Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Läskimooses, suomalainen sarjakuvalehti (03.05.2012 klo 18:02:10)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 02:01:09

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355626 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvailmaisu, sarjakuvan estetiikka ja historia
| | |-+  Rinnat sarjakuvissa
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 36 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rinnat sarjakuvissa  (Luettu 87500 kertaa)
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

<><

« Vastaus #90 : 09.01.2007, klo 21:36:38 »

No nuo on sentään "normaalin" naisen näköisiä kunnolla... Mutta ei taida näkyä missään naisten piirtämiä miehiä?
Sekä esimerkiksi ottamani Cynthia Martin ja Jan Duursema (molemmat muuten Star Wars -piirtäjiä) ovat piirtäneet myös mieshahmoja. Tietenkin. Googlettamalla noita nimiä löytyy esimerkkejä.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
rama
Jäsen
Poissa

”Be a devil, not a crybaby!”

« Vastaus #91 : 10.01.2007, klo 00:47:15 »

En minä ainakaan. Ideaali-Logan olisi sarjakuvissakin Hugh Jackmanin näköinen ja kokoinen, sellainen kuin elokuvaversioissa. Smiley

No ei todellakaan, itse katsoisin mieluiten tämän näköistä Wolverineä Grin
tallennettu

”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

http://msmandu.blogspot.com/
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #92 : 10.01.2007, klo 05:24:25 »

kun jean liittyi r-x:ään niin hän oli aika "lauta" mutta kun siirtyi minihame-pukuun niin myös kasvoi etumuskin samalla. myös terästytöt olivat alunperin aika "pieniä" mutta kun asu (tosin tämän  terästytön joka käyttää toppia ja minihametta (olen nähnyt muutaman hauskan pikkutuhman kuvan ko. hahmosta (juu joidenkin harmiksi en postaa linkkejä kun ei oikein sovellu tälle foorumille) asu on tainnut olla sama koko ajan) vaihtui niin taasen myös etumus kasvoi. sama juttu kittyn kanssa jne. wolvie (ainakin) on muutamaan otteeseen (mm. r-x 8/85)  nähty ilkosillaan mutta strategiset alueet olivat varjossa.

olen nähnyt myös vampirellasta kuvia joissa osassa on ns. normaalit rinnat ja osassa on taasen sitä sarjakuvanormia noudattavat rinnat.

liitteenä kuva (pienennetty kun alkup. on yli 800kt:n kokoinen) jsa:n tytöistä (ei kaikista) joilla on hyvin kehittyneet rinnat. kiltit valvojat varmaan kertovat keitä siinä on power girlin lisäksi.

p.s. olkaamme muuten kiitollisia että esim. kraven on mies eikä nainen, sillä näin eräässä yahoo groupissa kuvia jotka esittivät marvel-mieshahmoja naisina ja kravenilla oli väh. c-kupit eikä tietenkään rintaliivejä sen liivin alla joten taistelun tuoksinnassa olisi ollut kumma ellei olisi "vähän" vilahdellut josta sitten taas seurannut että kravenille olisi pistetty paita päälle.

* The_JSA_Girls_1JPG.jpg (57.42 kilotavua, 243x300 - tarkasteltu 293 kertaa.)
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Irene
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #93 : 10.01.2007, klo 09:49:43 »

Raman kuva lienee aika massiviinen, mulla ainakin lataaminen kesti ja kesti eikä onnistunut ollenkaan?
tallennettu

Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com
rama
Jäsen
Poissa

« Vastaus #94 : 10.01.2007, klo 14:18:39 »

Raman kuva lienee aika massiviinen, mulla ainakin lataaminen kesti ja kesti eikä onnistunut ollenkaan?

En nyt suoranaisesti kutsuisi 12KB massiiviseksi  Tongue. Tässä kuitenkin suora linkki:
http://www.ramaform.com/wolvienihei201web.jpg
tallennettu

Errol Flynn

Irene
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #95 : 10.01.2007, klo 14:26:18 »

Ok, oli sitten varmaan vain bitti poikittain. Smiley

Kuvasta: pelottava, hrr!
tallennettu

Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com
rama
Jäsen
Poissa

« Vastaus #96 : 10.01.2007, klo 14:34:29 »

Kuvasta: pelottava, hrr!

Sanoisin pikemminkin että soma Grin
tallennettu

Errol Flynn

Storm
Jäsen
Poissa

Elämä ei ole aina helppoa.

« Vastaus #97 : 10.01.2007, klo 19:44:57 »

Tuo Logan kuva ei ole oikein mukava... Minä tykätä siitä vanhasta tumpista... Vielä pikku Offari... Logan oli ihana silloin kun tämän mieli oli eläimellisellä tasolla!  Grin

Jean oli kyllä aika lauta sillloin, kun liitty ryhmiseen... Mutta piirtäjien vaihtuessa, niin ne rinnat muuttuu jostain syystä bosiksi eli meloneiksi...
tallennettu

I live, when my heroes live...
Samone
Jäsen
Poissa

Muumipappa

« Vastaus #98 : 10.01.2007, klo 19:48:54 »

Ennemmin pienet/pienehköt kuin useiden piirtäjien suosimat ylisuuret esittelykappaleet.
tallennettu
Flemming Andersen
Vieras
« Vastaus #99 : 10.01.2007, klo 20:02:37 »

Ennemmin pienet/pienehköt kuin useiden piirtäjien suosimat ylisuuret esittelykappaleet.
Kumma kun monet tytöt eivät tajua tuota. Reilusti suurin osa teinipojistakin kun valitsee mieluummin pienet kuin ylisuuret...
Mutta universaalivastaushan on se, että koolla ei ole väliä...
tallennettu
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #100 : 10.01.2007, klo 22:44:03 »

kun jean liittyi r-x:ään niin hän oli aika "lauta" mutta kun siirtyi minihame-pukuun niin myös kasvoi etumuskin samalla.

Millään tavalla haluamatta puolustella kilpavarustelua harjoittavia piirtäjiä, todettakoon silti että liittyessään Ryhmä-X:ään Jean oli varsin nuori ja yhä siis kasvavassa iässä. Kuten myös Kitty.
tallennettu

Feikki
Jäsen
Poissa

"Truth is revealed in the smallest detail"

« Vastaus #101 : 11.01.2007, klo 10:36:51 »

Mulla on ongelma tutustua supersankarisarjakuvaan. En pysty yhdistämään hyvää tarinaa ja järkyttävää silikoni/bodari/0-fat piirrostyyliä. Minun mielestäni järkyttävän isot tissit ovat sarjakuvissa luotaan tuontäviä. Jos haluan nauttia luonnottoman näköisistä tisseistä en etsi niitä sarjiksista. Sopivan kokoisia rintoja minulle katseltavaksi, kiitos!
tallennettu

Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #102 : 11.01.2007, klo 18:49:39 »

Kuten olen sanonut jo toisaalla, ei supersankareihin pääse isona sisälle jos ei ole niitä jo natiaisena lukenut. Ei edes Watchmenistä saa kaikkea irti jos ei tunne genreä muuten.

En minäkään pääse Transuformerseihin sisälle. Ja ne jotka eivät pääse kumpaankaan, lokeroivat kyllä Transutkin supersankareiksi.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #103 : 11.01.2007, klo 18:54:19 »

Kuten olen sanonut jo toisaalla, ei supersankareihin pääse isona sisälle jos ei ole niitä jo natiaisena lukenut.
No riippuu vähän siitä, mitä "sisään pääsemisellä" tarkoitetaan. Vaimo on ainakin joitakin mun supersankarijuttuja lukenut (joskus ihan oma-alotteisestikin) ja on niistä pitänyt ja tajunnutkin. Mutta se onkin kirjallisuudenopiskelija.

Lainaus
Ei edes Watchmenistä saa kaikkea irti jos ei tunne genreä muuten.
No jaa. Eipä siitä saa kaikkea irti silloinkaan, jos pohjatuntemus on vain supersankarigenrestä.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Flemming Andersen
Vieras
« Vastaus #104 : 11.01.2007, klo 22:01:02 »

Mutta onneksi niistä voi niin ikään päästä jo lapsena irti. Vaikka jo ennen murrosikää, kuten allekirjoittanut.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 36 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: