Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Kvaak listasi suomalaiset sarjakuvat (07.10.2017 klo 17:42:40)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
24.10.2017, klo 01:20:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459917 viestiä 10207 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Alternative ja omakustanteet
| | |-+  Luupäät (Bone)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Luupäät (Bone)  (Luettu 42546 kertaa)
puro
Multirajoitteinen
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

Ei se siitä suttaannu.

« Vastaus #90 : 18.05.2006, klo 13:27:29 »

Toi One volume jää kyllä minulta väliin, onhan mustavalkoisena jo suomeksi ja värilliset voi sitten hankkia kovakantisina niiden ilmestyessä.

-P.
tallennettu
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #91 : 22.05.2006, klo 22:09:26 »

Boneville on avattu. Sisältää ainakin Jeffin blogin ja kaikkee muuta.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
dErasmus
Afrodude
Jäsen
Poissa

KiKii!

« Vastaus #92 : 27.05.2006, klo 02:12:20 »

Jaahas, jää minulta natustelematta; värit ovat pilanneet niin monet sarjakuvat ja epäilen, että tämä on myös näitä (etenkin kun ollaan ameriikasta peräisin). Ja kuten odotettua, värit eivät anna anteeksi tyylille, vaan suitsitaan ihan omaa kategoriaa. Onhan sarjassa vastakkainen yksinkertaiset/monimutkaiset hahmot (näin graafisesti), mutta Smithin tyyliä myötäillen se yksinkertainen väriasu olisi kenties iskevämpi...
tallennettu
puro
Multirajoitteinen
Toimittaja
**
Poissa

Ei se siitä suttaannu.

« Vastaus #93 : 04.07.2006, klo 08:37:24 »

www.boneville.com kertoo näköjään, että one volume editionista otetaan uusi painos. Vetivät edellisen poies, koska pelkäsivät sen syövän värillisten versioiden suosiota ja nekin näyttävät menevän kaupaksi kuin häkä, joten on turvallista pistää hyllyille kaksi versiota.

-P.
tallennettu
Sanjo
Jäsen
Poissa

hölömö

« Vastaus #94 : 21.03.2007, klo 10:48:07 »

Mitäs mieltä olette Ameriikan uutisista, että Bonea aletaan julkaista värillisinä albumeina?

Sopiiko värit Luupäihin? Ja kuinka moni aikoo ainakin tutustua niihin?

Kävin tutustumassa Helsingin Fantasiapeleissä noihin Bonen värialppareihin, liike on siitä mukava että myyjät ja omistaja eivät ole ihan heti kärppänä kimpussa jos syventyy johonkin opukseen vähän pidemmäksi aikaa (tai sitten olen niin pelottava etteivät uskalla), ihan kivan näköisiä olivat. 

Painotus nimenomaan tuolla ihan kivalla, ei mitään tajunnanräjäyttävää kun on jo tullut mustavalkona ja suomenkielisenä luettua. Ei mitään himoa hankkia nuo oikein herännyt, lahjaksi olen suunnitellut hankkivani.

Yhdestä asiasta olen kuitenkin varma, kyllä tuolla väriluupäillä tulee lisää lukijoita ks. sarjakuvalle, tiedän varmaksi että joillekin ihmisille ennestään tuntemattomaan mv-sarjakuvaan tarttuminen on vaikeaa, värikkäämpi paketti vain näyttää kiinnostavammalle.

tallennettu
kuarakainen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #95 : 22.03.2007, klo 23:27:45 »

Törmäsin näihin värillisiin Bone-alppareihin Saksan maalla, mutta jostain syystä ei nyt muistu mieleen oliko niissä mitään erikoisen hyvä tai huonoa. Sellaista perus-jenkkiväritystä (ööh, asiantunteva kommentti  Roll Eyes?) sanottakoon, eli ihan nättiä, mutta ei mullistanut maata, enkä innostunut ostamaankaan..
Kai ne oli sitten "ihan kivoja"...?

Koko oli kyllä noissa Saksan värillisissä Bone-albumeissa hiukan omituinen  - B5 tai jotain sinne päin?
Onx se niinq joku manga-koko?  Shocked
tallennettu

"Kaikki on pilalla."
JV
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #96 : 22.03.2007, klo 23:50:38 »

Minä en ole noita Boneja pystynyt kovin pitkälle lukemaan, vaikka muutaman kerran olen yrittänyt. Ei vain ole päässyt sisälle siihen hommaan.

Liekö täällä jossain mainittukin, mutta Jeff Smith tekee nyt DC:lle Shazam!-minisarjaa, jossa päähenkilöna on Captain Marvel - eli supersankarisarjakuvaa siis! Mutta omalla lähestymistavallaan.
tallennettu

Tirri
Jäsen
Poissa

Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!

« Vastaus #97 : 14.04.2007, klo 13:09:17 »

Bone on mahtava! Ostin ensimmäisen albumin joskus hamaassa menneisyydessä divarista 10mk. Tuosta hetkestä lähtien sarjakuva on ollut minulle suuri innoittaja! Palaan siihen aika ajoin.

Mahtavaa oli myös jutella itselleen Jeff Smithille aikoinaan Sarjisfestareilla! En osannu edes kuvitella, että olisin jossain vaiheessa päässyt häntä tapaamaan.

That's funny!
tallennettu

Hazart
Jäsen
Poissa

YARRRR!

« Vastaus #98 : 16.04.2007, klo 21:34:25 »

Bone on mahtava! Ostin ensimmäisen albumin joskus hamaassa menneisyydessä divarista 10mk. Tuosta hetkestä lähtien sarjakuva on ollut minulle suuri innoittaja! Palaan siihen aika ajoin.

Aika samanlainen tarina minulla. Lähdin junalla liikenteeseen ja piti saada jotain lukemista mukaan. Kävin Turun kirjakahvilassa ja siellä oli hyllyssä ensimmäinen osa Luupäitä. Ja siitä on vuosia aikaa! Siihen jäin sitten koukkuun ja voi kuinka monta kertaa kävin kirjakaupassa utelemassa, että koska se seuraava osa oikein tulee. Melkein sen kymmenen vuotta olikin iloa sarjasta ja oli toisaalta vähän haikeaa kun se loppui. Ei ollut enää mitään odotettavaa. Loistava sarjis, joskaan se nyt ei ehkä enää iske tarinana niin kovin kuin nuorempana, mutta buenoa kamaa enivei. Harmi, etten päässyt näkemään Smittiä, kun hän vieraili Suomessa.

Cool
tallennettu

ezuli
Vieras
« Vastaus #99 : 20.04.2007, klo 16:25:37 »

Jos joku muukin on hidas ostaja, niin ainakin Suomalaisen kautta saa vielä (mustavalkoista) kokoelmakirjaa alta neljänkympin.
tallennettu
Leevi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #100 : 27.04.2007, klo 18:22:16 »

Mulla on koko Luupäät -sarjakuvakirja sarja hyllyssäni ja täytyy myöntää että se on parhaita sarjakuvakirja sarjoja -Niilo Pielisen ja Pikon ja Fantasion lisäksi- mitä olen lukenut!
Kaikki osat on luettu useampaan kertaan läpi ja juuri tänään aloin lukemaan koko sarjaa alusta asti...!
Hyvää luettavaa ja suosittelen tutustumaan niitä jotka eivät ole vielä tutustuneet koko sarjaan!
tallennettu

Sarjakuvat on parhaita!
ezuli
Vieras
« Vastaus #101 : 27.04.2007, klo 19:11:33 »

Itsekkin ostin juuri kokoelman. Yllätyin kun tarina ei alkanutkaan Luumäestä. Olin siis lukenut aiemmin satunnaisia kirjoja 9-sarjasta, 1-2 jäivät ainakin väliin. Erittäin hyvin on Smith saanut ujutettua Luumäen tapahtumat muun sekaan, eikä ole tyytynyt teennäiseen takaumamuisteloon.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007, klo 21:06:20 kirjoittanut ezuli » tallennettu
Leevi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #102 : 06.05.2007, klo 02:11:19 »

Nyt on Luupäät -kirja sarja taas luettu kerran läpi, mutta kyllä tuo NRO: 4 Lohikäärmeentappaja on minusta se sarjan paras kirja, vaikka kaikkihan ne on hyviä mutta se tuntuu hauskimmalta ja jännimmältä osalta, ainakin minusta...
tallennettu

Sarjakuvat on parhaita!
Urosliftari
UrL
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #103 : 19.05.2007, klo 18:38:50 »

Luupäät kolahti kyllä mutta kun ostin teoksia pitkin matkaa aina saman tien kun ne suomeksi ilmestyivät (ja pari osaa enklanniksikin kun en malttanut odottaa käännöstä, sama juttu näissä Pottereissakin tuolta kirjapuolelta) niin täytyy sanoa että välillä tuli tuntu siitä että liian laveaksi menee. Pienestä alusta sitten lopulta syleillään maailmoja ja meno monimutkaistuu niin mahottomasti että kyllä lukija oli välillä pihalla että missä mennään ja mitä itse asiassa tapahtuu.

Asiaa olisi helpottanut varmaan jos olisi koko roskan lukenut kerralla mutta kun kuukausitolkulla odotti seuraavaa niin sitten unohti ja joutui ikään kuin aloittamaan alusta ja silti oli jossain puolen välin jälkeisissä alppareissa säännöllisesti jotenkin pihalla että mikä tässä nyt siis on se pihvi...

Elfquestissa sama jutska mutta pysyi kuiteskii mielestäni paremmin kasassa aina tuonne alkuperäisen saagan loppuun asti  eli suunnilleen high-onesien temppelialuksen löytämiseen saakka kun wolfridereille selvisi oma alkuperä. Sen jälkeen ei enää ollut varsinaista Suurta kertomusta, pieniä välähdyksiä tasosta siellä täällä mutta mun psta loput elfquestit olisi saanut jättää suunnilleen tekemäti.
tallennettu

"We are such stuff
As dreams are made on;
and our little life Is rounded with a sleep."  (Shakespeare, the Tempest)
Eksa
Vieras
« Vastaus #104 : 11.02.2008, klo 14:03:39 »

Hei!

Ihailen hirveästi luupäitä ja olisin valmis alkamaan tekemään sille fani sivuja (suomeksi)
mutta en osaa tehdä netti sivuja joten jos joku olisi myös innostunut ja osaa tehdä
nettisivut niin ilmoita!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: