Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Läskimooses, suomalainen sarjakuvalehti (03.05.2012 klo 18:02:10)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 13:13:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355595 viestiä 8527 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Liuska-Texit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Liuska-Texit  (Luettu 2256 kertaa)
kkupa
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

Kvaak!

« : 14.04.2005, klo 16:52:42 »

Mistähän noita löytyisi? On tullut muutamia paikkoja kierreltyä, mutta aika kiven takana ovat. Pitääköhän niin moni ne itsellään kun ei niitä näy juurikaan liikenteessä. Joskus olen jotakin saanut, mutta aika harvoin tai sitten on jo sellaisia, joita itsellänikin jo on.  Sad
tallennettu
Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Paikalla

Sukupuoli: mies

« Vastaus #1 : 14.04.2005, klo 18:18:17 »

Huuto.netistä. Maksaa paljon.

Ja kyllä noita vähän paremmissa divareissakin näkee.
tallennettu

TeroH
Latteuksien latelija
Jäsen
Poissa

« Vastaus #2 : 14.04.2005, klo 21:09:01 »

Divareista, ajan kanssa. Taajaan etsimällä voi löytyä vaikka mitä, jos tuuri käy, ihan kohtuullisilla hinnoilla. Ja kyllä se kokoelma syntyy pikkuhiljaa, pieninä paloinakin. Puhun tässä siis vuosista, en kuukausista. Esimerkiksi oma kokoelma on haaliintunut 20 vuoden kuluessa. (Olis kiva saada sekin joskus täyteen, enää puuttuis vuoden 1965 numeroita, ja juuri ne ovat (yhä) hinnoissaan (ja harvinaisia), valitettavasti.)

Toinen vaihtoehto on sitten (jo mainittu) Huuto.Net, mutta siellä myös hinnat ovat korkealla. En suosittelisi kokoelman aloittelua sieltä.

Numeroitten harvinaisuudessa on myös aikamoisia eroja, joten joitakin numeroita näkee todella harvoin, jolloin olisi hyvä tietää mitkä kannattaa ottaa pois kuljeksimasta jos sellaisia löytää. En tiedä kuinka paljon Texejä keräillään, mutta saatavuudesta päätellen kohtalaisesti. Tai sitten ne numerot on pinoutuneena joissain divareissa, joissa kukaan keräilijä ei koskaan käy.

Onnea ja kärsivällisyyttä etsintään!
tallennettu

Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.
kkupa
Uusi jäsen
*
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #3 : 15.04.2005, klo 13:02:35 »

Huuto.netistä olen myös katsellut. Olen sieltäkin jokusen ostanut, mutta rahkeita ei ole kaikkia ostaa. Sinänsä ihan hyvin olen kuitenkin saanut, kun ajattelee aikaa jota olen käyttänyt liuskojen ostoon. Ensimmäisen liuskani ostin varmaan n. 2 vuotta sitten tai ehkä vähän vajaakin, en enää tarkkaan muista. Mutta joka tapauksessa tällä hetkellä multa löytyy liuskoja yht. 263 kpl. Toki muutama löytyy myös kannettomana.

En just ihan täyttä priimaa haekaan, vaan mulle kelpaisi esim. takakannettomatkin näin ensi alkuun. Sitten pikku hiljaa niitä voisi alkaa parantelemaan, jos vain sopivalla hinnalla löytyy. Pokkarimallisetkin löytyy jo aivan kaikki.

Nytkin ostin hiljattain n. 130 kpl:een erän, joista jäi paljon ylikin. Nyt sitten vain yritän niitä ylimääräisiä saada myydyksi. Tosin ei nekään nyt ihan täysin priimoja ole, vähän kaikenkuntoisia löytyy.
tallennettu
newde
Uusi jäsen
*
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #4 : 15.04.2005, klo 13:53:51 »

Laita paikallisiin sanomalehtiin ilmoituksia että ostetaan Texejä niin uskoisin soittoja tulevan.Itse laitoin muutamaan lehteen ilmoituksen ja soittoja tuli kiitettävästi ja esim. liuskoja sai muutaman euron kappalehintaan.Kokoelmani sain täyteen n.7:ssä vuodessa ja se on mielestäni nopea aika.
tallennettu
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

« Vastaus #5 : 15.04.2005, klo 17:15:55 »

Aika monessa divarissahan noita on, etelässä... Hesa, Turku, Tampere... Ei nyt niin hirveästi kuitenkaan.
Makedoniassa olen nähnyt useita valmiiksi pakattuja täysiä vuosikertoja. Hintaahan niillä tietysti on aivan hirveesti.

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
kkupa
Uusi jäsen
*
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #6 : 16.04.2005, klo 18:02:38 »

Aika monessa divarissahan noita on, etelässä... Hesa, Turku, Tampere... Ei nyt niin hirveästi kuitenkaan.

Olen muutamissa divareissa niin Helsingissä kuin Vantaalla käynyt ja kysellyt, mutta eipä ole ollut. Tai sitten en vain ole käynyt oikeassa paikassa...
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: