Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Rodolfo Ciminon kosminen oikeus (06.04.2012 klo 04:30:32)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 02:44:58

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355626 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Miksi rekisteröityä?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Miksi rekisteröityä?  (Luettu 7487 kertaa)
KH
Vieras
« : 29.01.2004, klo 13:57:12 »

Heikonen kans profiilia luomaan.
Suosittelen minäkin rekisteröitymistä, siitä on etuja jo oman uskottavuudenkin kannalta.
heh, tyystin offtopic - mutjoskerta patisteltiin:
Miksi olisin jotennii vähemmän uskottava näin, omilla nimikirjaimilla ja nimen kertovalla sähköpostiosoitteella, kuin profiilin kera, jolloin useimmilla näkyy lisäksi peräti sukupuoli, rekisteröitymisajankohta ja viestimäärä (vau)?
Asiat asioina, sanon ma.
tallennettu
Otto Sinisalo
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #1 : 29.01.2004, klo 14:12:30 »

Miksi olisin jotennii vähemmän uskottava näin, omilla nimikirjaimilla ja nimen kertovalla sähköpostiosoitteella, kuin profiilin kera, jolloin useimmilla näkyy lisäksi peräti sukupuoli, rekisteröitymisajankohta ja viestimäärä (vau)?
Asiat asioina, sanon ma.

Moderoin tästä uuden aiheen.

Totta, sähköpostiosoite auttaa jo pitkälle enkä halua patistella, kunhan suosittelen.

Kukaan tuskin nyt epäilee etteikö Heikonen ole Heikonen. Mutta: jos joku ilkiö haluaa tehdä kiusaa, hän voi lähettää nimimerkilläsi ja käyttäen s-postiosoitettasi viestejä. Ylläpito näkee, että viestit tulevat eri koneelta, mutta rivikäyttäjä ei. Ja ylläpito ei välttämättä ole aina paikalla asiaa tutkimassa.

Ilman minkäänlaista tunnistetta (e-mail) kirjoittaviiin on ainakin minun vaikea suhtautua vakavammin kuin vessanseinäkirjoituksia riipusteleviin.

Rekisteröityneenä jo viestien määrä yksilöi käyttäjän. Samoin rekisteröityneenä voit korjata viesteistäsi kirjoitusvirheitä, ym. Samoin voit käyttää pikaviestejä ja muita lisätoimintoja, jos näin haluat.

EDIT: Esimerkiksi näin: korjasin kirjoitusvirheen.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2004, klo 14:32:54 kirjoittanut Otto Sinisalo » tallennettu

Hazart
Jäsen
Poissa

YARRRR!

« Vastaus #2 : 29.01.2004, klo 14:22:08 »

Toi on varsinkin hyvä juttu, et voi muokata jälkeenpäin viestejään. Joskus pääsee sellaisia lapsuksia, että eí niitä kehtaa jälkipolville jättää. Silloin on hienoa palata koneelle ja poistaa kyseinen rivi.

Karkea arvostelu tuntuu myös jotenkin ärsyttävältä, jos se tulee "ulkopuolelta". Ikään kuin ei ole valmis näyttämään kasvojaan vaan huutelee kommenttejaan kaukaa turva-aidan takaa. Helppohan se on sieltä huudella.

Itse jopa toivon, että foorumi olisi rakennettu niin, että vierailijat voivat ainoastaan lukea viestejä. (Ehdotan tätä!)

Kaltsu ja Kivi voisivat olla osa ylläpito (tai mitä lie moderaattori) -porukkaa! He vaikuttavat sen verran viksuilta! Jos sellaisia joskus lisää tarvitaan...
tallennettu

KH
Vieras
« Vastaus #3 : 29.01.2004, klo 14:49:16 »

Karkea arvostelu tuntuu myös jotenkin ärsyttävältä, jos se tulee "ulkopuolelta". Ikään kuin ei ole valmis näyttämään kasvojaan vaan huutelee kommenttejaan kaukaa turva-aidan takaa. Helppohan se on sieltä huudella.
Heh, pysyttäisiinkö tässä kuitenkin asiassa? Juurihan tehtiin selväksi, että "ulkopuoleltakin" voi esittää asiansa kasvojen l. sähköpostiosoitteensa/nimensä kera.

Kokonaan toinen juttuhan on sit se tyystin anonyymi karkeuksien viljely. Pahojakin ylilyöntejä näyttää esiintyneen - mutta joskus ne ovat osoittautuneet suorastaan hyödyllisiksi katalysaattoreiksi. Ainaski minusta.

Lainaus
Itse jopa toivon, että foorumi olisi rakennettu niin, että vierailijat voivat ainoastaan lukea viestejä. (Ehdotan tätä!)
Entä sitten ne meistä, jotka ovat osallistuneet keskusteluun profiloitumatta mutta tarvittaessa tunnistettavasti?
Tämä oli siis viaton kysymys - en tietenkään väitä, että meillä olisi perustuslaillinen oikeus ängetä väkisin mukaan.

Lainaus
Toi on varsinkin hyvä juttu, et voi muokata jälkeenpäin viestejään. Joskus pääsee sellaisia lapsuksia, että eí niitä kehtaa jälkipolville jättää. Silloin on hienoa palata koneelle ja poistaa kyseinen rivi.
Mut katos ku tekstiään voi harkita toisen kerran jo ennen postaustakin  Wink

No joo, lämpimiksenihän minä tässä vain..
tallennettu
kaltsu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #4 : 29.01.2004, klo 14:51:21 »

Kaltsu ja Kivi voisivat olla osa ylläpito (tai mitä lie moderaattori) -porukkaa! He vaikuttavat sen verran viksuilta! Jos sellaisia joskus lisää tarvitaan...

Mä en sitä ristiä ottais kannettavakseni. Päätyisin vain omia viestejäni sensuroimaan. Mistä päästäänki näppärästi takas tähän rekisteröitymisasiaan.

Mulla on ollu hetken mielijohteesta tapana kirjotella tänne Kvaakiin öh... kärkeviäkin mielipiteitä ja oon takuulla onnistunu pahottamaan yhden sun toisenki mielen. Mut mä oon tehny sen kuitenki reilusti itsenäni ja oon varautunu siihen että minuakin voidaan joku päivä nostella seinille kuin Römpöttiä ikään... (toisaalta painan varmaan 60 kiloa enemmän) ...mutta joo... kyllä mä tätä turpiinvetomomenttia nimenomaan tärkeänä pidän.

On niin helppo jauhaa mitä tahansa paskaa kun ei kuitenkaan joudu sanomisistaan "vastuuseen". Heikonen on toisaalta mun silmissä poikkeustapaus ku tiedän miehen nimikirjainten(ja sähköpostiosoitteen - jota en aluks huomannu) takaa mut toisaalta voidaan kuvitella myös tämmönen tilanne et joku muu kirjottaa jotain mua verisesti loukkaavaa samalla nimimerkillä ja mä päätän Heikosta ensin lyödä ja sitten vasta kysyä kun kadulla törmätään.

Menipäs "väkivaltaseks" tää mun viesti mut näinhä ne erimielisyydet on kautta aikain selvitelty. Vanhassa vara venettä kaada. Tai jotain. Taidan mennä nukkumaan. Kyllä te ymmärsitte mun pointin. Älkää inttäkö.

EDIT: "Hyödyllisistä katalysaattoreista" oon toisaalta samaa mieltä Heikosen kanssa mut miks ihmeessä ne hyödylliset katalysaattorit ei vois toimia myös kirjautuneina...?

Huh
« Viimeksi muokattu: 29.01.2004, klo 14:56:52 kirjoittanut kaltsu » tallennettu

Hazart
Jäsen
Poissa

YARRRR!

« Vastaus #5 : 29.01.2004, klo 15:19:33 »

KH... Minulla ei ole mitään valittamista sinun toimistasi Kvaakissa. Ajattelen vain yleisesti. Jos kaikki vieraat toimisivat kuin sinä niin homma olisi jees. Lait, säännökset ja rajoitukset joudutaankin tekemään melkein aina idioottien takia, eikä fiksujen ihmisten takia. Joskus täytyy vetää raja ja tässä sitä voisi harkita. Toisaalta ymmärrän sen, että on hienoa joskus kommentoida vain lyhyesti jossain foorumilla jotain, mutta jos käyt täällä paljon muutenkin niin miksi et voisi rekistöröityä sitten saman tien. Jäsenyys on hieno homma, joskaan nykyään semmoinen ei ole muodissa.
tallennettu

lintu
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

Missä tämä näkyy?

« Vastaus #6 : 29.01.2004, klo 18:19:59 »

Miksi EI rekisteröityä? Tuskin siitä suurta haittaa kellekään on.
tallennettu

Ollapa pallo.
Veera
Vieras
« Vastaus #7 : 20.02.2004, klo 09:57:40 »

Näin ohiajelehtivana vierailijana haluaisin huomauttaa että tuo naaras/koiras -merkki ei ole mikään yleinen ilmiö tällaisilla keskustelupalstoilla. Mielestäni on peräti outoa että sukupuoli pitäisi tuoda esille mielipiteen rinnalle.

Muilla "areenoilla" tullaan toimeen ihan nimimerkkien voimin, miksei täällä?
tallennettu
Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #8 : 20.02.2004, klo 10:13:45 »

Eihän sukupuolta ole täällä pakko ilmoittaa.
Ilman sitäkin tullaan toimeen Angry
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #9 : 20.02.2004, klo 11:25:20 »

että tuo naaras/koiras -merkki ei ole mikään yleinen ilmiö tällaisilla keskustelupalstoilla.
Muilla "areenoilla" tullaan toimeen ihan nimimerkkien voimin, miksei täällä?

Mitään omasta itsestään ei ole pakko ilmoittaa rekisteröityessä. Täällä voit olla Jarkko vaikka olisit Laura.  Grin
Rekisteröitymisestä on pelkkiä etuja. Lainaan edeltä Ottoa:
"Rekisteröityneenä jo viestien määrä yksilöi käyttäjän. Samoin rekisteröityneenä voit korjata viesteistäsi kirjoitusvirheitä, ym. Samoin voit käyttää pikaviestejä ja muita lisätoimintoja, jos näin haluat."

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Jarmo
tyhmä nilkki
Avustava toimittaja
*
Poissa

Varokaa metaforista deformaatiota.

« Vastaus #10 : 20.02.2004, klo 13:02:23 »

Lainaus
Mielestäni on peräti outoa että sukupuoli pitäisi tuoda esille mielipiteen rinnalle.
Onhan se kätevää, että voi jättää naisten mielipiteet huomiotta ilman lukematta.  Wink
tallennettu
Otto Sinisalo
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #11 : 20.02.2004, klo 15:25:00 »

Lainaus
Onhan se kätevää, että voi jättää naisten mielipiteet huomiotta ilman lukematta.  Wink

tallennettu

Jarmo
tyhmä nilkki
Avustava toimittaja
*
Poissa

Varokaa metaforista deformaatiota.

« Vastaus #12 : 20.02.2004, klo 15:58:41 »

Mua tarvii ymmärtää, mä olen syyntakeeton.
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #13 : 20.02.2004, klo 16:21:19 »

Lainaus

Kiva sikapossu.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Justus
Jäsen
Poissa

Ralf on Kuningas

« Vastaus #14 : 25.02.2004, klo 10:32:22 »

S00n Wagnerin äiti.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: