Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
10.12.2018, klo 20:48:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
469476 viestiä 10438 aihetta kirjoittanut 7339 jäsentä. Uusin jäsen: Hieman
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Sarjakuvahahmot joita ei näy koskaan
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvahahmot joita ei näy koskaan  (Luettu 15234 kertaa)
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Paikalla

Sukupuoli: mies

« Vastaus #15 : 15.04.2006, klo 17:55:39 »

Cabaree työnvälityksessä muistaakseni asiakkailla oli pää, mutta byrokraateilla ei. Voin muistaa väärin, siitä on aikaa kun olen sitä lukenut.

Mikä johtaja Penkkinen on alkukielellä, oliko itse Monsieur Dupuis?

Punainen Paroni oli Madin parodiassa, jossa sotaa käytiin paronin näkökulmasta. Näytti vähän Jaska Jokuselta. Voi olla että muistan tämänkin väärin, mutta eikö se ollut Suomalaisessa Madissakin 70-luvun alussa?

Idean keksin juuri tuolta Vermeksen mainostamasta Wiki-sivusta, mutta se oli sarjakuvien osalta puutteellinen. Ajattelin laittaa sinne lisäyksiä. Laitoin jo tv-sarjoihin Onnen päivien Hooperin kolmoset ja Kelpin muorin.
tallennettu

Kapteeni Kenguru
Groupie
Jäsen
Poissa

¿Cuándo se come, aquí?

« Vastaus #16 : 15.04.2006, klo 18:09:22 »

Jos telkkarisarjat kerran myös kiinnostavat, niin pitänee mainita takavuosien komedia Koti Kuntoon(?), jossa remonttivinkkejä telkkarissa kertova perheenisä kävi joka jaksossa juttelemassa naapurinsa kanssa, eikä tästä koskaan näkynyt kuin hieman aidan takaa. Tuli muistaakseni joskus 90-luvun alussa.

Jopen sarjoista vielä, että eikös hän piirtänyt aikoinaan johonkin miestenlehteen Rrautaa rrajalle(?) -sarjaa, jossa pääpomon kasvot näkyivät mutta hänen vallankumousporukkansa oli naamioitunut? Enhän mä tuommoisia julkaisuja lue, isot pojat kertoivat..
tallennettu

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #17 : 15.04.2006, klo 18:21:32 »

Ei tv-sarjoja sotketa enempää tähän. Ne olivat vain esimerkkeinä.

Koti kuntoon (Home Improvement) oli huomioitu tuolla Wiki-listassa.
tallennettu

Ari
Jäsen
Poissa

« Vastaus #18 : 15.04.2006, klo 18:29:09 »

Cabaree työnvälityksessä muistaakseni asiakkailla oli pää, mutta byrokraateilla ei.

Niinpä taisi ollakin. Kuvasi hyvin Työkkärin byrokraattien kasvottomuutta. Strippiä julkaistiin aikoinaan Demarissa ja Turun Päivälehdessä.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2006, klo 18:35:06 kirjoittanut Ari » tallennettu
tertsi
Vieras
« Vastaus #19 : 15.04.2006, klo 18:36:23 »

Mikä johtaja Penkkinen on alkukielellä, oliko itse Monsieur Dupuis?

Olipa hyvinkin.

* monsieur dupuis.jpg (27.39 kilotavua, 346x193 - tarkasteltu 299 kertaa.)
tallennettu
Feikki
Jäsen
Poissa

"Truth is revealed in the smallest detail"

« Vastaus #20 : 16.04.2006, klo 21:43:05 »

Primus ja Unicron Transformers sarjiksissa. Paljon puhetta mutta esiintyvät vähän. ...ainakin jenkki Marveleissa
tallennettu

Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #21 : 17.04.2006, klo 06:05:14 »

Primus ja Unicron ovat Transformereiden Jumala ja Saatana.

Reaalimaailmassakin niistä vain puhutaan muttei koskaan näy.

Sen verran minäkin olen Transformereista ymmärtänyt.
tallennettu

Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Paikalla

<><

« Vastaus #22 : 17.04.2006, klo 09:51:23 »

Primus ja Unicron ovat Transformereiden Jumala ja Saatana.

Reaalimaailmassakin niistä vain puhutaan muttei koskaan näy.
Mutta sarjakuvat eivät ole reaalimaailmaa ja siksi periaatteessa Jumala ja Saatanakin voi esiintyä sarjakuvassa (näin mm. Valerianissa) ja Marvelin/DC:n sarjoissahan näkyy läjäpäin kaikenmoisia jumalia.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #23 : 17.04.2006, klo 10:09:56 »

Ja ovat raamatullinen Jumala ja Saatana esiintyneet moneen kertaan sarjakuvissa ja muuallakin fiktiossa. Ei siinä mitään, mutta mitä mieltä itse olet heidän esiintymisestään fiktiossa?

Äläkä siirrä tätä Deathmatchiin, en lue sitä.
tallennettu

Feikki
Jäsen
Poissa

"Truth is revealed in the smallest detail"

« Vastaus #24 : 17.04.2006, klo 18:35:02 »

Primus ja Unicron ovat kummatkin osa Transformersien mytologiaa kunnes eräänä kauniina päivänä Bumblebee, Grimlock ja  pari muuta Transformersia onnistuivat herättämään Primuksen. Piilopaikan petettyä Unicron saapuu paikalle ja yrittää popsia Primuksen poskeensa, mikä myös on samalla Cybertron, Transformerssien kotiplaneetta.

Vaikka he ovatkin Jumala ja Saatana Transformersien mytologiassa, he ovat myös konkreettisia sarjakuvahahmoja, joista puhutaan paljon, mutta esiintyvät vähän, ihan niinkuin ekassa viestissä pyydettiin listaamaan. Unicronista onkin sitten aikoinaan tehty UK Marveleissa pari albumillista tarinoita, mutten niistä tiiä vielä mitään kun en oo ostanut niitä albumeita.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2006, klo 18:37:52 kirjoittanut Feikki » tallennettu

Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!
Kapteeni Kenguru
Groupie
Jäsen
Poissa

¿Cuándo se come, aquí?

« Vastaus #25 : 21.07.2006, klo 20:09:04 »

Taikaviitan ensimmäinen versio lienee vähän rajatapaus. Eli Akuhan löysi Fantom Ankan salaisen piilopaikan ja ryhtyi itse Taikaviitaksi, mutta itse alkuperäistä hahmoa ei ole nähty - kuin kerran Roope-sedässä, eikä silloinkaan sillä muistaakseni ollut virka-asuaan päällä.

Toinen vielä hämärämpi hahmo on jostakin 80-luvun alun Aku Ankasta. Jatkosarjassa, jossa Mikki ja Hessu tutkivat salaperäisen sukeltajakoplan rötöksiä, Mikki hyppää aluksen kannelle ja tokaisee mennessään: "Kiidän kuin Atomihiiri!" En ainakaan muista mistään tuommoista hahmoa.

Entäs tämä supersankari jonka seikkailuja pojat lukevat, eli Vahva-Jussi? Onkos häntä koskaan näytetty?
tallennettu

POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari
Taavi Suhonen
Jäsen
Poissa

Don't dream it, be it

« Vastaus #26 : 21.07.2006, klo 20:36:47 »

Dilbert: Dilbertin isä

Dilbertin isä nähtiin Dilbert-animaatiossa, mutta sarjiksessa tosiaan taitaa olla yhä näkemätön.
tallennettu
JiVi
Jäsen
Poissa

« Vastaus #27 : 21.07.2006, klo 21:26:49 »

Taikaviitan ensimmäinen versio lienee vähän rajatapaus. Eli Akuhan löysi Fantom Ankan salaisen piilopaikan ja ryhtyi itse Taikaviitaksi, mutta itse alkuperäistä hahmoa ei ole nähty - kuin kerran Roope-sedässä, eikä silloinkaan sillä muistaakseni ollut virka-asuaan päällä.

Yhdessä hiljattain ilmestyneessä taskarissa tuo alkuperäinen kostaja luuli Hannun perineen tittelinsä (niin kuin periaatteessa kävikin, kirje ja talohan päätyivät vahingossa Akulle) ja yritti koulia hanhiraukasta uutta taikaviittaa.
tallennettu
Kojocci
Galleriataiteilija
Poissa

Kyyninen Gubbe

« Vastaus #28 : 21.07.2006, klo 21:43:30 »

Mikki hyppää aluksen kannelle ja tokaisee mennessään: "Kiidän kuin Atomihiiri!" En ainakaan muista mistään tuommoista hahmoa.
Olen joskus aikoja sitten nähnyt Atomihiiri piirrettyjä ja aika ajoin niitä on löytynyt myös Anttilan kasoista (halpiksia)
Muistaakseni ei mitään tekemistä Disneyn kanssa.
tallennettu

Jukka Laine
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #29 : 21.07.2006, klo 23:56:45 »

Atomihiirestä ei ole koskaan tehty piirrettyjä.  On seikkaillut vain sarjakuvissa.

Teräshiiri taas ilmestyi Nakessa 1980-luvulla, ja tästä on piirrettyjäkin. Olen kuullut kerrottavan että nimenomaan tästä olisi videoita olemassa Atomihiiren nimellä.

Disney-hahmoja nämä kumpikaan eivät ole.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: