Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Varo ettei satu liikaa (15.10.2017 klo 12:05:15)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
24.10.2017, klo 01:26:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
459917 viestiä 10207 aihetta kirjoittanut 7204 jäsentä. Uusin jäsen: LariP
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Lännensarjat
| | |-+  Blueberry
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 62 63 64 65 66 [67] 68 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Blueberry  (Luettu 176875 kertaa)
wilpå
Jäsen
Poissa

« Vastaus #990 : 04.09.2017, klo 13:24:39 »

Wuppiduu! Tilasin myös. Onkohan tossa joku lapsus hinnassa? Noh, aivan sama. Löytyy myös nämä normi alppareina, mutta onhan tuo hieno opus kaikkinen ekstroineen, mikä parasta nyt albumit pysyvät hyllyssä eikä tarvitse pelätä liimaselkien ratinaa varsinkin noissa jalavan Kadonneessa kaivoksessa ja aaaveessa. Pieni ketunhäntä mukana tässä ostoksessa. Ehkä joku kustantamo uskaltaa ulostaa nyt loput Punaparrat kun Mustikkaa menee..
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #991 : 04.09.2017, klo 18:20:37 »

Vähän pelkään, että tuossa oli hinnoitteluvirhe, ja adlibris kohta peruuttaa kaikki tilaukset. Ei olis eka kerta.  Huh
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
TexKiller
Jäsen
Poissa

« Vastaus #992 : 04.09.2017, klo 18:26:50 »

22.9€ nyt..On kyllä huonoa kaupankäyntipolitiikkaa jos tilaukset perutaan....

Aika näyttää mitä tuleman pitää tuumasi possu lahtipenkissä...

tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #993 : 05.09.2017, klo 14:28:18 »

Vähän pelkään, että tuossa oli hinnoitteluvirhe, ja adlibris kohta peruuttaa kaikki tilaukset. Ei olis eka kerta.  Huh

Väärässä olin, onneksi! Nyt tuli ilmoitus että on lähetetty, ja ehdin peruuttaa edellisen 24e tilauksen ja laittaa 13,50e tilauksen sisään  Smiley Cool

Mutta joo, Adlibriksessä ei koskaan kannata tilata heti kun tulee tilattavaksi. Kannattaa tsekata pari päivää miten hinta elää, kun kirjaa tulee muillekin "tukkureille" tai toimittajille. Varsinkin ulkkarikirjojen kohdalla on kans tullut välillä 20e säästöjä.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
ekku
Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
Jäsen
Poissa

« Vastaus #994 : 05.09.2017, klo 18:02:02 »

Väärässä olin, onneksi! Nyt tuli ilmoitus että on lähetetty, ja ehdin peruuttaa edellisen 24e tilauksen ja laittaa 13,50e tilauksen sisään  Smiley Cool

Hyvä homma. Miulle tuli ilmoitus toisen tilauksessa olleen toimituksesta mutta Mustikkaa käsitellään vielä. Ettei vaan taas kävis kylmät.

Ekku
tallennettu
SkTV
Jäsen
Poissa

« Vastaus #995 : 05.09.2017, klo 18:07:16 »

Mulle tuli ilmoitus, että paketti on lähetetty matkaan.
tallennettu
ekku
Jäsen
Poissa

« Vastaus #996 : 06.09.2017, klo 09:21:16 »

No voi prkl sentään. Jo toinen paketti lähdössä adlibrikselta mutta aiemmin tilattu Blueberry edelleen odottaa.

Ekku
tallennettu
SkTV
Jäsen
Poissa

« Vastaus #997 : 06.09.2017, klo 16:30:37 »

Blueberry: Kenraali Kultatukka, Kadonnut kaivos ja Kultaluoteja ampuva aave saapui tänään. Komea on.

Ehkä paras sarjakuvakirja Suomessa koskaan. Mielestäni.

Ylimääräinen kiitos Likelle Girin tekstaustyyliä jäljittelevän fontin käytöstä.
tallennettu
ekku
Jäsen
Poissa

« Vastaus #998 : 06.09.2017, klo 16:41:53 »

Ai tätä ilon päivää. Juuri tulleen tiedon mukaan myös miulle on tulossa ko opus. Tipahtakoon taivas tämän epäuskoisen sarjakuvafriikin niskaan.

Ekku
tallennettu
SkTV
Jäsen
Poissa

« Vastaus #999 : 06.09.2017, klo 20:02:55 »

Ylimääräinen kiitos Likelle Girin tekstaustyyliä jäljittelevän fontin käytöstä.
Fontti ei ole näköjään välistynyt kovinkaan kauniisti suomalaisiin kirjainyhdistelmiin.
(edit: nyt enemmän lukiessa, ei toi haittaa tai sit silmä vaan tottuu.)

Kyllä tätä lukee.

Piirrokset on painettu tosi hyvin. Aivan mahtavan näköistä. Ja se, että tässä on Piloten aukeamajako, tekee sisällöstä tosi tuoreen oloista. Väritkin on jotenkin tosi retroa eli hyvää.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2017, klo 19:20:12 kirjoittanut SkTV » tallennettu
JAM
Uusi jäsen
*
Poissa

« Vastaus #1000 : 07.09.2017, klo 16:26:20 »

Hain omani. Voi vitjatti, että onkin hieno kirja! Suuret kiitokset Likelle, jatkakaa samaan malliin. Minä ostan kyllä kaikki Blueberryt, mitä julkaisette. Kunpa nyt kerrankin tulisikin koko sarja tässä muodossa, eikä mitään uusintapainoksia yksittäisistä albumeista. Tarkkasilmäisenä huomasin, että kannessa on "4" pienellä fontilla. Tarkoittaakohan se silloin sitä, että myös 1-2 olisi tulossa?  Shocked

tallennettu
wilpå
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1001 : 07.09.2017, klo 18:25:16 »

Mulle tuli ilmoitus, että paketti on lähetetty matkaan.

Sama laulu. Samana päivänä tuli mulle myös info. Ei ole vielä näkynyt, otin tosin sen ilmaisen toimituksen lähimpään rautakirjaan tms. tulee vissiin sähköpostiin ilmoitus.
tallennettu
Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #1002 : 07.09.2017, klo 18:49:25 »

Hain omani. Voi vitjatti, että onkin hieno kirja! Suuret kiitokset Likelle, jatkakaa samaan malliin. Minä ostan kyllä kaikki Blueberryt, mitä julkaisette. Kunpa nyt kerrankin tulisikin koko sarja tässä muodossa, eikä mitään uusintapainoksia yksittäisistä albumeista. Tarkkasilmäisenä huomasin, että kannessa on "4" pienellä fontilla. Tarkoittaakohan se silloin sitä, että myös 1-2 olisi tulossa?  Shocked
Minä kun olen tämmöinen postipalveluja vieroksuva kivijalkakauppoja suosiva vanhanaikainen jäärpää. Tänään soitin Turun sarjakuvakauppaan, että olisko tullut. Kuulemma Turkusessa olis...stadiin tulee ehkä viikonloppuna. Kävin suomalaisessa kirjakaupassa...siellä olis vointu tilata sen. Akateemisessa ei mitään tietoo...no ruotsalaisomistus...eihän ne osaa.

Täytyy varmaan käydä joku päivä tuolla Turun Sarjakuvakaupassa hakemassa tuo opus.

Vai on siihen laitettu nyt numero 4....hmmmmm! Saattaapi uumoilla kirjojen 1 ja 2 tulevan sittenkin Suomeen. Olisi kyllä aivan mahtava juttu.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
wilpå
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1003 : 07.09.2017, klo 19:44:49 »

[q
Vai on siihen laitettu nyt numero 4....hmmmmm! Saattaapi uumoilla kirjojen 1 ja 2 tulevan sittenkin Suomeen. Olisi kyllä aivan mahtava juttu.
[/quote]

Luulen että 1-2 Ei tänne raukoille rajoille tule. niissä on tuo Väijytys ja Ukkosta lännessä-homma. Noi on tullut jo sekä zoomina että Likeltä. Mutta en ole ns. Jarruna jos tulee, ostan nekin kuleksimasta silti..
tallennettu
SkTV
Jäsen
Poissa

« Vastaus #1004 : 07.09.2017, klo 20:32:06 »

Ajattelin vain hiukan selailla Kultaluoteja ampuvaa aavetta, ja hups, kolkytsivua meni ihan huomaamatta. On tuo kyllä tosi koukuttava tarina ja myös ylöspano on huippuluokkaa. Ilmeet, sommitelmat, kuvakulmat, valaistus, kaikki. Nyt lähestytään parhauden ydintä.

Kenraali Kultatukassa ihmettelin, että Blueberry ja muiden solttujrn jalat ei kastuneet ja kylmettyneet joessa ratasastaessa. No ehkä heidän saappaansa oli rasvattu todella hyvin!

Ja muutama muu pikkujuttu sai eläkeiän kynnyksellä olevan lukijan kohauttamaan kulmiaan, mutta seikkailu vie kyllä kaikesta huolimatta mukanaan.

« Viimeksi muokattu: 07.09.2017, klo 20:35:38 kirjoittanut SkTV » tallennettu
Sivuja: 1 ... 62 63 64 65 66 [67] 68 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: