Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Rodolfo Ciminon kosminen oikeus (06.04.2012 klo 04:30:32)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 20:20:30

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355613 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Aku Ankka ja kumppanit
| | |-+  Mikä ihmeen Aku Ankka?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mikä ihmeen Aku Ankka?  (Luettu 3192 kertaa)
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 19.11.2003, klo 20:09:36 »

Uusin numero tuli. Aku Ankka jossa ei ole Aku Ankkaa.

Olisivat julkaisseet Mikin juhlanumeron omana julkaisunaan, olisin minä sen ostanut mutta Aku Ankassa on oltava mukana Aku Ankka.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Esa
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1 : 19.11.2003, klo 21:13:26 »

Hyvä! Ei sitä Mikkiäkään yleensä ole ollenkaan Aku Ankassa. Tää vähän tasas tilei. Oli muuten hieno se Scarpan Mikki-seikkailu! Mikki ja Minni 75 v ja yhä niin nuorekkaita. Onneks olkoon!!!
tallennettu

Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #2 : 20.11.2003, klo 08:16:10 »

Hyvä! Ei sitä Mikkiäkään yleensä ole ollenkaan Aku Ankassa. Tää vähän tasas tilei. Oli muuten hieno se Scarpan Mikki-seikkailu! Mikki ja Minni 75 v ja yhä niin nuorekkaita. Onneks olkoon!!!

Olivathan kaikki tarinat hyviä mutta Aku Ankassa pitää olla itse Aku mukana. Olisi ollut edes synttärivieraana.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Kookos
Jäsen
Poissa

« Vastaus #3 : 22.11.2003, klo 16:11:58 »

Erittäin hyvä tuo viime numero mielestäni, vaikka en ole mikään Mikin ystävä itse. Annan anteeksi ankkojen puuttumisen tällä kertaa.
tallennettu

Kai Saarto
Aeroneus
Uusi jäsen
*
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #4 : 22.11.2003, klo 19:48:59 »

Pyhäin häväistystä sanon minä!
...Itse asiassa en edes huomannut että aku puuttui,luin vain lehden ja petyin jälleen kerran mikki tarinoihin.
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #5 : 22.11.2003, klo 21:02:52 »

tällä kertaa.

Kunhan ei toistu kovin usein.  Grin
« Viimeksi muokattu: 22.11.2003, klo 21:03:10 kirjoittanut Jukka Laine » tallennettu

Leo
Valvoja
Poissa

« Vastaus #6 : 23.11.2003, klo 08:49:20 »

Uusin Mikki Hiiri- numero oli kyllä aika hauska vaikka Aku puuttuikin. Itse en yleensä Mikki tarinoista pidä, mutta tällä kertaa mukana ollut Scarpan tarina oli mielestäni erittäin hauska. Itse asiassa en ollut edes huomannut että Aku puuttuu.
tallennettu
Lateksu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #7 : 04.05.2005, klo 16:39:47 »

Tasasihan se vähän tilejä,kun joka numerossa ei välttämättä edes ole Manuel Gonzalesin vitsi-sarjaa.En minäkään niin hirveästi Mikki-tarinoista pidä,mutta sanoihan Walt Disneykin:"älkää vain unohtako sitä tosiseikkaa,että kaikki tämä alkoi hiirestä."
tallennettu
ponsse
Uusi jäsen
*
Poissa

Koska koirat alkoivat lentää??

« Vastaus #8 : 04.05.2005, klo 23:37:29 »

Tekis mieli repiä koko lehti....
tallennettu
VesaK
Toimittaja
**
Paikalla

Oh, Santo cielo!

« Vastaus #9 : 05.05.2005, klo 17:32:56 »

Aku vetoaa suomalaiseen kansanluonteeseen enemmän kuin Mikki, etelämpänä Euroopassa asia on sitten toisiappäin. Siksi Taskukirjoissakin parhaat kirjoittajat ja piirtäjät on ohjattu tekemään Topolino-Mikkiä, Paperino-Aku on ..hmmm... kokeilevampien tekijöiden käsissä.
tallennettu

En nyt aio kysyä miten se on sinne joutunut.
Asterix-fani
Sählääjä
Jäsen
Poissa

Desinit in piscem mulier formosa superne

« Vastaus #10 : 05.05.2005, klo 18:24:31 »

Aku Ankassa on oltava mukana Aku Ankka.

Olen samaa mieltä. Onneksi en ostanut kyseistä lehteä  Tongue

Itse en oikein pidä Mikki Hiirestä, jostain syystä. Minä haluan mielummin katsoa ikuisesti epäonnessa olevaa ankkaa, kuin hiirestä joka uskoo olevansa hyväkin dekkari.

Aku Ankka olisi, kyllä juu, voinut julkaista tavallisen Aku Ankan, ja sen liitteenä sitten juhlanumero Mikistä.

Mutta eiväthän ne sitä voi tehdä. Ei olekaan kummallista, että Tanskan, Norjan ja Ruotsin tavallinen Aku-lehti on 64 sivua, ja paksu numero on sitten 96 sivuinen, kuin taas Suomessa tavallinen lehti on kai 34? sivua  ja paksu erikoisnumero 52 sivua  Undecided
tallennettu

(Don't worry - There's no sugar)
ponsse
Uusi jäsen
*
Poissa

Koska koirat alkoivat lentää??

« Vastaus #11 : 05.05.2005, klo 20:03:49 »

Jotkut mikit on ihan ok, mutta suurin osa on täyttä kakkaa... oikeastaan itselläni on aina välillä joku ihmeen mikkikausi menossa, ehkä kerran 5 vuodessa=)
tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #12 : 05.05.2005, klo 20:17:08 »

Eihän Mikki enää edes leiki dekkaria. Miten ne dekkarimikit niin totaalisesti hävisivätkin? Lukijat tosin tuntuivat Omassa Nurkassa olevan kypsyneitä niihin.

Eikö Ankka enää olekaan yksi yhteen esim. Saksan kanssa? Saksassa dekkarimikit olivat kuulemma suosittuja.
tallennettu

VesaK
Toimittaja
**
Paikalla

Oh, Santo cielo!

« Vastaus #13 : 07.05.2005, klo 16:14:37 »

Eikö Ankka enää olekaan yksi yhteen esim. Saksan kanssa? Saksassa dekkarimikit olivat kuulemma suosittuja.

Ei, kyllä nykyisin Suomen toimituksella on valta päättää mitä ja millaisia tarinoita se haluaa julkaista. Sekä, kuten on todettu, SanomaWSOY omistaa myös esimerkiksi Hollannin Ankan... 
tallennettu

En nyt aio kysyä miten se on sinne joutunut.
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #14 : 07.05.2005, klo 19:10:33 »

Niin epäilinkin. Mutta joku spessu nykyisistä dekkarimikeistä voisi olla asiallinen julkaista.

Ja ne Paul Murryn ja Dan Spieglen yhteiset Agentti-Mikit haluaisin nähdä. Ankkalinnan pamauksessa oli juttua. Eli idea oli että Murry piirsi vain Mikin ja Hessun. Kaikki muut hahmot sekä taustat teki Spiegle realistiseen seikkailusarjakuvatyyliin 60-luvun lopulla.

tallennettu

Sivuja: [1] 2 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: