Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Suomessa julkaistut Tarzan- ja Tarzanin poika -erikoisjulkaisut (15.02.2012 klo 10:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 17:47:16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355603 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Vanhat jutut pois
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vanhat jutut pois  (Luettu 6822 kertaa)
devilis6
Mr.Devilish
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

To Live Is To Die...

« : 13.06.2005, klo 18:28:24 »

Onko mahdollista ryhtyä poistamaan kaikkein vanhimpia aiheita pois?

Minua ainakin häiritsee vanhat jutut,
jotka kummittelevat ikuisesti KVAAKissa.
tallennettu

Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #1 : 13.06.2005, klo 19:02:31 »

Mitäs ne ketään haittaa? Ja on siellä vanhoissa ihan järkevääkin, esim. sarjakuvan painokuntoon saattamisesta.

Jos on joskus kirjoittanut jotain hölmöä, niin senhän voi itse poistaa.
Tosin viestiketjuista tulee tällä tavalla ihan käsittämättömiä.
tallennettu
Hege
väsähtänyt
Jäsen
Poissa

« Vastaus #2 : 13.06.2005, klo 19:12:18 »

Ja jossain välissä joku erehtyy käyttämään searchiä ja havaitsee että hänen mielessään ollut aihe onkin jo ollut kattavan keskustelun alaisena ja päättää täten jättää uuden ketjun aloittamisen väliin.

Osa tällaisten foorumien olemassaolon suurista iloista on se, että niissä on paljon tietoa. Ja jos niitä poistettaisiin niin eikös kohta olisi joku taas kyselemässä siveltimestä ja skannerista ja paperin laaduista, ja kun tämä toistuu tarpeeksi monta kertaa voipi vanhempi kvaakkaaja todeta kertoneensa samata jorinat jo n kertaa ja jättää tiedon jakamisen väliin. Ja se on kaikkien tappio.
tallennettu

But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.
Lurker
Vieras
« Vastaus #3 : 14.06.2005, klo 07:41:46 »

Kun Googlella hakee tietoa sarjakuvista, yllättävän usein osumat osoittavat tänne Kvaakiin. Sitä kautta saadaan varmasti myös kävijöitä näille sivuille.

Kvaak on mielestäni sarjakuvan tietosäilö, jota ei kannata ruveta turhaan tyhjentämään.
tallennettu
Tatu Junni
Jäsen
Poissa

« Vastaus #4 : 14.06.2005, klo 08:22:51 »

Ehdotuksena aika omituinen. Hieman samaa henkeä kuin siinä, että internetistä poistettaisiin muutama miljoona sivustoa, koska minä en ehdi/jaksa/osaa lukea niitä. Allekirjoittanut on ainakin jättänyt pari tusinaa turhaa ketjua avaamatta, kun on muutaman tunnin ensin noita vanhoja topiceja käynyt läpi.
tallennettu
devilis6
Mr.Devilish
Jäsen
Poissa

To Live Is To Die...

« Vastaus #5 : 14.06.2005, klo 09:02:44 »

Ehdotuksena aika omituinen. Hieman samaa henkeä kuin siinä, että internetistä poistettaisiin muutama miljoona sivustoa, koska minä en ehdi/jaksa/osaa lukea niitä. Allekirjoittanut on ainakin jättänyt pari tusinaa turhaa ketjua avaamatta, kun on muutaman tunnin ensin noita vanhoja topiceja käynyt läpi.

Tottakai kvaakissa on säilyttämisen arvosta vanhaa tietoa.
Sieltä löytyy myös täysin turhaa vanhentunutta kamaa.
Ja kaikki eivät lue tunteja vanhoja topiceja.
tallennettu

Tertsi
Mutsi Naamio
Toimittaja
**
Poissa

« Vastaus #6 : 14.06.2005, klo 10:09:35 »

Sittenhän vanhat viestit eivät heitä häiritse.
Ja haku-toimintokin on olemassa.

En ymmärrä, mihin pyrit.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2005, klo 10:14:29 kirjoittanut tertsi » tallennettu
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Paikalla

« Vastaus #7 : 16.06.2005, klo 21:29:32 »

Tottakai kvaakissa on säilyttämisen arvosta vanhaa tietoa.
Sieltä löytyy myös täysin turhaa vanhentunutta kamaa.

Pane vaikka tähän ketjuun linkkejä täysin turhasta vanhentuneesta kamasta niin katsotaan onko syytä poistaa. Olen itsekin huomannut sellaisia mutta olen tuuminut että jollekin ne voivat olla tärkeitä.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
Rac
Jäsen
Poissa

« Vastaus #8 : 06.07.2005, klo 21:01:09 »

Käsittämätön idea ruveta poistelemaan vanhoja threadeja.  Tongue
tallennettu

"Excuse me. Have you ever danced with the devil by the pale moonlight?" -Batman
devilis6
Mr.Devilish
Jäsen
Poissa

To Live Is To Die...

« Vastaus #9 : 28.07.2005, klo 09:47:33 »

Käsittämätön idea ruveta poistelemaan vanhoja threadeja.  Tongue

Joistakin käsittämättömistä ideoista on syntynyt isoja asioita...  Lips Sealed
tallennettu

JZ
Karva-apina
Jäsen
Poissa

Kaverini Nalle

« Vastaus #10 : 28.07.2005, klo 09:53:51 »

Itse ku tulin mukaan tänne Kvaakiin niin koin pienen pakokauhun ku nuita threadeja on niin pirusti. En oikeen löytäny kaikkia mihin olin kirjoittanut ja muutenki oli vähä hankala seurata nuita juttuja. Siinä mielessä pieni siivous tekisi terää. Enää en pidä sitä niin tarpeellisena kun olen nyt oppinu nuo niksit mutta olen myös sitä mieltä että esim sekalaiset alueella on muutamia otsikoita joita tuskin enää tarvii edes kukaa googlettaja.
tallennettu

bgt
Jäsen
Poissa

Grrr....

« Vastaus #11 : 28.07.2005, klo 10:22:38 »

Ei kaikkea tarvitse lukea tai seurata. Mutta kun on jokin asia mielessä, kannattaa haku-toiminnolla katsoa ensin, ettei aloita uusiksi asiaa, joka on jo käsitelty. Monasti löytyy jokin vanha ketju, jossa voi omaan kysymykseen olla jo vastauskin ja jos ei ole, niin on mielestäni kivempi kaivaa vanha ketju esiin omien tarkennusten kysymykseksi, niin muillekin palautuu mahdollisesti asiaan liittyvät näkökulmat esiin.
tallennettu

Also spracht Blau Tiger.
JZ
Karva-apina
Jäsen
Poissa

Kaverini Nalle

« Vastaus #12 : 28.07.2005, klo 10:28:02 »

Ei kaikkea tarvitse lukea tai seurata. Mutta kun on jokin asia mielessä, kannattaa haku-toiminnolla katsoa ensin, ettei aloita uusiksi asiaa, joka on jo käsitelty. Monasti löytyy jokin vanha ketju, jossa voi omaan kysymykseen olla jo vastauskin ja jos ei ole, niin on mielestäni kivempi kaivaa vanha ketju esiin omien tarkennusten kysymykseksi, niin muillekin palautuu mahdollisesti asiaan liittyvät näkökulmat esiin.

En olekaan kaikkia lukemassa vaan tarkoitin sitä että kun minäkin olen tällainen apina jonka on nyt välttämättä pakko kommentoida joka asiaa niin myöhemmin kun etsin vastauksia omiin kommentteihin niin siinä onkin etsimistä. Nyt löydänkin ne jo suht helpoksi mutta alussa se oli melkosta räpellystä ja kaaosta.
tallennettu

keijoahlqvist
Sarjakuvaneuvos
Avustava toimittaja
*
Poissa

-

« Vastaus #13 : 28.07.2005, klo 11:00:52 »

Huh: paikalliskirjastosta poistettiin vanhoja kirjoja että tulis tilaa uusille.

Nyt niitä vanhoja kirjoja ei saa enää mistään.

Museotoimi harmittelee että lähihistoria katoaa. Värivalokuvat haalistuvat pilalle ellei niitä skannaile, joten kohta emme tiedä miltä näytti (sinänsä tylsät) 60-luvun synttärijuhlat ja kesämökkiriennot.
tallennettu

AkuMies
Jäsen
Poissa

« Vastaus #14 : 28.07.2005, klo 11:08:41 »

Museotoimi harmittelee että lähihistoria katoaa. Värivalokuvat haalistuvat pilalle ellei niitä skannaile, joten kohta emme tiedä miltä näytti (sinänsä tylsät) 60-luvun synttärijuhlat ja kesämökkiriennot.

Miten valokuvat saisi säilöttyä niin että ne kestäisivät? Ainakaan sähköinen tieto ei ole niin kestävää, kuin vaikkapa nämä valokuvat. Jos Windows yllättäen kaatuu? Tai Macintoshissa kiintolevy hajoaa? Kaikk' on mänt jo on unohtanut varmuuskopioida. Eikä CD:t tai DVD:t ole niin haavoittumattomia. Vaikeaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: