Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mestaaja omilla nettisivuillaan (14.05.2012 klo 17:07:17)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 19:13:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355610 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Phil Corrigan, salainen agentti X-9
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Phil Corrigan, salainen agentti X-9  (Luettu 3597 kertaa)
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #30 : 14.10.2010, klo 15:07:51 »

Siirretty Agentti x-9 ketjusta tänne:

Heips,

Nyt se sitten saapui tilattuna Akateemiseen IDW X-9 Al WIlliamsonin Secret Agent.
Selailin sitä tänään mutten vielä pystynyt ottamaan kotiin saakka. Täytyy odottaa kuun loppua kun tulee hieman rahaa.

Mutta yleis-silmäys kirjaan. Koko oli aika masiivinen ja paperi ihan kohtalaisen laatuista kirjapaino paperia. Ehkä jotain 120 grammasta tai hivenen paksumpaa. Paino jälki ihan kohtalainen. Mutta yhdestä asiasta nillitän. En osaa sanoa sitä millainen on ollut alkuperäinen materiaali josta tuo kirja on koottu. Joissakin stripeissä hiusviivat ruuduissa  olivat jotenkin epätasaisia ja haaleita. Mistä tuollainen epätasaisuus johtuu? Ne eivät olleet lainkaan tarkkoja esimerkiksi naisten kasvoissa olevat hienot hius viivat vaan sellaista utuista säröilevää viivaa. Ja kirjan loppuosassa oli eräät stripit tosi huonoista materiaalista skannattu. Pääasia että nyt saa nuo kaikki stripit yksissä kansissa.
Mutta muuten ihan ostamisen arvoinen hyvä sarjakuvakirja.

« Viimeksi muokattu: 11.11.2011, klo 00:54:05 kirjoittanut Orjan May » tallennettu
The Spirit
Lukijakommentaattori
Jäsen
Poissa

The Citizen Kane of comics.

« Vastaus #31 : 11.11.2011, klo 00:50:15 »

Amazon.comissa näkyi olevan ykös- ja kakososa 20 usd/kpl (15,23 ecua). Saapa nähdä oliko kannattava ostos tämä Salainen Agentti. Ei ole tullut aiemmin luettua Corrigania.
tallennettu
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #32 : 15.01.2012, klo 20:23:10 »

Kävin tilaamassa Secret Agent Corrican kirjan tänään Suomalaisesta kirjakaupasta, koska Akateemisesta kysyessäni hintaa sanottiin, että 49 euroa. Suomalaisesta kirjakaupasta sain sen halvemmalla eli 36 euroa. Ihmettelin hieman sitä, että mistä ihmeestä Akateeminen tilaa noita kirjoja, kun saman saa kilpailijalta edullisemmin?

Odotan kovasti että saan kirjan.
tallennettu
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #33 : 15.01.2012, klo 20:26:54 »

Kävin tilaamassa Secret Agent Corrican kirjan tänään Suomalaisesta kirjakaupasta,
Kolmososanko tilasit?
tallennettu
Janne
Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
Valvoja
Poissa

Hornan kekäleet!

« Vastaus #34 : 17.01.2012, klo 00:15:41 »

Kyllä suomalaisen verkkokaupassa näyttää olevan 1, 2 ja 3 samalla hinnalla eli 35. Kanta-asiakkaan verkkohinta on 27,30.
tallennettu

"Tex-tieteen yli-morisco"
Orjan May
Galleriataiteilija
Poissa

« Vastaus #35 : 17.01.2012, klo 00:44:21 »

Joo. Tilasin tosiaan tuon volume 3:sen. Nyt minulla on kaikki osat jotka ovat ilmestyneet. Olen ne tilaillut kirjakaupan kautta. Jos jotakuta kiinnostaa, niin Helsingin Akateemisessa oli hyllyssä osia 1 ja 2. Ja kolmas osa kuulemma on tilattu 2 kappaletta. Tulevat n. 3 viikon sisällä putiikkiin.
Rahaa tilailla mitään uutta ei nyt ole, kun on isoja menoja ollut viime aikoina.

Noista kirjoista sanoisin, että ovat painettu minusta ihan kelvolliselle mukavan paksulle paperille. Sivut ovat vaakatasossa joten ruudut ovat ihanan isoja sopivasti. Mutta joissakin sivuissa ruuduissa on hiusviivat sillei niinkuin huonosti näkyvissä, joka tarkoittaa kait sitä, ettei niitä ole skannattu ihan sillein hyvin kuin olisi pitänyt. Mutta ei suinkaan kaikki srtipit. Minä annan arvosanaksi ihan kiitettävän jo senkin vuoksi, että nyt pääsen vihdoinkin eroon kaikista Ruotsalaisista Acentti x-9 seikkailuista, joita minulla on iso kasa ja saan vastineeksi näistä IDW:n julkaisuista kaikki Al Ailliamsonin piirtämät Agentti X-9 seikkailut. Ajattelin antaa noi ruattinkieliset eräälle Al Williamsonin fanille koska minulla ei ole niille enään käyttöä.
Sitten sellainen pikku-juttu ainakin minulla ilmeni. Tuo kirja on aika painava pitää sylissä.
Huomaan, että ranne rasittuu tälläisen paksun kirjan kanssa, kun sitä pitää massun päällä sängyssä.
Minä pidän kovasti maata sängyssä ja lukea sarjakuvii, koska laskimo ja selkä-vaivojeni takia istuminen on usein niin kamalaa, että itkua ihan tosissaan väännän. Sen takia minun on vaikeaa piirtää nykyään kipujen takia.

ps. Olen sitä mieltä, että jos sinua hyvä kvaakkilainen hyvän sarjakuvan ystävä kiinnostaa Al Williamsonin taide, kannattaa tilata noita kirjoja. Olen nimittäin varma siitä, että kun noista opuksista on myyty painos lopuun, jos sitten ei oteta 2. painosta, niin armottomasti Internetissä noiden kirjojen arvo ja hinta nousee kovasti. Näin on käynyt esimerkiksi Moebiuksen kirjojen kanssa.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2012, klo 10:48:24 kirjoittanut Orjan May » tallennettu
The Spirit
Lukijakommentaattori
Jäsen
Poissa

The Citizen Kane of comics.

« Vastaus #36 : 14.02.2012, klo 01:28:33 »

Tuossa kolmoskirjassa näkyy mielestäni se, että nuo loppupään stripit on kai pääosin tussanut ja lyikkäröinytkin Carlos Garzon (ks. esipuhe). Ei ole viiva yhtä aistikasta kun Williamsonilla, mutta ilman muuta luen loppuun Smiley

Nelososaa (vuodet 74-77) pukkaa sitten heinäkuussa ensi kesänä.

Tuo kirja on aika painava pitää sylissä.
Huomaan, että ranne rasittuu tälläisen paksun kirjan kanssa, kun sitä pitää massun päällä sängyssä.

Oletko kokeillut Book Seat -kirjatyynyä? Voi olla, että nämä kirjat on liian isoja ja painavia siihen.
tallennettu
Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

Entinen Satunnainen kävijä

« Vastaus #37 : 10.05.2012, klo 12:09:50 »

Tämä info on jo ollut tulevien julkaisujen ketjussa, mutta laitettakoon se myös sankarin omaan ketjuun. Corrigan saa ensimmäisen suomalaisen albuminsa syyskuussa. Mukavaa, että tavoitteena on julkaista kaikki Goodwinin ja Williamsonin tekemät seikkailut kronologisesti.

Arthousen syksyn ohjelma
tallennettu
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #38 : 10.05.2012, klo 12:12:23 »

Onhan Corrigan eli agentti X-9 aikaisemminkin saanut oman albumin. Eikös Jalava julkaissut joskus sen Alex Raymondin piirtämän, sarjan alkupään stripeistä koostuvan albumin?
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

Entinen Satunnainen kävijä

« Vastaus #39 : 10.05.2012, klo 12:27:57 »

Muistin kyllä tuon Jalavan vanhan Agentti X-9 -albumin. Jos ollaan tarkkoja, sarjan nimi ei ollut tuolloin vielä Salainen agentti Corrigan. Corrigan-nimi tuli sarjan otsikkoon juuri näissä Goodwinin ja Williamsonin stripeissä 60-luvun lopulla kun he modernisoivat sarjan.

Olen muuten huomaavinani Jalavan sarjoissa paluuta kustantamon alkuvuosiin: tulee Taika-Jimiä, Modestyä ja Agentti X-9:ää.
tallennettu
Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #40 : 10.05.2012, klo 12:31:56 »

Jep, ei ole Raymondin piirtämällä sarjalla mitään muuta tekemistä Corriganin kanssa kuin Agentti X9 -nimi. En olisi kyllä uskonut, että tämä tulee Suomeksi. Jalavalle oso kiitos. Toivottavasti ostajia riittää.
tallennettu
Veli Loponen
Isoveli
Ylläpitäjä
Poissa

<><

« Vastaus #41 : 10.05.2012, klo 12:46:15 »

Joo, mä tiedän, että alunperin mentiin eri nimellä. Samasta sarjasta kuitenkin periaatteessa on kyse.
tallennettu

Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #42 : 23.05.2012, klo 06:53:18 »

Corriganin nimi tuli mukaan Mel Graffin aikana, eli niissä joissa X9-lehden sarjoissa nimi oli Paul Kelly. Otsikko voikin olla eri juttu, en mene vannomaan.

Raymondin aikana X-9:n nimeä ei kerrottu.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: