Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Sarjakuva-Finlandia Ville Tietäväiselle (04.05.2012 klo 11:38:30)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 01:26:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355625 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Manga ja anime
| | |-+  Miksi ei voi aloittaa uutta??
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Miksi ei voi aloittaa uutta??  (Luettu 1058 kertaa)
Dragonball-fani
Uusi jäsen
*
Poissa

« : 21.03.2006, klo 13:49:10 »

Niin että miks kun mä meen tonne manga ja animeen niin mä en voi aloittaa uutta keskustelua miks?? onko jotakin syytä?? Kertokaas!!  Angry
tallennettu
roju
sarjispelle
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : 21.03.2006, klo 14:08:26 »

Siksi kun siinä on niksi.

Tuolta Kvaakin nettietiketistä taitaa löytyä vastaus tähänkin kysymykseen.
tallennettu

Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.
Dragonball-fani
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #2 : 21.03.2006, klo 14:20:07 »

Olen ihan uusi rekisteröidyin tänään ja haluisin nyt tietää missä on "nettietiketti" vai voisko joku jo suoraan kertoa mikä mättää..?
tallennettu
laureline
Vieras
« Vastaus #3 : 21.03.2006, klo 14:33:34 »

Olen ihan uusi rekisteröidyin tänään ja haluisin nyt tietää missä on "nettietiketti" vai voisko joku jo suoraan kertoa mikä mättää..?
Hey uusi jäsen! Toivotan muidenkin puolesta tervetulleeksi saitille  Smiley (Roju olit ilkeä, mrrrr)   Cry
Uusi jäsen ei voi aloittaa uutta aihetta, en tiedä miksi, mutta säännökset ovat näin. Tämä on valvottu portaali, mikä on ihan hyvä, ettei jotkut schweinehundit laita törkeitä kuvia tai aloita pervoja aiheita tms. Nettietiketti löytyy muistaakseni etusivun ylälaidassa olevista linkeistä: "sarjakuvaportaali" tai "keskustelu/ohjeet". Aina voi lähettää myös kysymyksiä esim valvojille tai ylläpitäjille yksityisviestinä. Yksityisviestin voi lähettää kun katsoo kirjautuneena avatar-nimilinkistä (jos alla lukee vielä valvoja tms.)  Saavatpa mokomat vähän puuhaa kun vastaavat.
Jeah. Kyllä se siitä.  Grin
tallennettu
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

<><

« Vastaus #4 : 21.03.2006, klo 15:09:11 »

Niin että miks kun mä meen tonne manga ja animeen niin mä en voi aloittaa uutta keskustelua miks?? onko jotakin syytä?? Kertokaas!!  Angry
Asiasta on ohjeistus manga-osiossa ketjun HUOMIO! Kirjoitusoikeudet muuttuivat. alla. Uudet jäsenet (eli sellaiset, jotka ovat kirjoittaneet alle 50 viestiä) ja vieraat eivät voi aloittaa uutta keskustelua. Siellä on kuitenkin APUA! Pienet kysymykset ja vastaukset tänne -ketju, johon voi laittaa kysymyksen tai kommentin sellaisesta aiheesta josta ei ole olemassa olevaa keskustelua.
Samat säännöt koskevat myös Ankka-osiota.
Mitä tulee Kvaakin netikettiin, niin se löytyy täältä.

Siirrän tämän tuonne mangapuolelle.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: