Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Tarzan – viidakon valtias 1/2 (01.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 06:48:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355629 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Manga ja anime
| | |-+  Manga/ lukuvinkkejä?
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Manga/ lukuvinkkejä?  (Luettu 11403 kertaa)
Sanjisan91
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: mies

"Pöyristyttävä verilöyly"

« Vastaus #60 : 21.06.2006, klo 07:11:33 »

Omat mangavinkkini:

Shonenia: One Piece (maailmalla suosiota levittänyt, hauska, helppolukuinen, paljon actionia) Dragon Ball (tämä jakaa mielipiteet kahtia, toiset tykkää, toiset ei, perus-shonenia)
Huumoria: Ranma 1/2 (tämä on myös shonenia, tyttö-poika-huumoria parhaimmillaan, saa minut nauramaan)
"Sohjoa": TSK, KKJ (piirrokset ovat hienoja ja juonetkin on aika mukaansa tempaavia, ei niin yksitoikkoisia)
Ja sitten vielä Hellsing, joka on kauhu/verenlennätys  mangaa.(  Ehkä hiukan sekava mutta tyylikäs)

Yritin pistää mahdollisimman paljon suomijulkaisuja  Wink, koska ne ovat aika laadukkaita!
« Viimeksi muokattu: 22.06.2006, klo 08:05:17 kirjoittanut Sanjisan91 » tallennettu
J.Salo
ijusten
Valvoja
Poissa

..ja valmis!

« Vastaus #61 : 21.06.2006, klo 09:14:02 »

Sanji, ottaen huomioon että suomijulkaisujen määrä on niin pieni, niin kaikki ovat varmasti kuulleet niistä. Voisit kertoa minkä takia suosittelet niitä; mikä tekee niistä niin mahtavia että ihmisten pitäisi lukea ne. Sarjojen nimet lienevät kaikille tuttuja - minäkin olen nähnyt One Piecen lehtihyllyssä. Mutta en osaa sarjasta kertoa mitään muuta kuin että siinä on piraatteja, ja etsivät aarretta.
Eli miksi minun pitäisi käyttää kuusi euroa One Piece'een?
tallennettu

Kronologisesti myöhässä.
#Kvaak.fi@IRCNet
Caza
Vieras
« Vastaus #62 : 10.04.2007, klo 18:06:32 »

Mikä on paras Manga/Anime sarja minkä tunnette??!? Tongue

Suosittelisitko joitain manga/anime oppaita?

Tai jotain ihan muuta mangasta?
Tämä palsta on tarkoitettu kaikelle Manga/Anime pölötyksille jne.
-------------------------------------------------------------------------------------
Minun lempi sarjani on ehkä . . .    . . . hmm . . . Vaikea päätös luettelen 3 parasta.
-Fullmetal alchemist
-D.N.Angel
-Dramacon
tallennettu
Caza
Vieras
« Vastaus #63 : 10.04.2007, klo 20:10:16 »

No hmm. . . Jos haluat alkaa piirtämään mangaa tai ain perehtyä siihen suosittelen jonkun oppaan ostamista tai lainaamista kirjastosta. . .  Smiley

Manga = Japaniksi sarjakuva

Itse en ole oikein hyvä neuvomaan . . .  Wink
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #64 : 10.04.2007, klo 20:22:35 »

No hmm. . . Jos haluat alkaa piirtämään mangaa tai ain perehtyä siihen suosittelen jonkun oppaan ostamista tai lainaamista kirjastosta. . .  Smiley

Manga = Japaniksi sarjakuva

Itse en ole oikein hyvä neuvomaan . . .  Wink

Vinkki:
Käytä vastaa lainaten -toimintoa jotta tietää kenelle vastaat. Ja mieti onko yleensä tarpeellistä vastata. Vastaus voi olla jo saatuna.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: