Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 20:20:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355613 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Alternative ja omakustanteet
| | |-+  Sökes
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sökes  (Luettu 951 kertaa)
mikkeX
Uusi jäsen
*
Poissa

« : 10.11.2005, klo 10:36:58 »

Ursäkta att jag varken skriver, talar eller läser finska - jag ger ut den svenska Komika Magasin (www.komika.se) som nyligen kom med sitt första nummer.

Jag vill gärna ta upp det intressanta som händer runt om i europa på seriefronten - och på grund av att jag inte kan finska kan jag inte följa det som händer i Finland.

Jag söker några saker:
 - Någon som kan skriva då och då vad som händer på den finska alternativscenen för serier, helst en återkommande spalt i tidningen (tidningen är tänkt att komma med minst fyra nummer per år).
- Någon som kan skriva en längre artikel om hur det ser ut för finska smallpress-förlag - historia framtid och så vidare.

Jag söker också serier - dessa kan vara på svenska eller engelska (översätts sedan till svenska).

Än så länge finns det inga pengar i Komika Magasin - därför får heller inte någon betalt - men inom en snar framtid så bör vi ha fixat i alla fall en grundläggande finansiering för att kunna betala för bidrag - båda serier och artiklar/notiser.

Om intresse, konatkta mig på: info@komika.se
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: