Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Ritari, aseenkantaja ja Bois-Mauryn tornit (31.10.2017 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
19.11.2017, klo 01:08:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
460258 viestiä 10204 aihetta kirjoittanut 7208 jäsentä. Uusin jäsen: Prunus Padus
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvaelokuvat, -TV-sarjat ja animaatiot
| | |-+  Vanhat piirretyt ja muut nostalgiset lastenohjelmat
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vanhat piirretyt ja muut nostalgiset lastenohjelmat  (Luettu 370796 kertaa)
jaxter
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #915 : 06.08.2015, klo 23:23:16 »

Hei kaikki.

Monet vastaukset olen löytänyt etsimiini piirrettyihin luettuani tätä foorumia. Kiitokset kaikille.

Mutta nyt vuosia askarruttaneeseen kysymykseen.. Enkä mielestäni aikaisemmin törmännyt vastaavaan kyselyyn.

Eli kyseessä on muistaakseni tv1 tai tv2:lla pyörinyt lastenohjelma, jossa oli piirrettyjä satuja. Esittämiseaika taisi olla about klo 18.00. Jokaisen jakson lopussa selostaja (muistaakseni Heikki Määttänen) sanoi "tarina ei pääty tähän, se jatkuu vielä vähän" ja tämän jälkeen tarina kerrottiin pikaisesti loppuun. Jakson lopussa tekijöiden nimet olivat tummalla taustalla olevassa punakehyksellisessä boksissa.

Olen hakenut ko ohjelmasarjan nimeä jo vuosia  Sad
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #916 : 06.08.2015, klo 23:39:24 »

Millähän vuosikymmenellä tätä sarjaa esitettiin? Ei tosin kilkuta kelloja, mutta voisi tuo auttaa hiukkasen muita tuntijoita.  Smiley

Timo
tallennettu

jaxter
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #917 : 10.08.2015, klo 00:10:14 »

Tosiaan. Pääsi unohtumaan  Undecided

Itse muistan ohjelman tulleen noin vuosien 1995 - 1997 välisenä aikana.   Roll Eyes
tallennettu
Riffe
Man of Tomorrow
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #918 : 11.11.2015, klo 20:13:10 »

En nyt tiedä että onko juuri tämä ketu oikea paikka, mutta.

Jaska Jokusen ääninäyttelijä joutuu vankilaan.
tallennettu
BABABA
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #919 : 29.11.2015, klo 12:39:52 »

Oliko alku tämän näköinen siinä sun muistamassa piirretyssä? Löysin vanhempien luota sen vanhan videon jossa se hakemani piirretty löytyi. Jopa videonauhurikin vielä toimi Smiley Sain kuvattua pienen pätkän, mutta ääni ei ole kummonenkaan siinä..

https://www.youtube.com/watch?v=X9m64Sa8Z-E&feature=youtu.be

Tämä on just se, tai ainakin kuvausten perusteella itse hain juuri samaa! Ja löysin tuon pätkän pohjalta vähän lisää. Tää on semmosen animaattorin tekele ku Sergio Minuti ja pätkä on varmaankin joku kokoelma sen animaatioista.
http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/$(KGrHqZHJBoE7yJMVJ(eBO9czmLsEQ~~60_1.JPG

Olispa mahtava jos tän löytäisi jostaki katottavaksi asti. Itse en nopsalla haulla löytänyt edes tuosta tekijästä juuri mitään kuin italiaksi.
tallennettu
Sepesusi84
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #920 : 12.10.2017, klo 10:20:51 »

Mä tästä yritin juu aikaisemmin saada vinkkiä et muistuis paremmin mieleen, siinä tosiaan lenteli juna avaruudessa, moikkas aurinkoa ja kuuta, ne mäkin muistan ja ton suden.

Animaatio oli nimeltään Pikku Juna 1985, löytyy englanninkielisenä youtubesta. Tosin itseen iski nuo hauskat suomidubbaukset, taisi olla eija ahvoa jne. Ohessa linkki:
https://youtu.be/ZTBZfHZ-rrQ
tallennettu
Sivuja: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: