

« Viimeksi muokattu: 22.07.2010, klo 19:27:20 kirjoittanut sila » tallennettu
Nina Jurvanen
Maailmantuskailija
Jäsen
Poissa

« Vastaus #176 : 09.07.2010, klo 15:02:58 »

Pari vuotta sitten olin aikuiskoulutuksessa ja kun sanoin kurssikaverille lapsista puhuttaessa, että vanhin on 10 niin tämä sanoi, että minkä ikäinen oikein olet. Minä luulin, että olet 18..totesin vaan, että joo, synnytin 8 –vuotiaana..ei sekään ole kivaa.

Nyt menee OT:ksi (ellei tätä sitten ymppäisi W.I.T.C.H.-lehden kohderyhmään, siitä poikkeavan lukijakunnan ns. henkiseen ikään ja sen vaikutuksesta fyysisen iän väärinarviointiin), mutta minusta tuo olisi kyllä mukavaa, jos joku tai monikin luulisi minua 18-vuotiaaksi. Yleensä minua (olen 35) luullaan vain 5-7 vuotta ikääni nuoremmaksi, jos ollenkaan. Se on niin väärin - sibeliusryppykin vaan syvenee vuosi vuodelta ja se minulla oli jo 21-vuotiaana Angry
tallennettu

Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 3

« Vastaus #177 : 09.07.2010, klo 20:26:04 »

olen ollut siinä luulossa, ettei heinäkuun numero ole vielä edes ilmestynyt.

Täältä löytyvät ilmestymistiedot. Pitää vaan muistaa käydä sivuilla aina välillä tarkastamassa. RSS-syötekin olisi, mutta kun se käyttää juuri noita Lehtipisteen tietoja niin se ei päivity toistaiseksi.
tallennettu

Nina Jurvanen
Maailmantuskailija
Jäsen
Poissa

« Vastaus #178 : 09.07.2010, klo 23:07:44 »

Täältä löytyvät ilmestymistiedot.

Suurkiitos linkistä! Cheesy Tietty takakannen palautusviikosta voi päätellä, milloin uusi alppu/lehti on tulossa myyntiin, mutta kun etukäteen ilmoitettu ajankohta ei aina kulje käsi kädessä todellisuuden kanssa.

tallennettu

haplo
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #179 : 10.07.2010, klo 00:06:22 »

Hommaan ebaysta Final Fantasyn Squallin asun (ilman miekkaa) ja päästän persuksille asti olevat punertavat hiukset auki.Pitää nääs eläytyä festarin tunnelmaan.

Tuolle täytyy antaa off topicin uhallakin kaikki kannatuksensa! Miekka olis toki mukava lisä, mutta ilmankin varmasti näkemisen arvoinen.

Täytyy nyt sitten tämänkin vuoksi mahdollisesti toivoa että Helsingin reissu onnistuisi itselläkin.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: