Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Rodolfo Ciminon kosminen oikeus (06.04.2012 klo 04:30:32)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 17:07:36

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355604 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  DC vai Marvel
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Äänestys
Kysymys: Kumpi on parempi Dc vai Marvel???  (Äänestys päättynyt: 11.06.2005, klo 23:50:10)
DC - 15 (60%)
Marvel - 10 (40%)
Äänestäjiä yhteensä: 24

Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: DC vai Marvel  (Luettu 7602 kertaa)
Korro
Opiskelia
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #120 : 14.08.2011, klo 17:33:18 »

Necroshkaa lukematta jättäminen oli nähtävästi fiksu päätös koska ostin juuri viimeviikolla Blackest nightin. BL oli kyllä sellanen sekasoppa näin positiivisessa merkityksessä. Olen pitkään kritisoinut kaikkia Suomi/marvel julkaisuja negatiiviseen sävyyn. Tuntuu että hyvää materiaalia ei vaan löydä nykypäivän Marvel julkaisuista. New Avengerien lukeminen stoppas siihen kun Immonen palasi sorvin ääreen. (Immonen,ei mulla oikeasti ole mitään sua vastaan) Koska Leinilin aikoihin eli (Secret Invasion) NA:aa oli kuin lottovoitto. Tarina kulki ja Yu kuvitteli tasaseen sävyyn. Se miellyttää minua , kovasti. Secret invasion oli vähän niin ja näin mut hei , kaikkia ei voi miellyttää. Kovasti näiden marvel-kokemusten jälkeen DC + muut kustantajat ovat alkaneet kiinnostamaan. Dark Horsen Abe Sapien -tradea suosittelen.
tallennettu

Hyvinkää? Kuka sinne haluaa? -Salatut elämät
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #121 : 14.08.2011, klo 21:19:24 »

Blackest Nightin ongelma oli että se levisi n+1 lehteen joista isohkolla osalla ei ollut sen kummempaa vaikutusta päätarinaan (eli mallia BL-sormus ja sen haltija käy vilahtamassa jossain lehdessä muutaman ruudun ajan), Necroshan ongelma oli täysin typerä juoni ja se että mikään muu sankari/ryhmä ei huomannut mitään (okei Kostajilla oli omat ongelmansa mutta entäs Ihmenelkut ja n+1 muuta sankaria?), ilmeisesti Marvelilla haluttiin eroon Selenestä (joka ei kovin useasti ole viime vuosina ollut esillä) ainakin joksikin aikaa.

BNssä parempi tarina ja kuvitus mutta liikaa lehtiä ja Necroshassa päinvastoin.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Michael Riddle
huiskija
Jäsen
Poissa

Nok nok!

« Vastaus #122 : 14.08.2011, klo 23:46:00 »

Blackest Nightin ongelma oli että se levisi n+1 lehteen joista isohkolla osalla ei ollut sen kummempaa vaikutusta päätarinaan (eli mallia BL-sormus ja sen haltija käy vilahtamassa jossain lehdessä muutaman ruudun ajan)
-----------------
BNssä parempi tarina ja kuvitus mutta liikaa lehtiä ja Necroshassa päinvastoin.

Ööh. Missä ihmeen lakikirjassa sanotaan että pitäisi lukea muuta kuin itse päätarina? Toki tietysti mieleisiä hahmoja voi lukea, mutta mikään ei vaadi lukemaan enempää kuin sen Blackest Night 0-8 numerot. Ja useimmat tie-init upposivat ainakin minuun, ja kyllä niitä luki mm. hyvän taiteen vuoksi. Kävin vissiin jossain läpi ne minun diggaamani tie-init?

Necroshassa oli mielestäni ainakin siinä aloituslehdessä ihan hyvä kuvitus. Se oli oikeastaan ainoa hyvä juttu, kun tarina oli jo nähty, eikä hahmot ihan toimineet samallatavalla kuin BN:ssä jossa päästiin tutustumaan B-luokan ja A-luokan hahmoihin jotka eivät järin suurta tunnettavuutta nauti. Necroshan suurin ongelma taisi olla, että hahmot olivat C-luokkaa, koska ne olivat A-luokkaa olevan sarjan (X-Men) B-luokkaa olevien spin-off lehtien C-luokkaa olevia hahmoja.
« Viimeksi muokattu: 14.08.2011, klo 23:47:43 kirjoittanut Michael Riddle » tallennettu

"Do idiots dream of electric stupidity?"
Blogi ->http://michaelriddle.sarjakuvablogit.com/
Korro
Opiskelia
Jäsen
Poissa

« Vastaus #123 : 15.08.2011, klo 08:31:03 »

Jeah, kyllä BL-julkiasuja on jokunen ilmestynyt. DC-universumia tuntematta en ajatellut (ehkä) ostella GL:Corpseja mm. Luulen että tuo Corps julkaisu on käytännössä samaa kauraa kuin CW-fronlinet yms. Eli ei välttämätön hankinta , ilmankin pärjää.

Saatan olla väärässä?
tallennettu

Hyvinkää? Kuka sinne haluaa? -Salatut elämät
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #124 : 15.08.2011, klo 08:35:54 »

Muistaakseni tästä on ollut ennenkin puhetta. Blackest NIghtiin riittää hyvin itse päätarina, ja muita voi ostaa sen mukaan mihin hahmoon on mielistynyt.

Minusta paras osa oli Adventure Comicsin osuus, mutta siinä kirjassa oli heikompaakin tavaraa.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
X-men
Jäsen
Poissa

Comics costs too much, damned!!!

« Vastaus #125 : 15.08.2011, klo 21:44:43 »

Jeah, kyllä BL-julkiasuja on jokunen ilmestynyt. DC-universumia tuntematta en ajatellut (ehkä) ostella GL:Corpseja mm. Luulen että tuo Corps julkaisu on käytännössä samaa kauraa kuin CW-fronlinet yms. Eli ei välttämätön hankinta , ilmankin pärjää.

Saatan olla väärässä?

Tales of the Corps oli samaa luokkaa Frontlnen kanssa.

Ööh. Missä ihmeen lakikirjassa sanotaan että pitäisi lukea muuta kuin itse päätarina?

Joskus tie-ineissä on tarinaa syventäviä tapahtumia.
tallennettu

There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: