Kirjoittaja Aihe: Hellsing  (Luettu 32584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Qsibää

• Jäsen
Hellsing
« : 24.05.2005 klo 20:10:38 »
Itse olen kuullut puhuttavan hellsing-animen jatko-osasta hellsing oav.Jos joku ystävällinen hyypiö viitsisi vähän antaa lisätietoja siitä että tuleeko edes jatko-osaa ja jos tulee niin milloin???

tirol

• Vieras
Re: Hellsing OAV
« Vastaus #1 : 25.05.2005 klo 18:05:05 »
Täältä löytynee kaikki mitä on yleisessä tiedossa:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5114

meuhkaantuja

• Vieras
Hellsing
« Vastaus #2 : 19.07.2005 klo 19:31:20 »
Ketkä ovat lukeneet tätä loisto mangaa tai katsoneet animea (animee en oo nähny :'( ) mitä mieltä ootte ollu mun mielest mangana loistava ;D

J.M:salo

• Jäsen
Re: Hellsing
« Vastaus #3 : 19.07.2005 klo 20:18:36 »
Kattelin animea just äskettäin uudestaan. Se oli aikoinaan (silloin ku ilmesty) about eka koskaan näkemäni. Katsoin siis uudestaan, hieno värimaailma ja piirrostyyli, täytyy sanoa että poikkeaa aika huomattavasti keskivertoanimesta. Paljon särmikkäämpi.

En kyllä saa loppuratkaisusta (anime) mitään selvää. Mutta harvemmin saan.

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #4 : 19.07.2005 klo 20:42:12 »
Animet olen nähnyt kaikki, mangasta lukenut ensimmäisen kirjan. Erittäin tyylikkäästi piirretty, manga etenkin. Alucard on siinä mielessä erikoinen hahmo, että miekkosen kuolemattomuus ja hiekkoudettomuus ei häiritse pätkääkään. Vaikka koko sarjan ajan tietää, että Alucard vetää pahista turpaan juuri sillä hetkellä kun hän itse haluaa, ja pahiksella ei ole tähän mitään vastaan sanomista, jostain syystä haluaa aina katsoa/lukea seuraavan osan.

Alkuun todella hyvä sarja tosiaan lässähtää loppuun. Sekavien juonikuvioiden lisäksi Alucard jotenkin menettää suuren osan cooliudestaan (mikä on suuri miinus, se kun tuntuu kannattelevan koko sarjaa), ja se tytsy tuntuu ihan unohtavan olevansa vampyyri, mistä hän kovasti alkujaksoissa jaksoi touhottaa. Tekijöillä tuntuu vain olevan kova kiire saada sarja loppuun. Toivon, ettei samaa vikaa ole mangassa.

Mutta ihan katsomisen/lukemisen arvoinen sarja kaiken kaikkiaan. Anime oli laadukas siihen jaksojen 7-8 paikkeille, mangan ensimmäinen pokkari oli kaikin puolin laadukas.

On muuten huhuttu, että jatkoa tulisi. Toivottavasti, sillä 13 jaksoa on aivan liian vähän.

Ensimmäinen viestini muuten. Toivottavasti oli selkeä ja jonkin verran asiaakin. Toivon, etten kirjoittanut mitään, mitä joku olisi jo aiemmin sanonut, kirjoitin nääs tätä viestiä melko pitkään pituudestaan huolimatta.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2005 klo 20:51:03 kirjoittanut Ghaassas »

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #5 : 19.07.2005 klo 21:18:20 »
Ensimmäinen viestini muuten. Toivottavasti oli selkeä ja jonkin verran asiaakin. Toivon, etten kirjoittanut mitään, mitä joku olisi jo aiemmin sanonut, kirjoitin nääs tätä viestiä melko pitkään pituudestaan huolimatta.

Nuoreksi anime-faniksi ja foorumin uudeksi jäseneksi kirjoitit ihmeellisen asiapitoisesti, selkeästi ja hillitysti. Hienoa. Tervetuloa.

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #6 : 19.07.2005 klo 22:59:19 »
Nuoreksi anime-faniksi ja foorumin uudeksi jäseneksi kirjoitit ihmeellisen asiapitoisesti, selkeästi ja hillitysti. Hienoa. Tervetuloa.

No kiitos kiitos. Oletin jo saavani jotain valitusta viestistäni, minulle kun jostain syystä tuppaa tulemaan semmoista muilla foorumeilla, jossa olen.

Mutta jottei tulisi nyt ihan offtopicia, taidanpa pistää tälläisen linkin, jossa kerrotaan kaikkea kivaa Hellsingistä, kuten Alucardin vaatetuksesta ja muusta.

www.thehellsing.org (hämmästyttävän kekseliäs urli tuolla).

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #7 : 20.07.2005 klo 15:34:26 »
mistäs te ootte muuten tota animee nähny? Seuraava teksit sisältää spoilereita (aika alusta)
sit viel tost Alucardist se et siin ekas mangas ku sitä ammutaan ekan kerran sit se muuttuu sumuks nii se on vähä hullun pelottavan näkönen ku se muuttuu normaaliks ku se on niin tumma siin ja sil on kieli ulkona ja sanoo: They`re useless
sit se on aika hyvä ku se kysyy silt likalt et onks se eitsyt heti ku se vastaa et on niin saa heti luodist.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #8 : 20.07.2005 klo 15:36:53 »
Anime ei pääse lähellekään mangan psykopaattista fiilistä. Manga on aivan mahtava, yksi ehdottomista suosikeistani  ;D
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #9 : 20.07.2005 klo 15:52:55 »
Alucard. Tuossa nimessä on hämärästi jotain tuttua...

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #10 : 20.07.2005 klo 16:00:58 »
Alucard. Tuossa nimessä on hämärästi jotain tuttua...

no se on about kuolematon vampyyri auttaako yhes kohtaa ainaki silt vedetään pää irti mut se vaan jatkaa se kyl eka pisti päänsä paikoillee

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #11 : 20.07.2005 klo 16:26:14 »
no se on about kuolematon vampyyri auttaako yhes kohtaa ainaki silt vedetään pää irti mut se vaan jatkaa se kyl eka pisti päänsä paikoillee

Vitsi menee kyllä pilalle, kun sen selittää. Mutta... lue nimi takaperin.

T:  Rekrul
« Viimeksi muokattu: 20.07.2005 klo 16:50:04 kirjoittanut Lurker II »

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #12 : 20.07.2005 klo 17:05:55 »
Vitsi menee kyllä pilalle, kun sen selittää. Mutta... lue nimi takaperin.

T:  Rekrul

juu nyt ymmärsin  ;D

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #13 : 20.07.2005 klo 20:38:24 »
Anime ei pääse lähellekään mangan psykopaattista fiilistä.

Ei pääsekään. Animaatio on tosin aina laiskemmin piirrettyä, johtuen piirrettävien kuvien määrästä. Kun meikä on yrittänyt animaatiota tehdä, olen kyllästynyt jo 30. kuvassa, ja 20 min jaksoon tarvitaan 28800 kuvaa+taustat, olettaen siis että yhdessä sekunnissa on 24 kuvaa. Ei siis mikään ihme että sarjakuva on huomattavasti komeammin piirretty. Kyllä siitäkin silti tunnelmaa löytyy.

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #14 : 21.07.2005 klo 12:28:02 »
juu nyt ymmärsin  ;D

tuli tost mieleen et Kohta Hiranolla on sama ongela ku mulla ei meinaa keksii nimii ku pitää laittaa Dracula toisin päin mut se sopii hyvin nimeks