Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mestaaja omilla nettisivuillaan (14.05.2012 klo 17:07:17)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 01:37:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355625 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Muut sarjakuva-aiheet
| | |-+  Ympäri mennään, yhteen tullaan
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ympäri mennään, yhteen tullaan  (Luettu 872 kertaa)
Joe_Smith
Lontoon seikkailija
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 02.04.2006, klo 02:42:50 »

Kaikkihan muistavat, että Ympäri mennään, yhteen tullaan on Aku Ankan taskukirja numero 30.

Tämän taskukirjan kohdalla nimi oli enteellinen. Ostin taskarin tuoreeltaan ja raapustin tussilla sen kanteen nimeni. Näppihäiriö tuli ja kirjoitin nimeni väärin. Jouduin samaisella tussilla lisäämään nimeen yhden kirjaimen.

Siihen aikaan minulla oli tapana vaihdella sarjiksia, joten kyseinen taskari joutui naapurin pojan omistukseen. Tämä vaihto tapahtui eräässä pienessä savolaisessa kaupunkissa.

Noin viisitoista vuotta myöhemmin olin tutkimassa erästä keravalaista divaria ja siinä sitten tultiin yhteen. Signeeramani taskarihan tupsahti eteeni hyllystä. Jouduin ostamaan sen, vaikka se oli aika huonossa kunnossa.

Tämä kyseinen taskari on yksi nykyisen, pienen kokoelmani helmiä.
tallennettu

Joe Smith
Tuhansien vaarojen mies
laureline
Vieras
« Vastaus #1 : 02.04.2006, klo 02:54:07 »

Tämä kyseinen taskari on yksi nykyisen, pienen kokoelmani helmiä.
Voi, kuinka söpö tarina!! (Tulin just baarista joten tästä kertomuksesta tuli herkät fiilikset)  Cry Itse törmäsin kirppiksellä hassuun juttuun: Siellä oli myynnissä kansio, johon oli joku kerännyt mun vanhoja strippejä lehdistä ja mun kuvia... säälittävää  Grin  ( Anteeksi jos se, joka olit kerännyt ja luet tätä, mutta miksi hitossa olit mennyt viemään kansion kirppikselle, olisit säilyttänyt sen ja pitänyt sitä for ever.)  Angry
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: