Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Rodolfo Ciminon kosminen oikeus (06.04.2012 klo 04:30:32)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2012, klo 00:47:04

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355624 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Liitetiedostot ei enää avaudu
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Liitetiedostot ei enää avaudu  (Luettu 2303 kertaa)
Jari Lehtinen
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan

« : 07.02.2006, klo 13:17:33 »

Viesteihin liitetyt liitetiedostot eivät enää koneellani avaudu. Ongelma on ollut olemassa ehkä toista kuukautta, en ole varma. Ennen tämä on sujunut. Nyt liitettä klikatessa tulee teksti "yhdistetään..." ja siihen jäädään ihmettelemään.

Windows XP ja Firefox 1.0.7.

Toinen kysymys: miten liitetiedostot ylipäätään saadaan mukaan viesteihin? En löydä nappuloista mitään muuta asiaan liittyvää kuin IMG-näppylän, johon olen tavannut laittaa img-tagien väliin urlin.
tallennettu

”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #1 : 07.02.2006, klo 13:23:35 »

Kyllä mulla avautuvat. Operalla. Kokeile päivittää selain.

Minä olen ensin lähettänyt viestin liitteellä ja kun se on laudalla, klikkaan linkkiä hiiren oikealla ja valitsen "kopioi linkin osoite" ja muokkaan viestiä ja liitän linkin tagien väliin.

Tietysti se käy myöskin niin että yksinkertaisesti avaa linkin ja kopioi sen urlin osoiteriviltä.

Jos on nopea ei tule edes merkintää muokkauksesta.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Jari Lehtinen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #2 : 07.02.2006, klo 13:37:03 »

Haa, vika ei ollut selaimessa vaan systematiikassa. Jossakin vaiheessa uudelleenmasennuksessa selain oli hukannut tiedon, että kuvaliitteet pitää avata Irfan Viewissä. Opetin koneelle asian uudestaan ja näytin kädestä pitäen mitä ohjelmaa käytetään. Nyt se toimii. (Öm äm... tämähän tarkoittaa sitä, että vika oli sittenkin selaimen asetuksissa... höörrr)

Mutta liitteen liittämisen vastaus oli joko asian vierestä tai en osannut kysyä oikein. Kysyn toisin:

Onko niin, että kuva, joka ei mahdu sivulle suoraan esitettävänä, on automaattisesti tekstin alla tekstilinkkinä sen liittämistavasta huolimatta? Niitä liittämistapojahan on kaiketi vain yksi, näin äskeisestä ymmärsin, koska se oli erittäin tuttua huttua. Joidenkin postauksissa on kuva auki nähtävillä heti suoraan, ja siitä huolimatta vielä tekstilinkki liitteeseen viestin alla, esim. usein Lurkerin postauksissa on näin. Toisissa postauksissa (omissani) ei tekstilinkkiä ole koskaan. Kolmansissa postauksissa pelkkä tekstilinkki. Tämä on hieman hämmentänyt...
« Viimeksi muokattu: 07.02.2006, klo 13:38:56 kirjoittanut Jari Lehtinen » tallennettu

”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #3 : 07.02.2006, klo 13:43:52 »

Eikun liite on aina tiedosto jonka olet tallentanut omalle kovalevyllesi. Ja kun lähetät viestin, liite tallentuu Kvaakkiin ja kuvalle tulee oma urli.

Kun kirjoitat viestiä, kentän vasemmasta alanurkasta lounaaseen on linkki "lisätoiminnot" ja sen alta varmaan osaat jo. Samaan tapaan kuin sähköpostissa.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Jari Lehtinen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #4 : 07.02.2006, klo 13:52:42 »

Testasin:
http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?topic=5431.msg88880#msg88880
tallennettu

Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #5 : 07.02.2006, klo 15:11:22 »

Jos sen liitekuvan haluaa myös viestiin näkösälle niinkuin Lurker tekee, niin toimii niinkuin Joe kertoi:

Minä olen ensin lähettänyt viestin liitteellä ja kun se on laudalla, klikkaan linkkiä hiiren oikealla ja valitsen "kopioi linkin osoite" ja muokkaan viestiä ja liitän linkin tagien väliin.

Mulla ei toimi se toinen tapa että klikkaisi liitettä ja sitten kopsaisi sen urlin, mutta hiiren oikealla napilla osoitteen kopsaus onnistuu.
tallennettu

echramath
Oberschtroumpfbannführer
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #6 : 22.08.2006, klo 23:07:08 »

Saisikos säädettyä niin, että nämä liitteet aukeaisivat suoraan selaimessa eivätkä tarjoutuisi imuroitaviksi. Sen verran kun minä http:tä ymmärrän, avainsana on tiedoston mime-tyyppi? Fiksu tapa käydä läpi viestin liitteet olisi valita ne naks naks naks keskinapilla Firefoxin uusin tabeihin, eikä odotella raks raks raks että Gqview näyttää ne.

Jos tätä pystyy pakottamaan ketusta, senkin saa kertoa.
tallennettu

I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: