Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Angoulême 2012 (19.02.2012 klo 17:49:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 03:11:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355626 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Greatest Batman Stories Ever Told
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Greatest Batman Stories Ever Told  (Luettu 2766 kertaa)
Lurker
Vieras
« : 03.03.2005, klo 22:15:47 »

Kävelin Helsingissä pitkin Fredrikinkatua pakkasen kipristellessä korvanlehtiä. Wanhain kirjojen kaupan Hagelstamin kohdalla huomasin, että ulkona halpahyllyn takana ikkunalaudalla kökötti maaliskuun auringon kultaamana paksu, pehmytkantinen Greatest Batman Stories Ever Told. Ajattelin, että katsotaanpa. Hinta: 1 euro. Ei muuta kuin sisälle liikkeeseen tekemään kaupat. En ruvennut tinkimään.

Minulla oli jo aikaisempi saman niminen kovakantinen opus, mutta tässä oli aivan eri tarinat. Ilmeisesti tämä antologia julkaistaan aina välillä eri tarinoilla.
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #1 : 03.03.2005, klo 22:26:35 »

Minulla oli jo aikaisempi saman niminen kovakantinen opus, mutta tässä oli aivan eri tarinat. Ilmeisesti tämä antologia julkaistaan aina välillä eri tarinoilla.

Jep, ymmärtääkseni siinä on teemoittain valittuja sarjoja eri osissa. Tuo oli paras tarjous ikänä. Itse ostin joskus yhden sarjan kirjoista (jossa oli parhaita Jokeri- ja Kissanainen -tarinoita), Suomalaisesta 20 markalla.

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
VesaK
Toimittaja
**
Poissa

Oh, Santo cielo!

« Vastaus #2 : 04.03.2005, klo 11:38:39 »

Hagelstam on mainio paikka, mutta siellä ei noin yleisesti ottaen myydä sarjakuvia laisinkaan. Kun joku tuontapainen sisään eksyy, siitä pitää päästä äkkiä eroon etteivät bibliofiilien homenokat ärsyynny ruututarhan tuoksuista.
tallennettu

En nyt aio kysyä miten se on sinne joutunut.
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #3 : 04.03.2005, klo 12:13:19 »

Mulla on tämä:

Tämä on ensimmäinen pehmeäkantinen. Sisältö on sama kuin kovakantisessa.

Riihimäen kirjastossa on Titanin painos, jonka sisältö on täsmälleen sama, mutta lisänä on Son of the Demon -albumi. Koko koosteen kansikin on tuosta.

Sitten minulla on Vol. 2 jonka sisältö on pelkkiä Pingviini- ja Kissanainen-tarinoita. Julkaistu Batman Returns -elokuvan kunniaksi.

Noiden välissä ilmestyi The Greatest Joker Stories Ever Told.

Onko tuo Lurkerin ostama joku aivan eri juttu?
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Lurker
Vieras
« Vastaus #4 : 04.03.2005, klo 16:18:31 »

Onko tuo Lurkerin ostama joku aivan eri juttu?

Eurolla ostamani on se Titanin painos.

Mutta täytyy kaivaa esiin se aikaisempi kovakantinen painos (keltaiset kannet ja batman-logo) ja katsoa, milloin se on painettu.
tallennettu
Coaster
Uusi jäsen
*
Poissa

O_o

« Vastaus #5 : 04.03.2005, klo 16:22:09 »

Paljonkos noista opuksista joutuu normaalisti maksamaan?
tallennettu

"I don't drink coffee I take tea my dear"
VesaK
Toimittaja
**
Poissa

Oh, Santo cielo!

« Vastaus #6 : 04.03.2005, klo 16:26:22 »

Paljonkos noista opuksista joutuu normaalisti maksamaan?

Normaalidivarissa 5 - 10 euron väliltä, uusina jotakuinkin parikymppiä. Kovakantisista ehkä kympinkin enemmän. 
« Viimeksi muokattu: 04.03.2005, klo 16:28:21 kirjoittanut VesaK » tallennettu

En nyt aio kysyä miten se on sinne joutunut.
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #7 : 04.03.2005, klo 16:51:59 »

Eurolla ostamani on se Titanin painos.

Mutta täytyy kaivaa esiin se aikaisempi kovakantinen painos (keltaiset kannet ja batman-logo) ja katsoa, milloin se on painettu.

Olen jossain nähnyt tuota Titan-painosta halvalla mutten sentään noin halvalla. Muistaakseni kovakantinen julkaistiin Batmanin 50-vuotisjuhlien kunniaksi 1989.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
q-mies
Jäsen
Poissa

Muso Shinden Ryu

« Vastaus #8 : 13.09.2006, klo 18:39:21 »

Onko kellään hallussa "Greatest Batman Stories Ever Told" nimistä opusta ja onko uudelle bätmänistille hankkimisen arvoinen?
tallennettu

t.Q
Curtvile
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #9 : 13.09.2006, klo 19:06:40 »

Jos puhutaan siitä teoksesta jonka tiedän niin vähän kaksipiippuinen juttu.
Osa noista vanhemmista tarinoista ei uppoa Millerin ja Mooren jälkeisiin tarinoihin tottuneisiin.

Hyviä, mutta vanhoja.
tallennettu
Lurker
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #10 : 13.09.2006, klo 19:14:47 »

Oikea Batman-raamattu, suosittelen. Muistaakseni mukana on myös niitä tärkeimpiä Jokeri-juttuja, joista on usein saatu innoitusta näihin uusiinkin tarinoihin.

Olen tästä ennenkin intoillut:
EDIT: Poistin linkin koska yhdistin nämä. -joe-

Kuten aikaisemmasta keskustelusta huomataan, tämä opus sisältää editiosta riippuen eri tarinoita!
« Viimeksi muokattu: 24.09.2006, klo 11:28:44 kirjoittanut Surfin Joe » tallennettu

V3§a V1tikain3n
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #11 : 13.09.2006, klo 20:24:26 »

Minulla on muistaakseni kaksi melkein samanlaista, eri kansilla vain. Kaksi juttua taisi olla vaihtunut, ja toisessa oli lisäksi Son of the Demon lisätty loppuun. Lisäksi vol II jossa on parhaita Kissanainen ja Pingviinistooreja.

Voin myydä sen Demoninpojattoman version festareilla sulle, jos vielä löydän sen.
tallennettu
Chemo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #12 : 13.09.2006, klo 21:07:00 »

Onko kellään hallussa "Greatest Batman Stories Ever Told" nimistä opusta ja onko uudelle bätmänistille hankkimisen arvoinen?

Mullakin on tää. Curtvilen kommentin allekirjoitan; sitä vanhempaa (mutta hyvää sellaista), itse olisin tykännyt juurikin siitä Moore/Miller-tyyppisestä Batmanista. Joten pieni pettymys tää oli mulle, mutta jos niistä vanhemmista tykkää niin sitten ilman muuta voi suositella.
tallennettu

Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
q-mies
Jäsen
Poissa

Muso Shinden Ryu

« Vastaus #13 : 13.09.2006, klo 22:21:02 »

Paino sanalle "uusi" eli minulla ei Lepistä hyllystä löydy. Mihinkään en ole siis tottunut. Tässä on käsittääkseni ihan alkupään lehtiä sekä sellaisia käännekohtia? Onko nuo tapahtumat nykyään jo kirjoitettu uusiksi (olen kuullut että DC harrastaa moista)?
tallennettu

t.Q
q-mies
Jäsen
Poissa

Muso Shinden Ryu

« Vastaus #14 : 13.09.2006, klo 22:58:14 »

Voin myydä sen Demoninpojattoman version festareilla sulle, jos vielä löydän sen.

Mihin hintaan ja millä festareilla?  Huh
tallennettu

t.Q
Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: