Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Suomessa julkaistut Tarzan- ja Tarzanin poika -erikoisjulkaisut (15.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 06:26:12

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355629 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Manga ja anime
| | |-+  Yu-Gi-Oh: Anime
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Yu-Gi-Oh: Anime  (Luettu 3027 kertaa)
EPP
Vieras
« : 28.07.2005, klo 19:10:30 »

Nii haluisko joku kiva henkolö vaikka vihjasta että mistäköhän saisi ostettua tai tilattua semmosta anime ku Yu-Gi-Oh...  kiittikiitti jos nyt ikinä tähän vastasitkaa...
Että kiitos...  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.07.2006, klo 23:27:54 kirjoittanut Surfin Joe » tallennettu
Laura Sivonen
Tunteikas siili
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : 28.07.2005, klo 20:55:15 »

CDON.COM (taitaa tuolla olla kyllä kaikki Yu-Gi-Oh elokuvat ruotsiksi)

Huuto.nettiä kannattaa myös aina silloin tällöin silmäillä, jos sinne vaikka jotain ilmestyykin.

Suomesta en sitten keksi, että mistä muualta saisi..
Ulkomaisista nettikaupoistahan löytyy vaikka mitä ja näitä kauppoja on ihan ansiokkaasti esitelty Hidoin osto-oppaassa.
tallennettu

Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.
Tero Mäntylä
Peliohjelmoija?
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #2 : 28.07.2005, klo 21:13:40 »

Videodivarista löytyy englanniksi vaikka vähän epämääräinen tuo muut tiedot osio on.
tallennettu
meuhkaantuja
Vieras
« Vastaus #3 : 29.07.2005, klo 12:53:10 »

Nii haluisko joku kiva henkolö vaikka vihjasta että mistäköhän saisi ostettua tai tilattua semmosta anime ku Yu-Gi-Oh...  kiittikiitti jos nyt ikinä tähän vastasitkaa...
Että kiitos...  Cheesy
http://www.filmifriikki.fi sielt löytyy leffa suomen ja ruotsin kielisil teksteil
tallennettu
meuhkaantuja
Vieras
« Vastaus #4 : 30.07.2005, klo 10:44:00 »

Onko joku kattonut tätä aika hyvääkin animea mä ainakin tykkäsin entä te oon nähny aika monta jaksoo ehkä kaikki en oo varma jatkuuko se viellä toivottavasti leffaa kyl en oo nähny
tallennettu
Özqäri
~
Jäsen
Poissa

Moi.

« Vastaus #5 : 30.07.2005, klo 10:57:03 »

Olen nähnyt hieman saksankieliseltä kanavalta, mutta en kyllä ymmärtänyt oikein mitään. Mutta sen perusteella, mitä olen katsonut, en pitänyt kovin paljoa (Mutta se johtuu varmasti pitkälti siitä, etten ymmärtänyt mitään.). Kaverini mielestä se oli itseasiassa aika hyvä, koska hän sentään ymmärsikin jotain.
tallennettu

Hei hei.
meuhkaantuja
Vieras
« Vastaus #6 : 30.07.2005, klo 12:53:20 »

Olen nähnyt hieman saksankieliseltä kanavalta, mutta en kyllä ymmärtänyt oikein mitään. Mutta sen perusteella, mitä olen katsonut, en pitänyt kovin paljoa (Mutta se johtuu varmasti pitkälti siitä, etten ymmärtänyt mitään.). Kaverini mielestä se oli itseasiassa aika hyvä, koska hän sentään ymmärsikin jotain.

mäki näin sitä saksast ku sitä kattoo jonku verran joitain jaksoi esim uudellee niin siit älyy mä ainaki pidän siit
tallennettu
Özqäri
~
Jäsen
Poissa

Moi.

« Vastaus #7 : 30.07.2005, klo 20:34:53 »

No, suoraan sanottuna ei edes kiinnosta koko sarja. Ainakaan sen perusteella mitä olen nähnyt. Tuskin uppoaa minuun.
tallennettu

Hei hei.
Viiivi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #8 : 07.08.2005, klo 02:05:03 »

Animea en ole nähnyt mutta mangana olen Yu-Gi-Oh!:ia lukenut, ja minusta ihan kelpo sarja (paitsi että oon lukenu vaan 2 ekaa osaa niin en mee vannomaan Tongue).
Vaikka kyllä vähän ihmettelen, miksi kaikkien pitää aina rääkätä/hakata Yugia?  Undecided
tallennettu
meuhkaantuja
Vieras
« Vastaus #9 : 07.08.2005, klo 10:52:23 »

Animea en ole nähnyt mutta mangana olen Yu-Gi-Oh!:ia lukenut, ja minusta ihan kelpo sarja (paitsi että oon lukenu vaan 2 ekaa osaa niin en mee vannomaan Tongue).
Vaikka kyllä vähän ihmettelen, miksi kaikkien pitää aina rääkätä/hakata Yugia?  Undecided

tekees ne niin tos mangas  Shocked animes sitä ei ihan hakata paitsi joskus joku pahis saattaa kurittaa
tallennettu
Viiivi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #10 : 07.08.2005, klo 12:01:39 »

No melkein jokases luvus ne sitä pieksää, ja/tai pistää muuten vaan kärsimään...
tallennettu
meuhkaantuja
Vieras
« Vastaus #11 : 07.08.2005, klo 18:06:08 »

No melkein jokases luvus ne sitä pieksää, ja/tai pistää muuten vaan kärsimään...

Tota siis millä taval
tallennettu
Viiivi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #12 : 07.08.2005, klo 21:08:04 »

No en nyt kyllä ihan tarkkaan muista,mutta esim. ekas luvus se järjestysmies (tai joku semmonen, en oo varma kun en ole ihan hirmu hyvä ruotsissa) pieksi ensin Jonouchin ja Hondan, sitten Yugi rupes puolustaan niitä ja se ukko hakkas senkin, ja vaati tuomaan rahaa, ja niin eespäin. Sitten jossain toisessa luvussa jotku tyypit tulee kuvaan jotain  filmiä koulukiusaamisesta(luulisin..), ja valitsevat Yugin näyttelemään siihen. Toinen niistä kuvaajaukoista pieksee Yugia jne.
Jossain luvussa joku Yugin koulusta oleva poika pakotti Yugin myymään lippuja sen jätkän konserttiin. Koska Yugi ei saa lippuja myytyä, sen täytyy itse kuunnella konsertti, joka on yhtä kidutusta jne. Tuohon tyyliin..
tallennettu
meuhkaantuja
Vieras
« Vastaus #13 : 08.08.2005, klo 10:09:43 »

No en nyt kyllä ihan tarkkaan muista,mutta esim. ekas luvus se järjestysmies (tai joku semmonen, en oo varma kun en ole ihan hirmu hyvä ruotsissa) pieksi ensin Jonouchin ja Hondan, sitten Yugi rupes puolustaan niitä ja se ukko hakkas senkin, ja vaati tuomaan rahaa, ja niin eespäin. Sitten jossain toisessa luvussa jotku tyypit tulee kuvaan jotain  filmiä koulukiusaamisesta(luulisin..), ja valitsevat Yugin näyttelemään siihen. Toinen niistä kuvaajaukoista pieksee Yugia jne.
Jossain luvussa joku Yugin koulusta oleva poika pakotti Yugin myymään lippuja sen jätkän konserttiin. Koska Yugi ei saa lippuja myytyä, sen täytyy itse kuunnella konsertti, joka on yhtä kidutusta jne. Tuohon tyyliin..

öö puhutaanko me samast asiasta no tiiän et manga ja anime eroo toisistaan mut toi kuulostaa aika oudolt
tallennettu
Viiivi
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #14 : 08.08.2005, klo 21:19:10 »

No minä ainakin ouhun Yu-Gi-Oh!:ista..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: