Kirjoittaja Aihe: Princess Ai  (Luettu 8692 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
Princess Ai
« : 14.10.2006 klo 01:45:53 »
Arvostelua kirjoitettaessa tuli huomattua, että Princess Ailla ei ole täällä omaa ketjuaan. Tämä olkoon se.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Princess Ai
« Vastaus #1 : 16.10.2006 klo 14:54:04 »
En yleensä lue mangaa, mutta jostain selittämättömästä syystä olen ostanut kaikki kolme Prinsessa Ai sarjakuvaa.
Kaikessa korneudessaan ja mega söpöilyssään Prinsessa Ai vetosi minuun. (Ehkä mun pitäisi lopettaa karkkilakko tai syödä suolaa purkista..)

Se on jännä miten pöhöttynyt rockkidiiva Courtney Love on saatu liimattua mukaan tähän sarjakuvaan. Juoneltaan Pirnsessa Ai oli, yllätys yllätys, ennalta arvattavissa, mutta ei se lukukokemusta haitannut, sillä tämä sarjakuva on tällaista henkistä barbileikkiä.

Ja, tunnustetaan että Prinsessa Ait lähtivät kiertoon kavereillenikin.. Kaikki me tytöt halutaan olla prinsessoja joilla on siivet, söpö poikaystävä ja kaikkee kivaa.. (Ja lentävähevonen olis kiva kans..)

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #2 : 18.10.2006 klo 01:46:03 »
Ei ollut just sitä genree, jot a vaahtoan, mut tyyli jotenki pisti silmään (ykköskriteeri, minkä takii ostan ylipäätänsä mangaa). Mä en vain tajunnu tota Cortney Loven hehkuttamista, jotenki alko etoamaan koko ajatus. Tarina oli aika katkonaista, ihan ko albumit olisivat tehty erilleen toisista (kakkone ja kolmone alko vähän ei-mistään) ja tietenkin se loppu...daah.

GeneralTantzu

• Hukassa...
  • Jäsen
  • Kynä on aina ollut miekkaa mahtavampi...
« Vastaus #3 : 18.10.2006 klo 23:59:52 »
usea täälläkin on takuulla katsonut pelle Hermannin ;D
(joo...Tiedän se ei ole animea) ohjelman alussahan se nenä sinkoilee ympäriinsä ja Hermannin naama kasvaa nenästä. Muistan kuin eilisen päivän, kun menin piiloon sohvan taakse aina ohjelman alussa :D
Ai niin... En ole katsonut VIELÄ traumoja aiheuttanutta animea.
Virheistä oppii...

naka 619

• Jäsen
  • -nopea kana jyvän nappaa ja hidas sen syö-
« Vastaus #4 : 15.03.2007 klo 10:56:41 »
Olen lukenut kyllä ne mangat....Tai siis kakkosta lueskelin kyllä ylimalkain mutta...Piirustustyyli on minusta oikein nätti  ;D

PJ

• Jäsen
  • AG / Punainen jättiläinen
Vs: Princess Ai
« Vastaus #5 : 03.04.2008 klo 14:17:29 »
Jätti vastaa kentän huutoon ja tekee Princess Ai -sarjasta uusintapainoksen! Värisivuja! Lehtipisteissä! Uusintapainosta saa ihailla 1.5.2008 alkaen!

Ja: sen jälkeen alkaa tulla uusia jatkosarjoja:
1) Rumors from the Other Side (1-osainen),
2) Encounters (1-osainen),
3) Strippikokoelma (1-osainen) ja
4) Prism of Midnight Dawn (3-osainen)!

Lisätietoja:
http://au.aniki.fi/viewforum.php?f=30&sid=0a826270526c0d6c3e3b3267625e2352
Muoto muuttuu, sisältö pysyy.
-Antero Ruusuvuori, 2007

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #6 : 03.04.2008 klo 15:22:59 »
Värisivuja!
Värisivut ei vaan taida olla niitä Valkaman lupailemia PJ:n itse copiceilla värittämiä. :(

Uusintapainos houkuttaisi siinä tapauksessa, jos kansien ulkoasua olisi muutettu (lähemmäs japanilaisia). Nyt taidan vaan ostaa jatkosarjat.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Veequa

• Mikä se on..? Onko se..?
  • Jäsen
« Vastaus #7 : 03.04.2008 klo 20:55:29 »
Ihan... mukava, ok, keskitasoa, en ostaisi jos löytäisi vaikka olikin kolmen kirjan sarja. Kirjastomangaa minulle.

Okei, aluksi juoni oli ihan mielenkiintoinen, mutta jossain vaiheessa sekin mielenkiinto lopahti. hahmot olivat kyllä se suurin plussa sarjassa, varsinkin Prinsessa Ai (ja muut hänen maailmastaan kotoisin) ja hänen vaatetyylinsä, jota osittain fanitan. :-)
Piirustustyyli oli vähän... tikkumainen. Joihinkin se sopii, joihinkin ei, tuohon se sopi, vaikka vähän pisti silmään. Meikätytsy kattelee yleensä rastereiden käyttöä (mangaharrastamisen ensi-inspis... tai jotain sinnepäin), ja niitä kyllä käytettiin kehuttavan kauniisti. (Joskaan ikinä ei ole liikaa. C; )

Tuotaaah... Ihan hyvä, ok. Kirjastomangaa. Jos kaverini ostaisi lahjaksi, luultavasti säilyttäisin hyllyyn ja kierrättäisin kaikilla, jotka sen haluavat lukea.
Mustikat ovat yhä sinisiä.

PJ

• Jäsen
« Vastaus #8 : 12.06.2008 klo 20:03:13 »
Kakkososa saatavilla 1.7. paikkeilla. Ennakkotilattavissa myös Jätin nettikaupasta:

http://kauppa.punainenjattilainen.fi/product_details.php?p=22

Rock!
-Antero Ruusuvuori, 2007

someone

• Uusi jäsen
« Vastaus #9 : 28.06.2008 klo 22:51:56 »
Itse ostin sen aluksi vain matkalukemiseksi Lappiin, mutta kun olin lukenut sen halusin lukea muutkin. Pidin kaikista kolmesta Princess Ai mangasta, juonesta, henkilöistä, piirtotyyleistä, jne. Olen itse asiassa löytänyt netistä Princess Ai manga aiheisen sivun. Osoite on http://www.freewebs.com/lovely-bunny/  jos jotakuta kiinnostaa.  :D

VaiskiH

• Uusi jäsen
« Vastaus #10 : 29.06.2008 klo 19:31:28 »
Olen itse asiassa löytänyt netistä Princess Ai manga aiheisen sivun. Osoite on http://www.freewebs.com/lovely-bunny/  jos jotakuta kiinnostaa.

Onnea vaan sille, joka tuolta sivulta sen vieraskirjan löytää... ;)

Ai oli mangana "ihan kiva" - en nyt suorastaan riemusta repeillyt sen äärellä. Kyllä päähenkilö oli vahva hahmo, mutta muut jäivät enemmän ja vähemmän etäisiksi. Juontakaan en enää muista, sen verran aikaa on kun luin. Eli ei elämää suurempi.

Noh, olisipa joskus hauska nähdä kunnolla Aiksi cossannut tyyppi...
"I finally got a sock to fit on my head. Surprised?"

LadyNancy

• Sammakko Rohvessori
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 02.10.2008 klo 20:59:36 »
Itse tykkään tästä. Vaatteet ihanan gootahtavia ^^
Ensin ajattelin lukea kirjastosta kaikki 3 aikasemmin ilmestynyttä mutta mielenhäiriössä päätinkin sitten ostaa itselleni :D Vielä etsinnässä on ykkösosa uusintapainoksena, haluu ne pari värisivua :D
Odotan innolla lisämateriaalia :)

PJ

• Jäsen
« Vastaus #12 : 11.11.2008 klo 10:09:02 »
Jatkoa vihdoin tarjolla Lehtipisteen kautta. Saatavana tietenkin myös meidän nettikaupasta: http://kauppa.punainenjattilainen.fi/
-Antero Ruusuvuori, 2007

Bard

• Jäsen
« Vastaus #13 : 13.11.2008 klo 12:04:11 »
Itse tuon uusimman Princess Ai:n tuossa jo tilasinkin vaimolle, täytynee joskus katsoa josko tuota jaksaisi itsekkin lukaista =)
Ainakin piirrosjälki miellyttää silmää mitä olen hieman vilkaissut.
KABLAM!