Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Feeniksin vuosi (20.05.2012 klo 12:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 05:27:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355629 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Heilät
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Heilät  (Luettu 4116 kertaa)
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 03.03.2004, klo 21:00:41 »

Voikohan se sarja muuten kolahtaa kellekään joka ei oo sitä aikoinaan lukenut? Olikohan se liian aikaan ja ikään sidottu juttu? Kertokaa, nuoriso!

Minä se vasta nuoriso olenkin, mutta totean Jarmon tapaan että kyllä se voi kolahtaa myöhemminkin. Ite en osannut vielä lukea kun Nyrok Suosikissa ilmestyi, mutta jälkeenpäin löysin divarista muutamia risaisia lehtiä joissa sitä oli. Ja sitten kokoelma-albumeja. Mahtavaa kamaa, tai "kamahoulamabebibebihoulamabebikamahou", niinkuin Humu sanoisi.
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #16 : 03.03.2004, klo 21:01:45 »

Kukapa nyt pitäisi siitä että omaa sarjaa verrataan johonkin toiseen. Varsinkin kun käsittääkseni Heilä on Juban kanssa hyvää pataa. Ainakin hän oli B vs. VW -ketjun mukaan "maksanut VW:n originaaleista".
tallennettu
Esa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #17 : 03.03.2004, klo 21:09:28 »

Varsinkin kun käsittääkseni Heilä on Juban kanssa hyvää pataa.

En muista oliko tällainen strippi Viivissä ja Wagnerissa vai B. Virtasessa, mutta kuitenkin (olettakoomme, että V:ssa&W:ssa) Viivin ja Wagnerin naapuriin muutti uudet naapurit ja kun he menivät tutustumaan naapureihin niin se oli Virtasen perhe! Tai jotenkin muuten, mutta samalla idealla kuitenkin.
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #18 : 03.03.2004, klo 21:41:34 »

Minä muistan sellaisen, jossa Armi lukee sanomalehdestä Viiviä ja Wagneria ja Sanoo B:lle "olisitpa sinäkin noin hausk" tms. ja sitten Virtanen kävelee ulos ovesta ja tapaa Wagnerin jolle sanoo "vaimoni tuntuu arvostavan sinua enemmän kuin minua" tms. johon Wagner "Minulla on sama ongelma Viivin kanssa". Jotenkin noin se meni. Tai sitten se oli niin että Viivi luki sanomalehteä ja Wagner astui ulos ovesta ja B oli ulkopuolella...
« Viimeksi muokattu: 03.03.2004, klo 21:41:44 kirjoittanut Leo Lehtinen » tallennettu
Poissa

« Vastaus #19 : 04.03.2004, klo 18:11:55 »

No kyllä aika moni piirtäjä on hyvää pataa keskenään. Tuollaisia on monissa sarjoissa. Ehkä Juba ja Heilä tehneet jonkun sopimuksen jos kummassakin stripissä on ollut tuollaista?
tallennettu

Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: