Kaltsu, you and me both. Perustetaan tukiryhmä. Onko se hyvä vai huono juttu että mä en juo (juurikaan)?
No ehämmääkää nykyään juuri mitään juo. Nytki istun koneen äärellä turhanpäiväsyyksiä kirjottelemassa vaikka voisin keskustella henkeviä jossain mukavassa keskiolutkuppilassa.
Toi tukiryhmähomma kyl jollain lailla kiinnostaa. Yleensähä mä suhtaudun kaikkeen ryhmätouhuiluihin isolla varauksella mut kyllä sitä just jotain "valmentajan" tai sanotaan mieluummin valvojan, managerin tahi toimittajan tapaista ihmistä kaipailee. Ois joku joka potkis perseelle ja näkis sun sarjakuvista niiden hyvät tahi huonot puolet ja osais niistä rakentavasti keskustella ja osais auttaa ongelmatilanteissa.
Että ei tällä mitään väliä oo ja kaikki lukijatkin tuntee jo etunimeltä ts. on jo kertonu niille samat jutut moneen kertaan baarissa. Kyllä vieraan kehu aina lämmittää! Että ei ees mielistelläkseen sano!
Jostainha se tarve mielistelläki kumpuaa. Jim Thompson kirjotti Huijarit-kirjassaan mukavasti:
"Jopa teeskennelty ystävällisyys on parempaa kuin ei mitään. Ihmisten täytyy välittää - ainakin vähän - teeskennelläkseen."
Mut kyllä joo aina ilahuttaa ku tulee joku entuudestaan tuntematon kaveri ja kertoo tykänneensä sun jutuista. Harvassa on fiilikset jotka sen päihittää.
Vieläkö Kaltsusta aiotaan tehdä leffa?
No jos nyt jätetään tekemättä 8)
Olen muuten tainnut kerran nähdä sinut Kaltsu ihan elävänä... ainakin mikäli useita vuosia sitten hipsuttelit Tammelan koululla paljain jaloin juttelemaan Mannisen kanssa, kun hän piti sarjakuvakurssia...
Joo hyvin mahollista. Oon Pekkaa kerran tai pari käyny siellä koululla moikkaamassa. Muistaakseni Sarjaria varten vieny jotain sarjakuvaa tai jotain semmosta. Hmm. Minäki siis oon mitä luultavimmin nähny ainaki vilaukselta Wilpurin.