Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Sarjakuva-Finlandia Ville Tietäväiselle (04.05.2012 klo 11:38:30)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 00:19:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355623 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Aku Ankan keräilykansiot
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Aku Ankan keräilykansiot  (Luettu 2596 kertaa)
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 05.06.2003, klo 10:06:41 »

Inhoittavaa. Uusissa kansioissa on suuria vaikeuksia saada viimeisen kuun lehtiä sopimaan kansioon. Johtunee ylimääräisten kansien lisäämisestä.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #1 : 05.06.2003, klo 13:12:43 »

Sivumäärätkin ovat tietty kasvaneet. 48 ja 52 -sivuisia on useita vuodessa.

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #2 : 05.06.2003, klo 21:30:38 »

Sivumäärätkin ovat tietty kasvaneet. 48 ja 52 -sivuisia on useita vuodessa.

Timo

Kansiot ovat nyt näemmä uudistuneet. Onkohan tilaa tullut lisää eikä uudistus ole jäänyt pelkkään kansikuvaan?
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #3 : 06.06.2003, klo 12:44:55 »

Kansiot ovat nyt näemmä uudistuneet. Onkohan tilaa tullut lisää eikä uudistus ole jäänyt pelkkään kansikuvaan?
Ei ole harmainta aavistustakaan. Ehkä ne vain vaihtoi punaiseen ja that's it. Yritin kerran tilata noita kansioita netitse, mutta koskaan ei kuulunu mitään. Kaikki kansiot mitä mulla on, olen ostanut kirppareilta ja divareista.

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #4 : 23.12.2003, klo 14:55:18 »

Minulla ei ole yhtään kansiota... Syynä tähän on a) rahan puute (vaikkeivat ne hirveän kalliita olekkaan) ja b) tilan puute, sillä käytössäni on nyt vain yksi kirjahylly ja sekin on kohta täynnä! Kirottua... Olen kyllä ajatellut arvokkaimmille lehdille ostaa kansiot.
tallennettu
Esa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #5 : 23.12.2003, klo 16:49:56 »

Minulla ei ole yhtään kansiota... Syynä tähän on a) rahan puute (vaikkeivat ne hirveän kalliita olekkaan) ja b) tilan puute, sillä käytössäni on nyt vain yksi kirjahylly ja sekin on kohta täynnä! Kirottua... Olen kyllä ajatellut arvokkaimmille lehdille ostaa kansiot.

Tilanpuute ei kyllä voi olla ongelma koska niiden kansioiden tehtävähän on juuri tilaa säästää! Ei kyllä mullakaan noita oo koska mun mielestä ne on kalliita. Varmaan siellä ne kyllä paremmassa kunnossa pysyisivät.
tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #6 : 23.12.2003, klo 16:58:44 »

Lainaus
Tilanpuute ei kyllä voi olla ongelma koska niiden kansioiden tehtävähän on juuri tilaa säästää!  
Kyllä voi! Pinoan lehteni sillä tavalla jännästi päällekkäin eikä ne kansiot mahu mun kaappiin (ne on pitempiä kuin lehet).

tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #7 : 23.12.2003, klo 20:03:18 »

Tietäisittepä poijaat kuinka monta kaappia mulla on täynnä sarjakuvalehtiä.

T: Vanha äijä valittaa.
tallennettu

Izzy
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

iip

« Vastaus #8 : 27.12.2003, klo 16:43:12 »

Minulla on aina ollut ongelmia saada Akkarit mahtumaan kansioihinsa. Ne viimeiset lehdet on aina vaikeinta ujuttaa paikoilleen.

Lisäksi monesti on kansiosta puuttunut niitä metallisia kiinnikkeitä. Olen sitten jättänyt paikattomat lehdet vain kansion väliin, josta ne valahtavat luettaessa ulos... Tongue

Kirjahyllyjen välistä vekslausta harrastetaan täälläkin. Kirjat siirtyvät vähitellen pieneen sivuhyllyyn ja sarjakuvat niiden tilalle isoihin hyllyihin.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2003, klo 16:44:43 kirjoittanut Izzy » tallennettu

What? No! We can't stop here! This is Bat Country!
Markustus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #9 : 29.12.2003, klo 13:42:40 »

Ne ovat hirveitä ne nykyiset. Ne uudistetut ei oo yhtään parempia. Ja viimeisten lehtien (jos ne saa kansioon) ala ja yläreunat menee pilalle ja repeytyy. Oltaisiin vaan pysytty keltakansioissa. Cry
tallennettu

Heippa
samppali
Jäsen
Poissa

« Vastaus #10 : 23.02.2006, klo 22:22:20 »

Nämä kansiot ovat aivan, aivan huonoja!! Se viimeinen lehti...ääh! Sitä ei saa paikalleen vaikka kuin laittaisi! Kukahan kansiot on suunnitellut? Sietäisi saada palautetta ja korjata oitis tilanne...vai pitäisikö minun ottaa lääkkeet?  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: