No, jos arvelee pystyvänsä kirjoittamaan itsestään neutraalisti, linkattavaakin on ja on tehnyt jotain sen verran että on relevantti niin voihan sitä yrittää...
(Onko muuten Kiven wikisivun kuvassa tarkoituksella taustalla ne tekstit "mielenterveys" ja "viinibaari"?)
En tiedä mistä tuollainen kuva on peräisin, ja vois varmaan laittaa sinne vähän tuoreempiakin pressikuvia (joita on kyllä ladattavana kustantajan sivuilta). Kuten sanottu, mulla ei oo mitään tekemistä itseäni koskevien nettijuttujen kanssa. En oo vielä kokenut internetiä niin tärkeäksi että olisin edes saanut kotisivut pystyyn, domain toki on ollut valmiina jo toistakymmentä vuotta.
Vaikka onhan tää iso juttu. Monelle nykyään aika lailla itsestäänselvyys, itse oon sen verran vanha että mulle tää on vielä uus juttu joka hakee muotoaan, muistan hyvin kun arpanet ja funet ja 3600 baudin modeemilinja imukupilla lankapuhelimen luurissa oli reittejä maapallon ympäri, ja käyttis oli unix, se oli tuossa eilen.
Kivi
PS. Vaikea enää uskoa että vielä kun tein "Kytkijät", oli ihan realistinen ajatus että kun kolme tietokonetta lamautetaan, koko maa joutuu kaaokseen
:-)