Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 04:45:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355629 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 87683 kertaa)
zippie
totinen tuhristelija
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

aah! päätä polttaa!

« Vastaus #480 : 01.03.2008, klo 19:15:24 »

Nimi:Tuomas
Ikä:12
Valitettavasti ikämittari näyttää vasta 12. Piirtämisen olen aloittanut jo 1 vuotiaana ja
kunnon työskentely vasta 3 vuotiaana. www.silversoldier.suntuubi.com , siinä sivuni.
tallennettu

zippie
matti
Lukiolainen
Jäsen
Poissa

« Vastaus #481 : 01.03.2008, klo 21:17:49 »

Koska pistät galleriaasi kuvia?  Smiley
tallennettu

Hyvää sarjakuvaa etsimässä...
zippie
totinen tuhristelija
Jäsen
Poissa

aah! päätä polttaa!

« Vastaus #482 : 02.03.2008, klo 11:10:02 »

En oo vielä ehtiny ja mulle ei oo vielä syntyny mitään järkevää paperille. Mutta yritän laittaa sinne pian joitain kuvia. Wink
tallennettu

zippie
Fever
Konitohtori
Jäsen
Poissa

« Vastaus #483 : 17.03.2008, klo 13:54:18 »

Kun reilu puolitoista vuotta tulee foorumilla täyteen ja vasta nyt tajuaa, ettei ole tähänkään threadiin vielä vastannut, piti hetki miettiä, kannattaako enää itsestään mitään kertoakaan... mutta joka tapauksessa;

Olen 25-vuotias turkulainen sarjakuvaharrastaja, wannabe-muusikko ja insinööri, joka oppi lukemaan Aku Ankan ja isän sarjakuvakokoelman (mikä nykyään löytyy omasta hyllystä) voimin.

Suurimmat suosikit ovat Aku Ankan ja Belgia-Ranska-linjan (Lucky Luke, Asterix, Tintti, Piko ja Fantasio, Alix ja muut) lisäksi Crumbin, Eisnerin, Gaimanin ja Millerin tuotokset, Madsenin Valhalla sekä Tex Willer ja Mustanaamio Smiley
Tiivistettynä olen hyvin kaikkiruokainen sarjisten suhteen.

Piirtämistä en koskaan ole oikein harrastanut ja jätänkin sen suosiolla muille. Minulle riittää kun saa katsella ja nauttia muiden töistä.
tallennettu

Kuulitte juuri näköharhan
MK
Vieras
« Vastaus #484 : 08.04.2008, klo 13:36:44 »

Olen MK.

http://marjokatariina.blogspot.com

Piirrän flow-meiningillä teknisesti taitamattomasti mutta taiteellisesti joitakin puhuttelevasti ja teen omakustannelehtiä niin tiheään, että joskus joku uhkaa vetää kuonoon ihan vaan tämän luonnollisen 50-luvun kotihengetär -asenteeni vuoksi. Eihän tässä kauaa mene! Mukavaa puuhailua ja askartelua! Punaista - voi miten nättiä!

Veikkolasta, tradenomi, Turussa, 25-30.

Keitä nämä kaikki tuntemattomat turkulaiset tyypit tässä ketjussa ovat, jotka eivät tule kanssamme cosmiciin joka toinen torstai?
tallennettu
Lättä
Innostunut sonni
Galleriataiteilija
Poissa

Ei ole yhtään hyvä tämä.

« Vastaus #485 : 08.04.2008, klo 15:55:59 »

...
Keitä nämä kaikki tuntemattomat turkulaiset tyypit tässä ketjussa ovat, jotka eivät tule kanssamme cosmiciin joka toinen torstai?
Onko sinne ikäraja 18 vai 21 vai mikä?
tallennettu
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #486 : 08.04.2008, klo 18:25:50 »

Fiksuja?
tallennettu
MK
Vieras
« Vastaus #487 : 09.04.2008, klo 09:33:39 »

olisko 20. mutta kyllä siellä 18-vuotiaskin varmaan saa istua.

fiksuja kuten terrierit vai?
tallennettu
Routa
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #488 : 18.04.2008, klo 17:31:11 »

Esittelenpä nyt itseni samantien, kun kerta tänään sain aikaiseksi kirjautua tänne. Eli olen 23 vee sarjakuvien sekakäyttäjä. Eniten iskee Conan Barbaari-sarjikset, mutta kaikenlaista muutakin tulee siis luettua. Olen hieman myös piirtänytkin sarjiksia, mutta niitä on todellakin vain hieman. Että näin!
tallennettu
Ami
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #489 : 02.05.2008, klo 16:28:39 »

Olen 70-luvun lopulla syntynyt sarjakuvaharrastaja ja -pätkätyöläinen. Aloin harrastaa sarjakuvia vakavammin vasta aikuisena.
Suosikkejani ovat nykyään Enki Bilalin, Bryan Talbotin ja Scott McCloudin työt. Hahmoista löydän itseni (tilanteesta riippuen) Karvisesta, Modesty Blaisesta, ElfQuestin Rayekista ja Sandmanin Desiresta.
tallennettu

Esko
Ei-ihminen
Galleriataiteilija
Poissa

Paskaa voi aina kiilottaa.

« Vastaus #490 : 03.05.2008, klo 17:15:43 »

Oho! Shocked

Tällänen täälä enkä oo kirjoittanut tänne!
No olen Esko alias ''Eksa'' Heikkilä ja asun Oulussa.Olen 17 vuotias ja asun perheen
(veljen, siskon, äitin ja koiran) kanssa kerrostalossa.
Käyn viimeistä vuotta Myllytullin taideluokalla 9 a:lla.En ole jäänyt luokalle vaan
vaihdettua koulu toisella luokalla jouduin käymään toisen luokan kaksi kertaa.
Mitä sarjakuvaan tulee, luen sitä ja piirän niitä. Piirtäminen alkoi kun olin 9
vuotias ja äippä (kiitos hänelle!) passitti minut sarjakuvalinjalle Oulun Taidekouluun.
9-vuotiaasta lähtien olen käynyt sarjakuvalinjaa ja sielä on mukava porukka+mukava ope, Mika Kolehmainen. Muut harrastukset ovat rumpujen soitto, musiikin kuuntelu, roolipelit, koiran kanssa lenkkeily, kuntosalilla käynti (mikä on kyllä lipsunut  Lips Sealed)
ja kavereitten kanssa oleminen!
tallennettu

mika.
Happy horse mother fucker.
Uusi jäsen
*
Poissa

fonkey monkey.

« Vastaus #491 : 08.07.2008, klo 22:04:06 »

Shocked Terve oon mukava tyyppi. Osaan piirtää!

Mä melkein ihastuin suhun tän kuvauksen perusteella.
tallennettu

elre
Jäsen
Poissa

« Vastaus #492 : 04.08.2008, klo 20:36:57 »

Moro kaikille!

Rekisteröidyin tänne aikoja sitten joten ehkä pari sanaa tähänkin ketjuun olis paikallaan...eli
Vuosmallin -64 Reiska Maskusta ja leipätyönä ohjelmistosuunnittelua. Pääasiassa sekalaista sarjakuvakeräilyä harrastetaan aina tilanteen mukaan.
Ykköskohde Tex Willerit joista sarja täynnä ja tietysti lapsuuden kestosuosikit Ruudut, NonStopit, Zoomit, Asterixit, Tintit, Lucky Luket,  jne...myös liuskalehtiä keräilty melko kattavasti.
Lännensarjat osastolla vierailen useimmin...

tallennettu
Jovalt
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #493 : 08.08.2008, klo 14:01:08 »

Vm. -87 Tex Willer-fani, joka seurannut palstaa kauan, mutta rekkasi vasta eilen. Piirrustusharrastuksenkin löysin vasta muutama viikko sitten ja yksi aikaansaannos on avatarina. Lähitulevaisuudessa tarkoitus ladata pari muutakin piirrustusta galleriaan.
tallennettu

Liberum arbitrium
Sinilakki
Vanha Homekorva
Uusi jäsen
*
Poissa

I found it, I keep it.

« Vastaus #494 : 09.08.2008, klo 13:06:44 »

Nimi: Viimeksi kun tarkistin se oli muistaakseni Jere M.
Asuinpaikka: Etelä-Suomi, alunperin olen kotoisin "pikkukaupungista" nimeltä Kotka.

Mitäpä muuta sitten? Meikäläisen suurin sarjakuva "into" oli siinä samoilla hujakoilla jossa sarjakuviin tutustuin. Varhaislapsuudessa. Iän lisäännyttyä kiinnostukset siirtyivät muihin kohteisiin, kunnes törmäsin siivoillessani porukoillani laatikoita, vanhoihin sarjakuviini! Eniten kiinnostukseni keskittyy Aku Ankkan tekijöihin Carl Barksiin ja Don Rosaan, muuten nuo Vicarit ja muut eivät minua juurikaan kiinnosta. Opiskelujeni myötä kiinnostuin myös aina niin iki ihanasta Tove & Lars Janssonin alkuperäisestä Muumi -sarjakuvasta. Noita kirjojahan olin jo lueskellut ja kirjastossa törmäsin vinoon pinoon alkuperäisiä Muumi -sarjakuvia.

Pitäähän sitä myöntää, hyllystä kyllä löytyy kaikenlaista sarjakuvaa. Jopa vanha kunnon Fogelin Pekka Puupää! Omistan myös muutamia Tom & Jerry -lehtiä 70-luvulta (Espanjaksi ja Englanniksi), sekä vinon pinon uusia ja vanhoja Aku Ankka -lehtiä. Tietysti myös kaikki Suomessa julkaistut Rosa -kirjat, muutamia Barksin tarinoita täynnä olevia opuksia. Carl Barksin -koottuja en rahapulan takia tilannut/voinut tilata (Se on se opiskelija "budjetti"), joka näin jälkikäteen ajattelen harmittaa, ja niin pirusti. No, ei auta muu kuin alkaa ostelemaan teiltä hyvät sarjakuva harrastat sarjan osia.  Wink

Piirtää en osaa, en ole koskaan osannut, en varmaan tulekkaan osaamaan. Niin ja minun olisi tarkoitus valmistua kokiksi, jos kaikki menee hyvin.
tallennettu

Hold on tight.
Sivuja: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: