Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mustapukuinen mies (18.05.2012 klo 18:29:56)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 21:23:37

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355617 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  miksi rekisteröidyit juuri "Kvaakin" sivuille?
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: miksi rekisteröidyit juuri "Kvaakin" sivuille?  (Luettu 14818 kertaa)
Hui_hai
kirjastotätisetä
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #60 : 24.11.2008, klo 13:35:57 »

Monen vuoden passiivikvaakkailun jälkeen rekisteröidyin vasta kun eräässä säikeessä keskusteltiin aiheesta, josta itse tiesin paljon mutta keskustelijat vähän. Luen kyllä useinkin mitä Kvaakkiin kirjoitellaan, mutta harvoin innostun itse olemaan äänessä. Yleensä pienen odottelun jälkeen joku muu tulee sanoneeksi ne olennaisimmat pointit joita mielessä liikkuu. Kirjoittelen työni puolesta jo mielestäni ihan tarpeeksi ja vaikka sarjakuvat ovatkin innostava aihe, niin niistäkin saan puhua ja kirjoittaa ihan muissa yhteyksissä aika lailla tarpeeksi, enkä muutenkaan koe olevani ihminen joka haluaa kertoa muille miten ja mitä sarjakuvia heidän pitäisi fanittaa vaikka työni puolesta sarjakuvia suosittelenkin aika usein.

tallennettu

"Vapaa-aika ilman kirjoja on yhtä kuin kuolema ja elävän ihmisen
hauta." [Lucius Annaeus Seneca]
echramath
Oberschtroumpfbannführer
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #61 : 24.11.2008, klo 17:05:27 »

Aika hurjaa silleen, että joku viitsii lueskella vuosia foorumia rekisteröitymättä, sen vielä ymmärtää jos ei itse postaa, mutta ettei anna softan pitää mitään kirjaa siitä, mitä on jo lukenut...
tallennettu

I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag
Aura
Wannabe
Jäsen
Poissa

« Vastaus #62 : 24.11.2008, klo 17:44:35 »

Aika hurjaa silleen, että joku viitsii lueskella vuosia foorumia rekisteröitymättä, sen vielä ymmärtää jos ei itse postaa, mutta ettei anna softan pitää mitään kirjaa siitä, mitä on jo lukenut...

Itse taisin lukea Kvaakkia jotain vuoden ennen rekisteröitymistä ja nykyään on muutama foorumi joita toisinaan luen mutta en ole viitsinyt rekisteröityä. Eipähän tullut auottua päätään, ja joku muu yleensä sanookin asiat paremmin. Keskustelufoorumit ovat tietyllä tavalla rasittavia, mutta en ole loppujen lopuksi suunnitellut täältä lähteväni, vaikka sitä päätä on tullut auottua ihan liiankin kanssa...
tallennettu

Hui_hai
kirjastotätisetä
Jäsen
Poissa

« Vastaus #63 : 25.11.2008, klo 15:40:33 »

Ennen rekisteröitymistä luin pääasiassa Uutisia ja Arvosteluja etusivulta ja niiden kanssa ei ole oikeastaan paljoakaan etua rekisteröitymisestä. Ja kun keskusteluista ei seuraa kuin joitakin harvoja, niin eipä tuosta softan tarjoamasta muistin tuesta nyt hirveästi iloa ole. Eikä ole edelleenkään. Muistan ihan tarpeeksi hyvin mitä olen seurannut ilmankin ja jos en muista, niin ei se menetys nyt niin suuri ole.
tallennettu

"Vapaa-aika ilman kirjoja on yhtä kuin kuolema ja elävän ihmisen
hauta." [Lucius Annaeus Seneca]
Sivuja: 1 2 3 4 [5] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: