Heippa Hazart, niin ajattelinkin etta epaselva on, se pitais jotenkin puhtaaksi piirtaa kun jossain valissa kerkeais, nyt pitaa kohta menna kaupungille taas ja sun muuta asiaa toimittamaan ja sitten valilla ruokaa tehda grrrr !!! Voikun olis sinkku ihminen- tai sitten ei nyt sentaan !!!
Jho, ihastelin sun sarjakuvaa jo jossain muualla tassa foorumissa, mua kiehtoo paljon toi ronsyileva piirustus tyyli ja myos toi tarina itse on tosi mukava, helppo samaistua jostain syysta

. Sitten tykkaan kanssa tosta kalevala runo tyylista <3
No paneelista numero yksi voisi vaikka sanoa etta olet mukavan rohkeasti kayttanyt mustaa varia, itse jostain syysta aina arkailen sen kayttoa vaikka ei pitais koska se ei tosiaankaan ole mitaan laiskuutta vaan taidokkaasti kaytettyna vain korostaa yksityiskohtia ja luo dramaattista tunnelmaa. Hyva idea cropata muorin paa pois, tata effektia usein nakee sarjakuvissa, olet sen sen takia kropannut kun haluat vain etta susipoika on tarinan paahenkilo eiko niin ?
No kun tassa kannattaa varmaan heittaa ehdotuksiakin niin tulee mieleen etta vaikka susipoika onkin paahenkilo niin eihan se muorin olemassa olo sita mitenkaan vahentaisi vaan vain ehka syventaisi tarinaa ja laajentaisi sita nakokulmaa, nyt on aika suppeaksi jatetty ne valinnavarat tarinan kerronnassa kun aktiivimmat jasenet on vain se susipoika ja sitten se hanen isansa, korjaa jos olen ymmartanty jotain vaarin !!! No mutta, ehka tama oli vaan sellanen introduction niin sillonhan ei valttamatta tarvi keskittya kuin vain paahenkiloon....(?)
Kaiken kaikkiaan pidan ronsyilevan eloisasta piirrustus tyylistasi koska tulee sellanen olo etta sulta tavallaan tulee tarinaa samalla kun kirjotat ja etta voit mina hetkena hyvansa paattaa uuden kaanteen tai ihan mita vaan tapahtuvaksi, ettei sulla ole mitaan tiettya kaavaa minka mukaan tata teet vaan ihan vain kerrot sita mukaa kun tulee mieleen eli ilmaiset vaapasti itseasi.
Koska minussa ainakin asuu jonkinlainen kurkistelija sielu niin kiinnostaa aina kun ihmiset kertoo itsestaan ja ilmaisevat sisinta itseaan sarjakuvassa mahdollisimman rohkeasti ja vapaasti ajattelematta yleisoa ollenkaan.
Toivottavasti tasta puhetulvasta sai mitaan selvaa, varoitin jo aikaisemmin etten ole mikaan sana saija - epailenpa etta on jotain dislyxeksian poikastakin ......."bear with me please"