Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Sarjakuva-Finlandia Ville Tietäväiselle (04.05.2012 klo 11:38:30)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 16:43:53

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355603 viestiä 8528 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Onko tarvetta laatikoille?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Onko tarvetta laatikoille?  (Luettu 7674 kertaa)
thepanu
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« : 10.05.2005, klo 10:13:53 »

Oon tässä jutellu yhden brittiläisen laatikkotoimittajan kanssa ja tilasinkin häneltä muutaman jenkkilehdille soveltuvan laatikon. Noiden laatikoiden tilaaminen vain on kohtuullisen hintavaa pienissä määrissä, noin niinkun toimituskuluja ajatellen.

Että jos tilaisi isomman läjän kerralla. Oma kokoelmani vain ei ole niin iso, että saisin vielä vuosikausiinkaan täytettyä kymmentäkään laatikkoa. Joten, olisiko jollakulla muulla tarvetta/kiinnostusta lähteä tilaamaan noita. Hoidan kyllä itse kaikki käytännön järjestelyt ja kamat suomeen asti.

Laatikkoihin mahtuu noin 200 pahvitettua ja pussitettua lehtä tai 250 ilman suojia.

Hintaa pelkillä laatikoilla on noin 22€ / 5 laatikkoa, eli alle vitosen per laatikko.

Isommille lehdille soveltuvat laatikot maksavat pikkasen enemmän.

Samassa setissä saa tilattua myös pusseja ja pahveja jos niille on tarvetta.
tallennettu

huuto.net kohteeni
q-mies
Jäsen
Poissa

Muso Shinden Ryu

« Vastaus #1 : 10.05.2005, klo 10:18:08 »

Voisi olla kiinnostusta.

Samassa setissä saa tilattua myös pusseja ja pahveja jos niille on tarvetta.

Paljonko tulee hintaa pusseille ja pahveille? Ovatko pussit läpällisiä / itseliimautuvia / millaisia?
tallennettu

t.Q
thepanu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #2 : 10.05.2005, klo 10:47:40 »

Hintaan vaikuttaa aika paljon rahdinkuljettaja, joten vielä en osaa sanoa mitään varmaa. Palaan asiaan kun olen tutkinut tarkemmin.

Pussit ovat läpällisiä, mutta eivät itsesulkeutuvia.

Valikoima ja hinnat löytyvät täältä: http://www.jrcomicsandcollectables.co.uk/index.php
tallennettu

huuto.net kohteeni
q-mies
Jäsen
Poissa

Muso Shinden Ryu

« Vastaus #3 : 10.05.2005, klo 14:19:12 »

Valikoima ja hinnat löytyvät täältä: http://www.jrcomicsandcollectables.co.uk/index.php

Esim. eBay'sta löytyy aika paljon halvemmalla noita pusseja ja lankkuja ellei Veli Britti ole valmis tekemään tosi hyvää diiliä postikulujen suhteen. Eihän ne ole DHL:n asiakkaita? Silloin homma pelaisi.. (nimim. "5 katana-miekkaa briteistä kotiovelle maksoi pari kymppiä")
tallennettu

t.Q
thepanu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #4 : 10.05.2005, klo 14:42:42 »

Esim. eBay'sta löytyy aika paljon halvemmalla noita pusseja ja lankkuja ellei Veli Britti ole valmis tekemään tosi hyvää diiliä postikulujen suhteen. Eihän ne ole DHL:n asiakkaita? Silloin homma pelaisi.. (nimim. "5 katana-miekkaa briteistä kotiovelle maksoi pari kymppiä")

Joo, niin löytyykin. Mutta itse olen enemmän noitten laatikoiden perään ja ne on niitä jotka niitä toimituskuluja nostaa. Joten niitä ei oikein kannata lähteä jenkkilästä tilaamaan. Sama pahvien kanssa. Jos pelkkiä pusseja haluaa niin kyllä varmaan kannattaa jenkkilästä tilata. Pahvitkin painavat jo sen verran, että yhdellekkin sadan nipulle kertyy helposti toistakymppiä toimituskuluja.

Ei ole DHL:n asiakas, itse asiassa hänellä on sopimus Interlinkin kanssa, mutta se on ainakin niin törkeän kallis, että sitä en suostu käyttämään.

Yritin tuolta DHL:n sivuilta etsiä hintatietoja, mutta kotimaisilta sivuilta ei löytynyt mitään ja brittisivustonkin laskurilla sai ainoastaan express-kuljetusten hinnat.

Tällä hetkellä ainakin näyttää siltä että, otan kuljetuksen UPS:ltä.
tallennettu

huuto.net kohteeni
q-mies
Jäsen
Poissa

Muso Shinden Ryu

« Vastaus #5 : 10.05.2005, klo 14:46:56 »

Laatikoista vielä; miten kovaa pahvia ne on? Eli ovatko pinottavia kun ovat täynnä lehtiä?
tallennettu

t.Q
thepanu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #6 : 10.05.2005, klo 14:50:19 »

Ovat pinottavia. Kaksin kertaista, eli kahdella aallolla. Pitää vielä varmistaa ja lastata yksi noista täyteen, että saa testattua kunnolla.
tallennettu

huuto.net kohteeni
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #7 : 10.05.2005, klo 18:04:53 »

Minäkin voisin lähteä kimppatilaukseen. Täytyy vielä tutkailla tarvetta huomenna kotona, mutta uskoisin että ainakin yhden viiden setin tarttisin.
tallennettu

TeroH
Latteuksien latelija
Jäsen
Poissa

« Vastaus #8 : 10.05.2005, klo 20:52:31 »

Tämäpä sattui hyvin, oon viime aikoina miettinytkin laatikoitten hankkimista. Yksi viiden laatikon satsi olisi luultavasti aika sopiva miulle.
tallennettu

Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.
thepanu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #9 : 10.05.2005, klo 20:58:25 »

Hyvä että kiinnostusta löytyy.

Niin, ja ei tartte ottaa mitään viidellä jaollisia settejä vaan ihan epämääräisetkin määrät käy. Tietysti, enempi parempi Smiley

Rahtikuviot yritän saada selväksi vielä tämän viikon aikana.
tallennettu

huuto.net kohteeni
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #10 : 11.05.2005, klo 14:12:22 »

Ilmeisesti kyse on näistä laatikoista:

http://www.jrcomicsandcollectables.co.uk/productdetail.php?id=93

Sivuilla sanotaan ettei rahtaa muualle kuin Britanniaan, mutta olit thepanu saanut kaiketi sen asian sovittua toisin.

Suomalaiset lehdet taitavat olla pikkaisen leveämpiä kuin amerikkalaiset. Pitänee vielä mitata muutamia että vois olla varma niiden mahtuvuudesta lootaan.
tallennettu

thepanu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #11 : 11.05.2005, klo 14:42:12 »

Joo, olen tilannut jo muutaman laatikon ja sopinut tekeväni lähitulevaisuudessa isomman tilauksen.

Olen yrittänyt tässä löytää edullisinta rahtivaihtoehtoa joten kysynkin teiltä, että mikä on ehdoton maksimi minkä olette valmiita maksamaan yhdestä laatikosta.

Voin koittaa kotimaisen lehden mahtumista tänään kunhan pääsen kotiin asti.
tallennettu

huuto.net kohteeni
thepanu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #12 : 11.05.2005, klo 20:00:40 »

Muutamia kuvia laatikoista. Valitan kuvien heikkoa laatua, mutta ne ovat puhelimella otettuja, kun ei tähän hätään ole kunnon kameraa saatavilla.

Laatikko tyhjänä:

Kaksi laatikkoa täynnä, pinoamistesti:

Eipäs mulla sitten ollutkaan mitään muita kotimaisia kuin noita moderneja ja ne ainakin mahtuvat ihan ilman ongelmia.

Ja nuo jr:n jenkkilehdille tarkoitetut pussit ovat sen verran pieniä, että uusimman DC spessun kanssa on vähän niin ja näin, että viittiikö sitä pussiin jättää, hieman aaltoilee siellä.
tallennettu

huuto.net kohteeni
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #13 : 28.05.2005, klo 12:44:11 »

Vieläkö oot laatikkoja tilaamassa?
tallennettu

thepanu
Jäsen
Poissa

« Vastaus #14 : 30.05.2005, klo 09:27:31 »

Olen. Mutta tuli muita odottamattomia kulueriä tälle kuulle, joten siirtyy hieman.

Laskin noita hintoja tuossa ja tulin siihen tulokseen, että jos kokonaistilaus on yli 10 laatikkoa niin yhden laatikon hinta laskee alle 10€:n ja 17 laatikolla päästään alle yhdeksään euroon. Tämän jälkeen lasku hidastuu ja 8 euron alittamiseksi pitääkin tilata jo yli 40 laatikkoa.
tallennettu

huuto.net kohteeni
Sivuja: [1] 2 3 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: