.. Olen haeskellut netistä Vainukoirat-aiheisia sivustoja ja varsinkin piirrosnäytteitä jo vuosien ajan. / ... / Aivan mainio sarjakuva. Saakohan näitä ostaa jostain albumeina. / ... /
Piirtäjä on John M Burns. Sarjan käsikirjoittajasta mulla ei ole tietoa, liekö Burns väsännyt tarinatkin itse. ..
Joo, samaa mieltä. Vainukoirat on yksi harvoja sarjoja joita ainakin minä voin ihailla jo pelkkien piirrosten takiakin. Muistaisin että ne jutut olivat hiukan köykäisenpuoleisia.
Mutta Burns-in jälki oli aina varman dynaamista ja tarkkaa. Leikki kuvakulmilla ja lähi/etäkuvilla lisäsi vahdikkuutta ja myös joskus rankka mustankäyttö oli eloisaa, muistasin. Ja Duffy-sta oon aina pitänyt, hahmona.
Ja Burns on kai yksi niistä (harvoista?) joka osasi piirtää naisia kuvankauniina (Susanne) tai vähemmänkin (Una) sekä kaikkea siltä väliltä. On hyvin paljon tekijöitä joilla on sama "muotti" jokaisessa naispuolisessa hahmossaan ..
Mä olisin ainakin ollut aika varma että B. oli korkannut mustepullonsa mutta googlaamalla löyty kai aikas uuttakin tuotantoo, mitä nää nyt sitten onkaan. --
Sable & Fortune # 1. ja
Sable & Fortune # 2.-- j --