Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Suomessa julkaistut Tarzan- ja Tarzanin poika -erikoisjulkaisut (15.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 01:02:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355624 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Eurooppalaiset sarjakuvat
| | |-+  Jysäys 1/06
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Jysäys 1/06  (Luettu 8768 kertaa)
Justus
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Ralf on Kuningas

« Vastaus #75 : 10.03.2006, klo 17:14:39 »

Minä tilasin Jysäyksen aikoja sitten osoitteesta tilaukset@sarjakuva.com mutta mitään ei ole kuulunut.Eivät ilmeisesti halua rahaa Arktisella Banaanilla. Onhan siitä harmia, pitää maksaa veroja ja kaikkea...
tallennettu
Irene
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #76 : 10.03.2006, klo 18:41:47 »

Minua Banana kyllä palveli sairraannopeasti, eli sain lehdet jo tällä viikolla, taisipa olla tiistaina.
tallennettu

Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com
dingus
Karjalan poikii
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #77 : 10.03.2006, klo 23:14:06 »

Joku tuntuu tökkivän tuossa tilaus/lehtien postitus toiminnassa, itse sain tilauksen läpi marraskuun alussa ja eka lehti tuli sitten tuossa helmikuussa.
tallennettu

Hänellä ei ollut ystäviä, tällä Jonah Hexillä...
TQ
Jäsen
Poissa

Piruparka

« Vastaus #78 : 11.03.2006, klo 10:53:07 »

Joku tuntuu tökkivän tuossa tilaus/lehtien postitus toiminnassa, itse sain tilauksen läpi marraskuun alussa ja eka lehti tuli sitten tuossa helmikuussa.

Lähettäkää niille pomoloille suoraan valivalia sähköpostitse, niin tulee lehteä ja nopeasti - itsellenikin tuli heti kaksin kappalein samalla viikolla.
tallennettu
Justus
Jäsen
Poissa

Ralf on Kuningas

« Vastaus #79 : 11.03.2006, klo 21:07:31 »

Minua Banana kyllä palveli sairraannopeasti, eli sain lehdet jo tällä viikolla, taisipa olla tiistaina.

Arktinen Banaani ja Banana (ex)Press ovat eri firmoja. Banana Press on Markku Paretskoin postimyyntipuulaaki josta voi tilata Jysäyksen irtonumeroita, mutta ei ymmärtääkseni tehdä lehden jatkuvaa tilausta. Siitä pitäisi huolehtia taas Arktinen Banaani. Olen tehnyt Jysäyksen tilauksen aikoja sitten mutta en ole saanut mitään vastakaikua tai tilausvahvistusta. Arktisen Banaanin (todella köyhät) kotisivut ovat osoitteessa sarjakuva.com ja tilaukset pitäisi tehdä, lehdenkin mukaan, osoitteeseen tilaukset@sarjakuva.com. Hinta 15 euroa. Ei kerrottu onko jatkuva vai kestotilaus. Sarjakuva.comissa ei edes mainita Jysäyksestä mitään saati että sitä voisi tilata. Epäilen vahvasti että heille raha on vastenmielistä...

Banana Pressin kotisivut ovat taas tässä: http://www.bananapress.fi/ Sieltä saisi hyvin sarjakuvia mutta postimaksut hirvittävät. Taksillako se Paretskoi niitä toimittaa?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: