Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu
Kvaak.fi
:n
mediatietoihin
.
Kolumnit ja matkaraportit:
Suomessa julkaistut Tarzan- ja Tarzanin poika -erikoisjulkaisut
(15.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointi sähköposti
saamatta?
26.05.2012, klo 23:28:00
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
355622
viestiä
8529
aihetta kirjoittanut
6032
jäsentä. Uusin jäsen:
salamanterinainen
Lue lisää
pikkuilmoituksesta
.
Etusivu
|
Ohjeet
|
Haku
|
Jäsenet
|
Galleria
|
Ylläpito ja toimitus
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
Kvaak.fi - keskustelu
Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
Sarjakuvien ostaminen ja keräily
Huuto.net
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
[
1
]
2
3
|
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Huuto.net (Luettu 20450 kertaa)
Justus
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Ralf on Kuningas
Huuto.net
«
:
30.12.2005, klo 22:53:12 »
Jos tämä nyt on jonkun mielestä mainos niin moderoikaa pois, mutta minusta huuto.netistä voi keskustella, on se sen verran iso laitos. Kävin viestit läpi tässä gatekoriassa enkä löytänyt tälläistä ketjua, siksi
the Uusi Aihe.
Käytättekö huuto.nettiä sarjakuvien keräilyyn? Minä käytän, juuri äsken laitoin parit huudot (en kerro mistä).Huuto.netistä löytää paremmin sarjakuvia kuin divarista.
Ärsyttää se kuppainen haku joka ei muista edellistä hakua kuten muut hakukoneet. Haenpa aku ankan taskukirjoja niin pitää aina kirjoittaa se uudestaan kun hakee numeroita 6, 8 ja 14 jne.
Hälytykset ovat vain maksaville asiakkaille (tunnistautuminen). Käyn huuto.netissä silloin tällöin, mutta kun olen impulsiivinen ihminen ja kyllästyn johonkin totaalisesti (Kvaakkailussakin oli vuoden tauko) ja innostun taas sitten niin olisi kiva jos huuto.netistä tulisi posti joka ilmottaisi että kaipaamani sarjis on tullut myyntiin.
tallennettu
AkuMies
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Re: Huuto.net
«
Vastaus #1 :
30.12.2005, klo 23:06:31 »
Lainaus käyttäjältä: Justus - 30.12.2005, klo 22:53:12
Ärsyttää se kuppainen haku joka ei muista edellistä hakua kuten muut hakukoneet. Haenpa aku ankan taskukirjoja niin pitää aina kirjoittaa se uudestaan kun hakee numeroita 6, 8 ja 14 jne.
Jos tarkoitat tätä: ainakin mäkkipuolella jos syöttää jonkin haun, niin vehje muistaa sen seuraavalla kerralla. Johtuneeko tämä sitten selaimesta, mutta sekä Safarissa, että Firefoksissa haut palautuvat.
tallennettu
Justus
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Ralf on Kuningas
«
Vastaus #2 :
30.12.2005, klo 23:27:35 »
Mulla on Mac OS X Tiger ja Firefox 1.5. Ongelma on ollut aina, eikä muualla sitä ole ollut. Eikä sen pitäisi olla selainkohtainen "ominaisuus" vaan sen pitäisi laittaa se hakulaatikko haun yläpuolelle ja esitäyttää se hakutermillä. Nyt joutuu palaamaan ja hakukenttä on tyhjä.
Testailin: 'Firefox ja Camino eivät muista, mutta Safari ja IE muistavat. Pitää kai sitten käyttää Safaria Huuto.netissä. Mozillakaan ei muista. Operaa ei taida löytyä... Eikä kiinnosta. Hyvähän se on, mutta en ole tottunut. Sama se millä surffaa kunhan on Firefox.
Edit: Netscape -> Firefox.
«
Viimeksi muokattu: 01.01.2006, klo 16:40:25 kirjoittanut Justus
»
tallennettu
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
Poissa
Sukupuoli:
«
Vastaus #3 :
31.12.2005, klo 20:28:57 »
Mulla ainakin Mozilla muistaa vanhat haut. Joku nörtti vois kertoa mistä asetuksista löytyy se kohta mikä pitää ruksata.
Huuto.nettiä olen käyttänyt aktiivisesti pari vuotta sekä myymiseen että ostamiseen. Aika paljon on tullut ostettua sellaisia sarjakuva-albumeita mitkä periaatteessa kiinnostaa mutta mitä ei jaksa etsiskellä divareista. Mutta kun ne saa muutamalla eurolla suoraan postilaatikkoon niin mielellään ostan.
Keräilykama, esim. vanhat Batmanit, tuppaa nousemaan huuto.netissä sen verran korkeisiin hintoihin, ettei niitä oikein raaski. Joskus käy tuurikin, sain esim. Larsonin Kaukana poissa vitosen 8 eurolla ja Maan miehen Marsista kahdellakympillä. Mut yleensä ottaen olen tehnyt enemmän löytöjä vähemmän harvinaisen tavaran parissa.
Huonot kokemukset: yhden kerran ostaja jätti maksamatta, mutta koska en ollut lähettänyt tuotetta etukäteen, en kärsinyt tappioita. Myin tuotteen myöhemmin uudelleen. Yhden kerran taas sain itse repalaisen Ken Parkerin, josta puuttui yksi sivu. Myyjä oli heti valmis palauttamaan rahat ja maksamaan postikulut pokkarin takaisinlähettämisestä.
Eli käytännössä mulla ei ole kovin huonoja kokemuksia vaikka kauppoja on tehtynä melkein kolmesataa.
tallennettu
Turun Sarjakuvakauppa
-
Turun Pervo-Petteri julkaisee sarjakuvia asenteella
X-men
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Comics costs too much, damned!!!
«
Vastaus #4 :
31.12.2005, klo 21:03:30 »
Lainaus käyttäjältä: Petteri Oja - 31.12.2005, klo 20:28:57
Mulla ainakin Mozilla muistaa vanhat haut. Joku nörtti vois kertoa mistä asetuksista löytyy se kohta mikä pitää ruksata.
Työkalut, asetukset ja lomaketiedot (ei suositeltavaa jos samaa konetta käyttää useampi henkilö) ja sitten ruksi paikoilleen.
Itse olen käyttänyt huutoa aikalailla ostamiseen (myynyt pikkasen) lähinnä sarjakuvia ja olen ihan tyytyväinen ollut siihen.
tallennettu
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
puro
Multirajoitteinen
Toimittaja
Poissa
Sukupuoli:
Ei se siitä suttaannu.
«
Vastaus #5 :
02.01.2006, klo 13:24:33 »
Lainaus käyttäjältä: Justus - 30.12.2005, klo 22:53:12
Käytättekö huuto.nettiä sarjakuvien keräilyyn? Minä käytän, juuri äsken laitoin parit huudot (en kerro mistä).Huuto.netistä löytää paremmin sarjakuvia kuin divarista.
Minusta huuto.net on aika turha kapine, koska käytettyjen hinnat ovat suurinpiirtein sen hintaisia, millä nettikaupoista saa uusia (lähinnä koskee siis ulkomaista sarjakuvaa).
Kotimaista sarjakuvaa en yleensä ole sieltä edes haeskelllut, koska en mielelläni osta sikaa säkissä. Sen verran mitä olen seurannut, nekin hinnat ovat kohtuullisen korkeita.
Ja jos vertaa huuto.netin hakua esim. ebayn vastaavaan, onhan se onneton...
-P.
tallennettu
pertti jarla
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
«
Vastaus #6 :
02.01.2006, klo 13:36:15 »
Huudon käyttöliittymä on aivan basa, haku on onnettoman epämukava, muuten kaupat on ylipäänsä toimineet. Festari- ja konserttilipuista eroonpääsemiseen aivan ehdoton paikka! Ainoa ongelma on tullut, kun legendaarinen Suomen Posti hävitti tilaamani kirjan välillä Porvoo-Helsinki.
tallennettu
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti
keijoahlqvist
Sarjakuvaneuvos
Avustava toimittaja
Poissa
Sukupuoli:
-
«
Vastaus #7 :
02.01.2006, klo 13:46:15 »
Lainaus käyttäjältä: pertti jarla - 02.01.2006, klo 13:36:15
Ainoa ongelma on tullut, kun legendaarinen Suomen Posti hävitti tilaamani kirjan välillä Porvoo-Helsinki.
Liikelaitostunut posti on uskomattoman kurja.
tallennettu
Keijoahlqvist, sarjisope
http://limingantaidekoulu.fi/fi/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=6
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
Poissa
Sukupuoli:
«
Vastaus #8 :
02.01.2006, klo 15:12:38 »
Joo, lähinnä niitä ongelmia on Postin kanssa jos jonkun. Olen odotellut yhtä kirjettä joka lähetettiin ennen joulua. Vieläkään ole tullut.
tallennettu
Turun Sarjakuvakauppa
-
Turun Pervo-Petteri julkaisee sarjakuvia asenteella
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
«
Vastaus #9 :
03.01.2006, klo 19:39:54 »
Multa poistettiin Soundien myynti-ilmoitus. Kerkesihän se toista vuotta olemaankin ja olin itsekin ajatellut kääntää sen toisinpäin jotta olisi selkeämpi. Että myydään vain niitä lehtiä jotka ovat jäljellä. Tulihan sekin tehtyä.
Kerran piti ostaa iso kasa videokasetteja halvalla yhdeltä tyypiltä. Maksoin 26 euroa eikä pakettia koskaan tullut. Väitti palautteessa vaan ettei ole saanut maksua. Tyyppi sai kuitenkin nopeasti 10 negaa ja lupasi hoitaa kaikkien kanssa asiat kuntoon. Ei ainakaan minun kohdallani.
Ilmoitin poliisille nettisivujen kautta ja sieltä soitettiin että haluanko viedä asian oikeuteen, muuten ei voida mitään. No en tuommoisesta summasta. Eli näemmä pikkupetoksia saa Suomen lain mukaan tehdä kun ei kukaan kuitenkaan lähde tuommoisen takia käräjöimään.
Oli muuten ilmoittanut väärän nimenkin huutonettiin. Kertoi eräs toinen jolle tuo kanssa oli tehnyt källit.
«
Viimeksi muokattu: 03.01.2006, klo 19:42:16 kirjoittanut Surfin Joe
»
tallennettu
"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Justus
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Ralf on Kuningas
«
Vastaus #10 :
04.01.2006, klo 20:23:24 »
Minulle ei ole koskaan sattunut mitään ihmeellistä. En ihan nollapalautteiselta osta yleensä, joskun artikkeli on tietysti tärkeämpi kuin myyjän profiili. En nyt kamalasti ostelekaan, saati sitten myy. Joskus olen ostanut Anttilasta videoita eurolla ja myynyt huutonetissä neljällä
.
Viime perjantaina ostamani skanneri/tulostin/monitoimilaite (Brother) saisi tulla jo.
tallennettu
Antti Vainio
Karpaattien nero
Avustava toimittaja
Poissa
«
Vastaus #11 :
06.01.2006, klo 00:07:49 »
Lainaus käyttäjältä: puro - 02.01.2006, klo 13:24:33
Minusta huuto.net on aika turha kapine, koska käytettyjen hinnat ovat suurinpiirtein sen hintaisia, millä nettikaupoista saa uusia (lähinnä koskee siis ulkomaista sarjakuvaa).
Kotimaista sarjakuvaa en yleensä ole sieltä edes haeskelllut, koska en mielelläni osta sikaa säkissä. Sen verran mitä olen seurannut, nekin hinnat ovat kohtuullisen korkeita.
Ja jos vertaa huuto.netin hakua esim. ebayn vastaavaan, onhan se onneton...
-P.
Ulkomaisia albumeita ostin tuolta joskus omasta mielestäni aivan järkevään hintaan mutta nyt tuossa ei ole mitään tolkkua, Suomalaisestakin saa uusia samaan hintaan ja niitä saa katsoa ennen kuin ostaa (mikä on kirjakaupan funktio, sen lisäksi että siellä näkee hyvännäköisiä naisia). Myyjän kannaltahan tuollainen kehitys on ilahduttavaa (jossain vaiheessa pitää itsekin päästä huonoista sarjakuvista eroon), siellä riittää ostajia jotka on aivojen puolesta kaukana mensasta ja lähellä kepua mutta rahaa on niin että ranteet taipuu. Eli tuon turhuus on suhteellista
tallennettu
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".
Janne Kuusinen
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
I.L.S.J.K.P.(R)
«
Vastaus #12 :
07.01.2006, klo 01:14:26 »
Nomuttahei: Huuto.nethän perustuu tärppeihin! Ettekö muka tunne ihan sanoinkuvaamattomia kicksejä, kun olette saaneet ostettua Sen Vuosikaupalla Haluamanne CD:n/Sarjiksen/Elokuvan tms.? Homman juju on alituinen hintaseuranta ja varpaillaan olo, sillä koko ajan ilmaantuu heitä, jotka myyvät jotain reilupeli-hintaan rahapulassa, tilanpuutteen takia, tai sitten ihan vaan saadakseen tavaran hyvään kotiin. Uskon, että hyvin harva tekee kovin järjestäytynyttä bisnestä Huuto.netin kanssa. Usein pientä ongelmaa muodostavat postimaksut, mutta niistäkin selviää taktikoinnilla, etenkin, kun on myymässä.
On muuten aika jännää, että ainakin minä saan paremmin myytyä tavaraa silloin, kun EN sisällytä postikuluja hintoihin, vaan lisään ne vielä kauppahinnan päälle kohteen jo sulkeuduttua. Mikä logiikka tuossa oikein on? Katsovatko ihmiset vain yksitotisesti noita hintoja, numeroita? Luulisi, että "(sis.pk.)" houkuttelisi huutamaan!
tallennettu
http://jannekuusinen.blogspot.com/
Esa
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
«
Vastaus #13 :
07.01.2006, klo 14:03:55 »
Huuto.net on mun tapani shoppailla. Joskus menee pitkiäkin aikoja kohteita selaillessa. Olen ostanut lähinnä CD:itä, sarjakuvia ja jokusia leffojakin. Itsellänikin on ollut myynnissä levyja ja kirjoja, mutta tällä hetkellä ei taida olla. Eihän tuolta kovin edullisesti ainakaan noita tuotteita saa. Vaikka joskus tuntuu hyvältä ostokselta, niin kun siihen lisää postikulut huomaakin, että kaupasta olisi saanut halvemmalla. Se on vain kun ei jaksa mennä Anttilaan tai divariin tonkimaan levyjä ja lehtiä. Hauskinta onkin kun odotettu paketii tulee kotiin postiin.
Nyt on meneillään ensimmäistä kertaa ongelmatapaus Huuto.netissä. Voitin huutokaupan eräästä CD-levystä ja aluksi kaupankäynti sujuikin ongelmitta, juippi kertoi tilinumeronsa ja pistin rahat sinne. Tänään tuosta tulee kuukausi kuluneeksi. Ei ole vieläkään kuulunut levyä ja kun lähetän sähköpostia tai soitan niin ei vastaa. Tekstariakin olen pistänyt. Kun laitoin negatiivista palautetta sanoi vain, että laittaa heti kun kotiutuu. Kaverilla oli kaikki edelliset n.10 palautetta positiivisia ja nyt mun jälkeen tullut yksi toinenkin negatiivinen palaute. Jos ei ala kuulumaan vieläkään vähään aikaan, pitänee koittaa saada vanhempiin yhteyttä, on kuitenkin ilmeisen nuori tyyppi. Kun poliisijutut toimii niin kuin Surfin Joe sanoi, niin sellainen ei tule kuuloonkaan. Hintakin oli alle kymmenen euroa.
«
Viimeksi muokattu: 07.01.2006, klo 14:06:09 kirjoittanut Esa
»
tallennettu
www.geocities.com/abysscomic
Feikki
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
"Truth is revealed in the smallest detail"
«
Vastaus #14 :
07.01.2006, klo 14:25:43 »
Lainaus käyttäjältä: Esa - 07.01.2006, klo 14:03:55
...
Kun laitoin negatiivista palautetta sanoi vain, että laittaa heti kun kotiutuu.
...
No sit vois olettaa, että sulle tulee postia ens viikolla, kerta viimesin erähän tais just eilen perjantaina kotiutuu.
Lähetä sille vaikka muistutus.
tallennettu
Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!
Sivuja:
[
1
]
2
3
|
Siirry ylös
Tulostusversio
« edellinen
seuraava »
Siirry: