Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Tarzan – viidakon valtias 1/2 (01.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
12.02.2012, klo 12:04:55

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
346705 viestiä 8433 aihetta kirjoittanut 5928 jäsentä. Uusin jäsen: macrodeath
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Carl Barksin kootut
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: Olen tilannut Carl Barksin kootut 1-30 loppuun asti
Ja tilaan ruotsalaiset lisäosat - 1 (1.6%)
Ja tilaan norjalaiset lisäosat - 2 (3.1%)
Ja tilaan sekä ruotsalaiset että norjalaiset lisäosat - 1 (1.6%)
Ja tilaan lisäosat, jos niitä tulee suomeksi - 28 (43.8%)
En tilaa lisäosia - 19 (29.7%)
Tilaan mahdolliset suomenkieliset, vaikka olisin jo tilannut vieraskieliset - 13 (20.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 64

Sivuja: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 154 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 245255 kertaa)
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

The Comics be with us...always!

« Vastaus #1830 : 24.02.2010, klo 14:21:55 »

Joo antoivat mulle vahingossa väärän IBAN-koodin.
Egmontin Cecilie Pettersen hädissään tänään lähetteli mulle viestiä, etten missään nimessä maksaisi laskuani vielä sillä väärällä koodilla.
Näköjään eivät itsekään oikein osaa käyttää noita pankki hommia.

Eli Clumsyn koodi oli oikea, mutta kun en henkilökohtaisesti tunne teistä kwaakilaisista ketään, niin en tältä istumalta voi noin tärkeissä asioissa luottaa.
Ja ainahan on mahdollista tehdä virheitä, niinkuin meinasi käydä Cecilielle.

Mutta olen samaa mieltä  Timo Ronkaisen kanssa. Lopetetaan toisten kirjoitusten ulkoasun mollaaminen ja valvojien kritisoiminen. E i se hyödytä ketään. Turistaan kootuista vai eikö kukaan keksi enää mitään jutun aihetta.

Ne harvat jotka ovat ostaneet norjalaiset kootut, niin mikähän oli kirjan numero. Minulla se on 1046 (löytyy ekalta sivulta). Onko kellään numeroa 1000 (saattaa olla keräilyarvoa). Kirjojahan painetaan 1500, joten vielä on 1/3 myymättä. Hyvin ehtii vielä tilaamaan itselleen täydellisen Carl Barksin koottujen lisäosat.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
marko70
Jäsen
Poissa

Olenko kuvassa?Vai kuka on? Q=<>

« Vastaus #1831 : 24.02.2010, klo 14:39:34 »

Mulla on N.1051,en usko numeron vaikuttavan arvoon.
Nyt ne KÄMMÄS mun pitäs lähettää se Kuka on kukin takas ja ne lähettäisi mulle 2 uuttakirjaa,eli pelkään nyt saavani erinumerot??

NO voikai ne leimasimella lyödä minkä numeron vain noihin kirjoihin mielellään ottas saman 1051 kaikkiin 6. kirjaan.

TIETTY pelikortit mulla unohtuu pöydälle siinä pakkausvaiheessa.  :=)

Tosta vielä Timo osas sanoa ASIALLISESTI asiansa,jos lopetettais.   :)

Q=<>
tallennettu
Tertsi
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #1832 : 24.02.2010, klo 14:43:57 »

Minähän en laittanut noita koodeja tänne vaan laitoin ne Markolle yksärinä
Sorry.
haukuin väärää puuta.
tallennettu

Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #1833 : 24.02.2010, klo 14:47:06 »

Siis miksi pitää paluttaa kuka kukin kirja. Eikö se tule sulle muutenkin jossain vaiheessa. Nyt en kyllä tajua. Mitä väliä sillä on minkä kirjan saa.

Taitaa olla yleistä Norjan Egmontilla ja Suomen sanomilla, että tehdään virheitä koko ajan.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
marko70
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1834 : 24.02.2010, klo 15:06:10 »

Olen mailannu kokoaika sinnepäin nyt tulleet tulivat erikseen ja seuraavassa PITÄISI tulla samassalähetyksessä itsekkin OLEN ulkona kuin LUMIUKKO? ENNEN kuin uskoivat jouduin valokuvaamaan laskut...

Katson nyt kun maksan sen Indeksin mikä sieltä tulee seuraavaksi,Kuka on kukin ja mikä se seuraava nyt onkaan luvattiin seuraavaan paketiin,mutta ONKO samasarjanumero?  :(

Taisi tulla ongelma tästäkin.  :=)

Q=<>
tallennettu
marko70
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1835 : 26.02.2010, klo 11:17:12 »

Tuplakirjat meni Tulliin,paketti jossa kaksi kirjaa Norja ei ole EU maa.  :)

Ja kaikissa NUMMERO 1051,et leimasimel saa ihmeitä aikaan SIIS niissä mitkä on kotona ja nyt tulleet,Kuka on kukin 2 erikirjaa samalla 1051 numerolla???

Säästihän tossa kun haki 20€ postimaksut VS 15 euron tulleit mut juokseminen erikseen.

Et 3 opusta kotona ja 3 outellessa.

Q=<>
tallennettu
musta köksä
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #1836 : 03.03.2010, klo 09:53:12 »

Osasta 27 löytyy. Ei viimeisestä.

Timo

KIITOS TIMO!
tallennettu
Janne P-O
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #1837 : 03.03.2010, klo 10:58:39 »

Näytti olevan ruotsalaisia lisäosia Akateemisen hyllyssäkin, ainakin Turussa.

Tuo oli arvokas tieto. Kävin jokunen viikko sitten selailemassa "Carl Barks Vem är vem i Ankeborg?" kirjaa siellä. En tosin vielä tehnyt lopullista hankintapäätöstä.

Onneksi lopussa on alkukielinen indeksi ja hakemisto, joiden avulla hahmoja voi bongata itse sarjojen sivuilta.

Tuo on hyvä asia. Lisäksi muistaakseni myöskin hahmojen kuvien vieressä oli mainittu ruotsalaisen nimen lisäksi myöskin englanninkielinen nimi.
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Onko tämä majakka vai ankkatarha?"

« Vastaus #1838 : 05.03.2010, klo 10:54:59 »

Tässäpä infoa ja kuvia ruotsalaisesta karhu ja aasi -kirjasta:

http://sekvenskonst.blogspot.com/2010/03/return-of-barney-bear-and-benny-burro.html

Lainaus
Click to enlarge. See how sharp and crisp the lines are. Smiley

Ugh...

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
homo homini hupus tupus
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #1839 : 08.03.2010, klo 11:29:00 »

Tack. Adlibris Suomen kautta tilattuna: 

Carl Barks: Warner serier
(Sidottu)
                                  66,70 € + postikulut      (veroton 61,76 €, alv 8% )

Kirja ei ole vielä ilmestynyt
    *   Kustantaja:  Egmont Kärnan AB   
    *   Kieli: ruotsi                                 Paino grammoissa: 500
    *   ISBN10:   9174053523                  ISBN13:   9789174053524

Kuvaus: En ny bokserie baserad på Carl Barks mångfaldiga arbete. Serien kommer att innehålla fyra böcker med Carl Barks material. Den andra boken i serien innehåller Warner-serier med alla historier Carl Barks tecknade för Warner 1943-1947.

Format: 225 x 300 mm
tallennettu
Illodiini
Multikeskinkertaisuus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1840 : 08.03.2010, klo 21:34:53 »

Uh, mietin asiaa jonkin aikaa sentään, ja tulin päätökseen: Ei ruotsin- eikä norjankielisiä Barkseja mun rahallani. Joko alkukielellä tai suomeksi pitää olla! Ainakin jos niihin vakavaa rahaa pistää. Wink
Siks toisekseen tulin vasta tänään laittaneeksi nuo kootut oikeaan järjestykseen. kiva puuha, pitänee myös ruveta lukemaan läpi ne. Tongue
tallennettu

"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1841 : 09.03.2010, klo 11:56:03 »

Kyllä ton Akateemisen lähtöhinta tolle Warner-kirjalle on huikea yli 100 egee, nyt sentään pudotettu n 80 egeen!!!!!!

Sitten asiaa....Kyllähän se niin taitaa olla että ne jotka ovat kiinnostuneita näistä lisäkirjoista hankkivat ne jo nyt, joko Norski tai Svedu versioina.

Itsen en usko että Suomeksi tulee mitään muuta kuin ehkä tuo grafiikkakirja jota on helppo mainostaa kaikille AA-faneille, ei pelkästään CB-faneille. Ja grafiikkakirjassa ei juurikaan ole käännöstöitä tiettävästi.
tallennettu
Morpheus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1842 : 09.03.2010, klo 13:30:05 »

Uh, mietin asiaa jonkin aikaa sentään, ja tulin päätökseen: Ei ruotsin- eikä norjankielisiä Barkseja mun rahallani. Joko alkukielellä tai suomeksi pitää olla! Ainakin jos niihin vakavaa rahaa pistää. Wink
Siks toisekseen tulin vasta tänään laittaneeksi nuo kootut oikeaan järjestykseen. kiva puuha, pitänee myös ruveta lukemaan läpi ne. Tongue

Nämä on makuasioita. Itse tulin mietiskelyn jälkeen siihen johtopäätökseen, että täydellinen/kattava Carl Barks kokoelma  (jos ei ole varaa ostaa kaikkia alkuperäisiä julkaisuja) olisi seuraava setti:

1. Carl Barksin kootut (suomalaiset) - koko ankkatuotanto väreissa

2. Carl Barks library ( in english) - ankkatuotanto mustavalkoisena ja alkuperäisellä kielellä. Näissä Barksin taide tulee vielä eri tavalla esille.

3. Norjalaiset lisäosat: Index, Galgaryt, who is who, Warnerit, Storyboards, maalauskirja. Nämä täydentämään Suomen koottuja. Itselle näistä ainostaan tuo who is who ei olisi niin tarpeellinen teos. Kyllä nämä kielestä huolimatta täydentävät hienosti suomalaisen kootut-setin.

4. Fine Art of Walt Disney's Donald Duck - eli alkuperäinen öljyvärikirja

5. Animal quackers - taidekirja barksin ei-disney aiheisista vesiväritöistä (hieno kirja tuokin)

6. Carl Barks Treasury - taide/seriegraph kokoelmakirja (Barksin 96-v synttäreille)

Nuo kun on kasassa, niin sitten pidän kattavana Carl Barks tuotannon sisältävänä kokoelmana.

Tietysti tuotakin voi täydentää vaikka millä: litot, alkuperäiset barksin ankka-julkaiset, suomalaiset barksia sisältävät akkarit, alkuperäinen taide, ym.....Mutta kyllä tuo kuuden lista ylhäällä kattaa jo mielestäni kaiken tarpeellisen. Joten muu on vain kivaa plussaa. Ja kyllä itsekin olen joitain näitä plussiakin hankkinut.

Itse päätin ostaa noiden norjalaisten lisäosien lisäksi myös ruotsalaiset lisäosat, koska kieli on vähän tutumpi...vaikka ovatkin päällekkäisiä norjalaisjulkaisujen kanssa.  Joten kun sekä norskin ja ruotsin lisäosat saa vielä hyllyyn, niin sitten on itsellä tuo kuuden kohdan lista kokoelmissa. Ja siihen olen tyytyväinen.

tallennettu
Illodiini
Multikeskinkertaisuus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1843 : 09.03.2010, klo 20:50:32 »

Jos olisin lähes eksklusiivisesti Barksin keräilijä, niin olisin kyllä Morpheuksen linjoilla. Mutta tilat ja jossain määrin raha asettaa rajansa. Diggailen nimittäin näitä hienoja kokoelmia sarjakuvan alkutaipaleelta(ja myöhemmältäkin ajalta) muitakin. Ja niitä ilmestyy pilvin pimein: Popeye, Little Orphan Annie, Dick tracy, Walt &Skeezix, Little Lulu, Rip Kirby, King Aroo, Dennis the Menace, Peanuts ja niin edelleen.
Sitten tulee Usagi Yojimboja ja Fableseja ja vaikka mitä.
Voi se  olla niin että vielä murehdin asiaa, mutta näin näkkärit tänään.
tallennettu

"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

Smile!

« Vastaus #1844 : 09.03.2010, klo 21:04:25 »

Kerropa tuntemuksiasi tuosta King Aroosta. Se on melko tuntematon meillä, ja minulle on tuttu vain nimeltä.

Mieluiten omassa ketjussaan, ja kyllä sinut otetaan sisällöntuottajaksikin jos kiinnostaa.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Sivuja: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 154 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: