Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Kvaak listasi suomalaiset sarjakuvat (07.10.2017 klo 17:42:40)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
22.10.2017, klo 05:58:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459831 viestiä 10206 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvaelokuvat, -TV-sarjat ja animaatiot
| | |-+  Ankronikka!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ankronikka!  (Luettu 18717 kertaa)
Kääk13
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Tripla Kääk!

« Vastaus #90 : 16.07.2017, klo 13:11:44 »

Reilua pariminuuttista klippiä pukkaa: https://www.youtube.com/watch?v=3NPoyDlit1g

Edit
Uutta klippiä pukkaa: https://m.youtube.com/watch?v=u-DqkLNDo0E
« Viimeksi muokattu: 22.07.2017, klo 21:02:19 kirjoittanut Kääk13 » tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
Vincent
Jäsen
Poissa

« Vastaus #91 : 14.08.2017, klo 17:21:03 »

Uuden Ankronikan 40 min. pituinen eka jakso on jo amerikan telkuissa pyörinyt ja luonnollisesti esille kaivettavissa muuallakin. Minusta ihan lupaava alku. Barks - puristit tuskin koskaan tähän rakastuvat, mutta sarjan tunnelma ja huumori ovat sellaista laatua, että kyllä tämän parissa viihtyy vähän iäkkäämpikin katsoja. Enemmän särmää tässä on kuin useimmissa nykypäivän ankkarin jutuissa. Jos saman tekijätiimin Gravity Falls tai Wander Over Yonder yhtään tuttuja, niin sarjan tyyli näyttäisi hiihtävän samoja latuja.

Mielenkiintoisin elementti on aivan viimeiset sekunnit
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi piilotetun sisällön)
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #92 : 15.08.2017, klo 21:17:23 »

Kyllä on tämä Ankkalinna ihan kerettiläinen ja väärä.  Angry

Timo

* heretic ducburg.jpg (394.41 kilotavua, 1200x476 - tarkasteltu 108 kertaa.)
tallennettu

X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #93 : 16.08.2017, klo 20:07:10 »

Kyllä on tämä Ankkalinna ihan kerettiläinen ja väärä.  Angry

Timo

Rahasäiliö missä?
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #94 : 16.08.2017, klo 20:26:45 »

Rahasäiliö missä?
Tietenkin tuolla McDuck Manorin alla. Siellä on myös kaikkea muuta kätevää, kuten lentokone/helikopterisuoja, pommisuoja ja tietenkin Roopen alipalkatun henkilökunnan sosiaalitilat, joista ne joutuu maksamaan ylihintaa.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #95 : 16.08.2017, klo 22:01:42 »

"Money Bin" lukee siinä sillalla. Joko se rahasäiliö on se majakan näköinen paikka siinä laiturin päässä tai sitten se on tosiaan siellä kartanon alla. Ei ole barksilainen näkemys lainkaan, vaan ihan omansa.

Timo
tallennettu

outonaapuri
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #96 : 16.08.2017, klo 23:23:31 »

Tykkäsin paljon. Loppuyllätyksestä olin valitettavasti spoilaantunut, kannattaa ankkafanien pysyä kaukana spoilereista.
Mutta huumori ja hahmot oli toimivia. Akun ja poikien suhde erityisesti oli koskettava.

Eikö silti voitais jo päästä yli tuosta konseptista, että Aku puhuu tuota superärsyttävää ankkasössötystä josta saa ehkä 30% selvää. Jos Akulla nyt on kerta isompi roolikin tässä sarjassa, niin on se jo iso miinus, että on yksi keskeinen hahmo joka puhuu jotain siansaksaa. Menee kirjoittajien hyvä työ ihan hukkaan.
tallennettu
Kääk13
Jäsen
Poissa

Tripla Kääk!

« Vastaus #97 : 17.08.2017, klo 08:18:31 »

Ensimmäisen jakson katsoneet tietävät kyllä, että rahasäiliön on tuossa saaressa. Aluksi se minuakin häiritsi, mutta olen pääasiassa avoin uusille näkemyksille joten kyllä minä sijainnin sulatan. Se korostaa kivasti Roopen erakoitumista.

Akun ääni on niin suuri osa hahmon luonnetta, että en minä osaisi kuvitella sitä muunlaiseksi. Tony Anselmo vieläpä tekee oikein kelvollista työtä Akuna vieläkin vaikka ikää alkaa jo miehellä olemaan. Minä sain puheesta suurimmaksi osaksi selvän jopa keskivertoa heikommalla englannin kielen taidollani. Ja tavallaanhan animaatiossa se on ollut yksi viljelty vitsi kun hahmon joka sanasta ei ihan aina tahdo saada selvää. Ei Aku olisi Aku ilman ankkaääntänsä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2017, klo 11:34:15 kirjoittanut Kääk13 » tallennettu

Kääk13-kirjoittaa!
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Paikalla

The Comics be with us...always!

« Vastaus #98 : 17.08.2017, klo 14:06:03 »

Ensimmäisen jakson katsoneet tietävät kyllä, että rahasäiliön on tuossa saaressa. Aluksi se minuakin häiritsi, mutta olen pääasiassa avoin uusille näkemyksille joten kyllä minä sijainnin sulatan. Se korostaa kivasti Roopen erakoitumista.

Akun ääni on niin suuri osa hahmon luonnetta, että en minä osaisi kuvitella sitä muunlaiseksi. Tony Anselmo vieläpä tekee oikein kelvollista työtä Akuna vieläkin vaikka ikää alkaa jo miehellä olemaan. Minä sain puheesta suurimmaksi osaksi selvän jopa keskivertoa heikommalla englannin kielen taidollani. Ja tavallaanhan animaatiossa se on ollut yksi viljelty vitsi kun hahmon joka sanasta ei ihan aina tahdo saada selvää. Ei Aku olisi Aku ilman ankkaääntänsä.
Sama täällä...Akun ääneen ei saa koskea. Samaa ei voi sanoa esim Roopen äänestä tässä uudessa Ankronikassa. Kattelin niitä trailereita ja siinä Roopen ääni oli omituinen. Milloinhan nämä uudet Ankronikat tulee Suomen telkkarista tai Netflixistä?

Minä kun olen näitä barksilaisia, niin kyllä tuo kaupungin silhuetti on omituinen. Rahasäiliö kuuluu kukkulalle, eikä saareen.

Haaveenani olisi, että tehtäisiin todellakin niistä Barksin pitkistä tarinoista piirrettyjä. Niissä Ankat olisi piirretty kuin Barksin kynästä ja äänet alkuperäisiä. Parhainta olisi vielä, että kaikki animaatiot olisi käsin piirrettyjä...noi tietokoneella tehdyt on jotenkin sieluttomia.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
echramath
Oberschtroumpfbannführer
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #99 : 17.08.2017, klo 18:13:22 »

Jaa-a itselleni Aku on sarjakuvahahmo, eikä se päässä nyt ainakaan noin puhu. Klassisissa lyhytelokuvissa ehkä. Ankronikka-Akulle tuo sopii yhtä hyvin kuin jos Mikki painelisi etsivätaskareissa nappihousuissa.
tallennettu

I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #100 : 17.08.2017, klo 19:42:31 »

Milloinhan nämä uudet Ankronikat tulee Suomen telkkarista tai Netflixistä?

Suomen telkusta ei ehkä koskaan (toki Fox näyttää wanhaa Ducktalesia eli pieni mahdollisuus on että näyttää uudenkin sitten joskus) ja Netflixikin on mysteeri kun Disney on tekemässä omaa palveluaan (toki neuvottelut ovat käynnissä että Disneyn sarjat ja leffat pysyisivät Netflixissä).

Poliiseilla ja palokunnalla kestää pieni ikuisuus päästä maan tasalta vuoren huipulle.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Gothicus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #101 : 18.08.2017, klo 08:54:46 »

Jaa-a itselleni Aku on sarjakuvahahmo, eikä se päässä nyt ainakaan noin puhu. Klassisissa lyhytelokuvissa ehkä.
Joo, samoin. Ihan hyvin johonkin Ankronikkaan (huom. aavistuksen alentuva suhtautuminen aiheeseen) Akun ääni voitaisiin muuttaa "selkokieliseksi". Sitä klassista kääkätystä voitaisiin sitten kuitenkin käyttää mausteena, esimerkiksi joissakin älähdyksissä ja vaikka Akun satunnaisissa raivareissa jne.
tallennettu

"Ihminen on ihmiselle kettu."
Pässi
Nukkuja
Jäsen
Poissa

« Vastaus #102 : 18.08.2017, klo 09:27:46 »

Haaveenani olisi, että tehtäisiin todellakin niistä Barksin pitkistä tarinoista piirrettyjä.

Miksi?!
tallennettu

Hei, kuulittekstota? Ton torven torvi panee "bää bää"!
Gothicus
Jäsen
Poissa

« Vastaus #103 : 18.08.2017, klo 10:33:46 »

Miksi?!
No koska Darth Mika haluaa sellaisia. Muiden asioiden lisäksi...
tallennettu

"Ihminen on ihmiselle kettu."
outonaapuri
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #104 : 18.08.2017, klo 12:55:25 »

Joo, samoin. Ihan hyvin johonkin Ankronikkaan (huom. aavistuksen alentuva suhtautuminen aiheeseen) Akun ääni voitaisiin muuttaa "selkokieliseksi". Sitä klassista kääkätystä voitaisiin sitten kuitenkin käyttää mausteena, esimerkiksi joissakin älähdyksissä ja vaikka Akun satunnaisissa raivareissa jne.

Itse ajattelin myös näin, että korkeintaan raivareissa ja muussa kiihtymisessä voisi olla kääkätykset mukana. Jos puristit pysyisi sillä tyytyväisenä.
Itselle "se oikea Aku" on kuitenkin se Barks&Rosa jatkumon Aku, enkä kyllä ole koskaan kokenut että se niissä kääkättäisi. Eihän se sovi yhtään. Tietenkin tämä Ankronikka on monin muunkin tavoin hyvin erilainen kuin B&R-ankkamaailma, mut. Hyvä jos joillekin silti maistuu.

Roopen äänestä kyllä itse pidin paljon. Oikeastaan kaikki muut oli oikein toimivia.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: