Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Arvostelut: Mestaaja omilla nettisivuillaan (14.05.2012 klo 17:07:17)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 12:48:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355594 viestiä 8527 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Kotimaiset sarjakuvat ja tekijät
| | |-+  Veikkaa Puupäähatun saaja 2005
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Veikkaa Puupäähatun saaja 2005  (Luettu 4264 kertaa)
kalmisto
Kreivi Karsten
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

Liikaa kahvia

« Vastaus #30 : 15.04.2005, klo 11:38:57 »

Terveisiä Kalmistolle = terveisiä lapsille?

No eihän se ny mulle terveisiä pistäs, koko miestä tunne. Cheesy

Mitä sekoilet!?
tallennettu

Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #31 : 15.04.2005, klo 14:08:10 »

Kelle sitten? Mistä olet nolona?

Minä olen kerran haastatellu Jiitä mutta tuskin se mullekaan terveisiä laittais.
tallennettu

kalmisto
Kreivi Karsten
Jäsen
Poissa

Liikaa kahvia

« Vastaus #32 : 15.04.2005, klo 14:51:46 »

Kelle sitten? Mistä olet nolona?

Minä olen kerran haastatellu Jiitä mutta tuskin se mullekaan terveisiä laittais.

Cheesy Voi herranjestas. Sisälukutaito hukassa. Minä olen sitä mieltä että on perkeleen noloa lähettää terveisiä tutuille jos televiissioon jostain syystä eksyy. Etenkin jos vielä kysyy että saako lähettää terveisiä, vittuakos kukaan niillä terveisillä tekee? Ei sillä tuoda leipää perheen pöytään. Tästä sitten huomautin että "voi, jopas on noloa kun Jii tällä tavalla terveisiä lähettelee". Hetken kuluttua saan kuitenkin tietää että hän olikin lähetellyt lapsilleen terveiset, joka noin yleisen mittapun mukaan on hyväksyttävää jopa siellä television puolessa. Tästä sitten puheitani peruessa käytin ylisanaa "nolostua". Tästä syystä päädyin selittelemään asiaa, kun sitä nyt sitten jostain syystä vielä ihan kysyttiinkin. Tällä viisiin. Yli ja ulos.
tallennettu

Petteri Oja
Juudas itselleen
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #33 : 15.04.2005, klo 16:01:24 »

Jaa jaa. Kiitos tästä ajatustenvaihdosta ja viikonloppuja. Wink

Terveisiä Jiille.
tallennettu

VesaK
Toimittaja
**
Poissa

Oh, Santo cielo!

« Vastaus #34 : 15.04.2005, klo 17:09:51 »

Onnittelut Jiille, Jassolle ja Hännälle! Näin se sitten meni ja Mika Lietzen kekkasi tässä kyselykierroksessa ekana kuka oli saapa hatun. Palkinto toimitetaan vielä tämän kuun aikana.
Taidehallilla oli leppoisaa, eikä BaariBingo saati Vihreiden eduskuntaryhmän läsnäolo haitannut. Ulkomaisvahvistuksena paikalla oli Optimal pressin I. Bengtsson, joka parhaillaan työstää Hagelbergin Kekkosta ruotsiksi. Jii ynnä seurue oli hilpeällä tuulella, hattu oli varmuuden vuoksi säilössä hotellihuoneessa. Ei nyt ihan niin hirmeesti harmittanut, vaikka sankari havahdutti klo 07.20 soittamalla että jos hän nyt kerran menee Aamu-teeveeseen, niin te hatuttajat saatte luvan katsella... Hyvä showi, vaikka toimittajat hiukan alussa kalpenivat Roikosen ytimekkäitä vastauskia kuullessaan (tästä aiheesta lisää etusivun haastattelussa).

Pahoittelen, että nettitrabeli viivytti uutisen kvaakkaamista näin pitkään. Mutta siellä hän nyt on: http://www.kvaak.fi/naytajuttu.php?articleID=468 

Hesari tulkitsee näin: "Jii Roikonen, 35, kruunattiin eilen Puupäähatulla, sarjakuva-alan arvostetuimmalla suomalaisella palkinnolla, joka myönnetään taiteellisesti merkittävästä tuotannosta."
Uskokoon kuka tahtoo. Oikeasti ensi vuoden voittaja on jo salaisella kassakaappisopimuksella päätetty ja allekirjoitukset rustattu verellä, tietty.
 Grin
« Viimeksi muokattu: 16.04.2005, klo 12:38:38 kirjoittanut VesaK » tallennettu

En nyt aio kysyä miten se on sinne joutunut.
Canard
Jäsen
Poissa

Der Zorn Gottes

« Vastaus #35 : 16.04.2005, klo 01:56:31 »

Lääh ja jukra!

Onnittelut Jiille vaan täältäkin, olen ollut Jasso-fani siitä asti, kuin luin ensimmäiset stripit aikanaan Hesarista. Jasson absurdi huumori ja luovasti kiero kieli veivät heti mukanaan, eivätkä päästäneet irti.
tallennettu
Vinku
Sarjakuvia huvikseen piirtelevä
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

Inkamppeet on in ja outkamppeet on out.

« Vastaus #36 : 15.09.2005, klo 16:35:48 »

Jasso on minustakin ihan älyttömän hyvä sarjis ja sen huumori on innoittanut minun omia tekeleitäni. Grin Siskojen kanssa aina luetaan Jasso-kirjoja porukalla ja kieritään lattialla silkasta naurusta!   Cheesy
Mutta haa! Meiämpä koulussa käytetään ruotsinkirjaa, jonka Jii on kuvittanu! Ne mainiot kuvat ja niihin piilotetut sanaleikit yms. aina piristävät tylsällä ruåtsintunnilla. Kiitos Jiille!  Smiley
tallennettu

Äy on.
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: